er staat toch echt dat er 12 vvd senatoren tegen stemden.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vroeg om een link van een partij die voor het roken op de werkplek is. Die heb ik nog steeds niet gezien. Jij linkt naar iets anders en zelfs daar staat:
[..]
Google ook maar eens op Hans Hoogervorst en roken.
inbreng kan ook betekenen dat je er tegen bent hequote:Op maandag 29 juli 2013 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vroeg om een link van een partij die voor het roken op de werkplek is. Die heb ik nog steeds niet gezien. Jij linkt naar iets anders en zelfs daar staat:
[..]
Waarom is het een domme actie?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:28 schreef Wespensteek het volgende:
Domme actie van Teeuwen maar dat past dus wel bij een roker.
Bekijk het VVD-partijprogramma maar eens mbt roken op de werkplek.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:39 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
[..]
er staat toch echt dat er 12 vvd senatoren tegen stemden.
precies en wat doet NVWA daarmee/ niets dus , ja onderzoeken en daar blijft het bijquote:
Bij alcohol is inderdaad ook een hoop mis maar door het drinken vergiftig je alleen jezelf, bij roken is dat anders.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Verbiedt alcohol dan ook maar, daar wordt ook reclame over gemaakt en dergelijke en eist jaarlijks ook genoeg slachtoffers. Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Maar een werkplek is toch iets anders dan een TV programma?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
al die drankgerelateerde ongelukjes even buiten beschouwing gelaten , slachtoffers en doden zijn wat duidelijker zichtbaar dan rookslachtoffersquote:Op maandag 29 juli 2013 20:40 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Bij alcohol is inderdaad ook een hoop mis maar door het drinken vergiftig je alleen jezelf, bij roken is dat anders.
De rook komt toch niet door je beelscherm heen!quote:Op maandag 29 juli 2013 20:42 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
al die drankgerelateerde ongelukjes even buiten beschouwing gelaten , slachtoffers en doden zijn wat duidelijker zichtbaar dan rookslachtoffers
Paternalistisch overheidstoezicht op het privéleven van mensen is ongepast en onwenselijk – hoe goed de bedoelingen ook zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bekijk het VVD-partijprogramma maar eens mbt roken op de werkplek.
Dronken mensen berokkenen de samenleving aardig wat schade toe. Denk aan geweldsmisdrijven, vernielingen, emotionele schade in gezin waarin iemand alcoholist is etc. etc.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:40 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Bij alcohol is inderdaad ook een hoop mis maar door het drinken vergiftig je alleen jezelf, bij roken is dat anders.
Het is maar hoe je het bekijkt... een groepje dronken idioten kan ook iemand in elkaar timmeren, wat bijna elk weekend wel gebeurd. Overigens rook ik zelf alleen buiten, wat overigens niet schadelijk zou moeten zijn voor anderen.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:40 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ja de focus ligy bij Hans maar zou eigenlijk bij de NVWA moeten liggen die dit gaat uitvergroten maar het voedsel wat je eet uit de winkel laat voor wat het is , giftig dus .quote:Op maandag 29 juli 2013 20:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb ook geen last van de mensen die nu achter hun laptoppie zitten te roken, ook niet als ze zuipen
trouwensdan neem ik ze wel met een korreltje zout, dat dan weer wel...
om bij Hans Teeuwen te blijven
Klopt, maar dat gedrag op zich is al wel strafbaar dus verboden. Als je je weet te gedragen is het drinken van alcohol op zich niet schadelijk voor anderen en drinken met mate kan zelfs de gezondheid ten goede komen. Roken is altijd schadelijk en is ook schadelijk voor de omgeving.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:44 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Dronken mensen berokkenen de samenleving aardig wat schade toe. Denk aan geweldsmisdrijven, vernielingen, emotionele schade in gezin waarin iemand alcoholist is etc. etc.
Ja want het gaat nergens over , ik eet geen tv programma's wel fruit en vleesquote:Op maandag 29 juli 2013 20:48 schreef gelly het volgende:
Maar iedereen die dit enorm stom en achterlijk vindt, waar moet je de grens leggen bij het handhaven van de wet ? Als je dit toestaat schep je een precedent, of denk ik nu heel simpel.
In z'n kleine studio zitten mensen ook bovenop elkaar te werkenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar een werkplek is toch iets anders dan een TV programma?![]()
Op kantoor zit je bovenop elkaar, daar mag je niet zuipen ook trouwens, is wel een béétje
logisch toch? Maar dit slaat gewoon nergens op.
Ja, en als je bij de snelweg woont zit je ook gebakkenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:47 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja de focus ligy bij Hans maar zou eigenlijk bij de NVWA moeten liggen die dit gaat uitvergroten maar het voedsel wat je eet uit de winkel laat voor wat het is , giftig dus .
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, en als je bij de snelweg woont zit je ook gebakken![]()
http://www.demorgen.be/dm(...)-per-dag-roken.dhtml
Hebben we met zijn alle gedaan, dus niet zeikendat doen je kinderen of kleinkinderen wel
tegen je als die later met een gasmasker de straat op moeten
Echt waar?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:48 schreef arjan1212 het volgende:
Roken is ook goed voor je stofwisseling en gemoedsrust.
bak koffie en een cigaar , owh heerlijk , goede opwekking van de stoelgangquote:
Dan hoef je toch niet meer te roken?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:50 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]ja ik woon naast de A1, laat me toch roken dan , beter laat me met rust
Sorry, misschien was het wat te moeilijk. Als de wetgever roken in de studio toestaat, waarom zou het dan op andere plekken niet mogen ?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:49 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ja want het gaat nergens over , ik eet geen tv programma's wel fruit en vlees
Ja ja.. een roker is erger als een heroine junk die auto's openbreekt of een persoon die meer alcohol drinkt dan ie aankan en andere mensen in elkaar ramt lazer op manquote:Op maandag 29 juli 2013 20:49 schreef Landyacht het volgende:
Keihard aanpakken die rokers en hun stinklobby. Het is de enige drug waarbij de aanverwante verslaafden hun medemens zo direct en acuut benadelen. In steeds meer landen wordt roken nu ook verboden in open ruimtes als terrassen en dergelijke. Langzaam maar zeker komen we er wel.
Dat denk je, omdat je ze opsteekt om rustig te worden. Maar als je niet meer rookt, fokt de nicotine je niet meer op en ben je vanzelf rustiger.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:48 schreef arjan1212 het volgende:
Roken is ook goed voor je stofwisseling en gemoedsrust.
Roken met mate is ook niet schadelijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:47 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Klopt, maar dat gedrag op zich is al wel strafbaar dus verboden. Als je je weet te gedragen is het drinken van alcohol op zich niet schadelijk voor anderen en drinken met mate kan zelfs de gezondheid ten goede komen. Roken is altijd schadelijk en is ook schadelijk voor de omgeving.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |