Ja, één, maar dat was omdat al mijn vriendinnen op den duur een vriendje hadden en hij wel leuk was.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:18 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Al wel lange relaties gehad?
Ik denk van niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:19 schreef Farenji het volgende:
[..]
Pff, klinkt alsof je gewoon onmogelijk hoge eisen stelt!
Hoe lang heb je al geen relatie meer gehad? (Je hoeft hier geen antwoord op te geven als je dat niet wilt)quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:26 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Ja, één, maar dat was omdat al mijn vriendinnen op den duur een vriendje hadden en hij wel leuk was.
[..]
Ik denk van niet.
Dat is dan in dat geval dan ook juistquote:Op woensdag 31 juli 2013 23:35 schreef TomAdorson het volgende:
Het zou op zich toch ook kunnen dat sommige mensen gewoon die stofjes voor verliefdheid niet kunnen aanmaken?
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:25 schreef Ysiranthe het volgende:
Iets wijkt af van de norm en het wordt gelijk weer een stoornis genoemd. Typisch.![]()
Net als hetero-, homo- en biseksualiteit heb je ook aseksualiteit, waar iemand zich dus tot niemand aangetrokken voelt: http://en.wikipedia.org/wiki/Asexuality
[..]
Ik heb ongeveer hetzelfde; kwam laatst de term demiseksualiteit tegen waar ik me wel sterk mee identificeer:Hiernaast bestaat ook aromantiek nog, dat je je wel seksueel, maar niet romantisch/emotioneel tot mensen voelt aangetrokken (volgens mij hebben veel mannen daar last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De (seksuele) verlangens komen dan dus pas op het moment dat je echt een band met iemand hebt, niet op basis van bv. uiterlijk.).
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Kan toch ook gewoon zijn dat maar heel weinig mensen de aanmaak van de benodigde hormonen triggeren? Ik denk dat dat eerder een oorzaak is dan dat er te weinig hormonen worden aangemaakt, of dat de receptoren niet goed werken. Dat spul komt tenslotte niet bij iedereen die je ziet in je bloedbaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:11 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Om dat als je te weinig serotonine hebt je het plakaat depressie zou krijgen, en je dus ook een 'stoornis' hebt.
Je bent alleen op zoek naar mannen die je "blijvend" weten te interesseren en je wil niks minder dan "perfecte" liefde, en mannen mogen ook al niet een "beetje voorspelbaar" zijn op den duur. Dat is gewoon totaal onrealistisch... dat soort mannen vind je alleen in sprookjes en romannetjes uit de boeket-reeks.quote:
_klauoon zoekt gewoon een type Berlusconiquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:05 schreef Farenji het volgende:
[..]
Je bent alleen op zoek naar mannen die je "blijvend" weten te interesseren en je wil niks minder dan "perfecte" liefde, en mannen mogen ook al niet een "beetje voorspelbaar" zijn op den duur. Dat is gewoon totaal onrealistisch... dat soort mannen vind je alleen in sprookjes en romannetjes uit de boeket-reeks.
Ben je dat nu nog steeds?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:30 schreef Lot88 het volgende:
Ik ben 25 en ben ook nooit verliefd geweest. Ik heb geen stoornis voor zover ik weet. Ik ben vroeger wel afgestompt in de omgang met mensen en denk dat het daardoor komt.
Nooit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:53 schreef VitDijk88 het volgende:
De verliefdheid die mensen aangeven als "vlinders in de buik", "hele tijd aan hem/haar denken" en dat soort dingen, dat ken ik zelf niet.
Met m'n huidige vriendin heb ik die verliefde gevoelens ook niet. Op het moment dat we mekaar hebben ontmoet, was er wel direct een vonk en klik. Dat werd later versterkt toen we mekaar beter hebben leren kennen.
[..]
_klauoon zoekt gewoon een type Berlusconi
Een vonk zonder vlinders in de buik? Waar bestaat die vonk dan uit?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:53 schreef VitDijk88 het volgende:
De verliefdheid die mensen aangeven als "vlinders in de buik", "hele tijd aan hem/haar denken" en dat soort dingen, dat ken ik zelf niet.
Met m'n huidige vriendin heb ik die verliefde gevoelens ook niet. Op het moment dat we mekaar hebben ontmoet, was er wel direct een vonk en klik. Dat werd later versterkt toen we mekaar beter hebben leren kennen.
[..]
_klauoon zoekt gewoon een type Berlusconi
wat jij wil.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Afwijking van de norm is wat anders dan een stoornis. De definitie die je aanhaalt is erg beperkt. Bij het dsm hebben ze daar veel mooiere kaders voor. En dat zou ik dan eerder als lijdraad gebruiken als je iemand met een stoornis wil bestempelen.
Ik vind veel mannen wel toffe gasten, maar ik zou erg geen seks mee willen. Ook al zijn ze nog zo aardig, ik word er gewoon niet opgewonden van. Overigens vind ik mannenseks wel weer geil om te zien.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:16 schreef _klauoon het volgende:
[..]
Ja. Nou, moet natuurlijk niet, maar het is wel effectief.
Nee, de meeste mannen zijn saai. Ik wil iemand met een echte persoonlijkheid, die mij blijvend weet te interesseren en eigenlijk wil ik gewoon perfecte liefde. De meeste mannen zijn toch een beetje voorspelbaar op den duur, daardoor saai en bovendien erg makkelijk te sturen, vind ik. Ik denk dat ik pas verliefd kan worden als iemand echt bij mij past. Maar we zullen zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |