Serieus, dus ik mag tijdens mijn werk wel een biertje nemen?quote:
Volgens de wet is het niet verboden, nee. Ik zeg: Doen!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:34 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Serieus, dus ik mag tijdens mijn werk wel een biertje nemen?
Wel na het werk, maar niet tijdens...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:36 schreef arjan1212 het volgende:
Ja natuurlijk mag dat, ik heb het ook vaak zat gedaan
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:36 schreef Fides het volgende:
[..]
Volgens de wet is het niet verboden, nee. Ik zeg: Doen!
Daarom moet je VVD stemmen, de 1ste kamer fractie stemde tegen de wijziging van de rookwetquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:39 schreef Dawnbreaker het volgende:
Dit is waarom Nederland soms om te KOTSEN is
alleen sterven moet jequote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:41 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Daarom moet je VVD stemmen, de 1ste kamer fractie stemde tegen de wijziging van de rookwet
in rusland is er ook een rookverbodquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:58 schreef Snowsquall het volgende:
Al die huilers moeten naar Rusland gaan waar je lekker met een wapen op zak je eigen wetten hebt en maakt en iedereen die zich niet aan jouw regels houdt knal je overhoop.............dat geldt natuurlijk ook voor degene die je tegenover je hebt![]()
Note; Ik rijd op de snelweg ook liever 160 km/u maar dat mag niet want daar zijn regels voor. Voorbeelden genoeg. Je kunt het niet iedereen naar de zin maken.
En in de praktijk werken al die regels helemaal niet maar ondertussen wordt de overheid wel steeds groter en duurder.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Regels hebben doorgaans een functie. Ze worden ingevoerd om bepaalde zaken binnen een samenleving zo goed mogelijk te regelen. Zo geldt voor roken een ontmoedigingsbeleid en dat is er niet zomaar.
http://www.volkskrant.nl/(...)ij-Zomergasten.dhtmlquote:'Ik stak 'm gewoon op,' zo vertelt Teeuwen desgevraagd aan nrc.nl. 'Daar dacht ik helemaal niet bij na. Ik vind het eigenlijk heel erg stom, roken. Maar ja, ik ben verslaafd.'
Ach 600,00 euro is het bedrag bij de eerste keer dus goed te doen.quote:Omdat cabaretier Hans Teeuwen zondagavond rookte tijdens de uitzending van Zomergasten, wordt er een boete opgelegd. Dat heeft de Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) dinsdag bevestigd na berichtgeving van de NOS. De hoogte van de boete is nog niet bekend. Ook is niet bekend wie de boete krijgt: de VPRO of de eigenaar van de studio.
Vuurtjequote:
Dan ga je terug naar start en krijg je weer eerst een waarschuwing, keer daarop 600 euro boete etc.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:34 schreef arjan1212 het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk na de 5de boete ?
Dan sluiten ze de tent.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:34 schreef arjan1212 het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk na de 5de boete ?
Hadden ze Katja Schuurman over het hoofd gezien?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:28 schreef Arcee het volgende:
[..]
En mocht u zich afvragen of dat biertje op de tafel van De Wereld Draait Door of Pauw en Witteman dan ook illegaal is: daar zijn de omroepen niet in overtreding. Het nuttigen van een alcoholische versnapering onder werktijd is namelijk niet bij wet verboden.
Bron: Volkskrant
Dat moet je ze in het leger eens wijs maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |