quote:Slechte staat Nederlandse economie wereldnieuws
De steeds verder wegzakkende Nederlandse economie is ook in de internationale financiele wereld het gesprek van de dag. De gerenommeerde zakenkrant Wall Street Journal brengt het onderwerp vandaag prominent op haar voorpagina.
In een groot voorpagina-artikel onder de foto van William en Kate verhaalt de Amerikaanse krant over de grote problemen waarin ons land zich bevindt. Na een derde recessie in drie jaar tijd vreest de krant voor een langdurige stagnatie.
Daarbij wordt gewezen naar de dalende consumentenuitgaven, stijgende werkloosheid en problemen op de woningmarkt, die worden omschreven als een 'boosaardige' neerwaartse cirkel.
Gewezen wordt ook op de moeilijke situatie waarin het kabinet van Mark Rutte zich bevindt, waarbij nieuwe bezuinigingen het vertrouwen in de economie verder kunnen ondermijnen.
Bron: Telegraaf
Niemand.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wie financiert jouw werkplaats eigenlijk? Een bank?
Dus je hebt geen geld, of in een oude sok?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:52 schreef betyar het volgende:
[..]
Niemand.
Het enige wat ik bij de bank heb staan is een lullig hypotheekje die lekker 30 jaar vast staat zonder gekke constructies.
Die heb ik gegeven, dat ze niet hebben gefaald.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Geef eens antwoord op de vraag tante betje
Bouwvakkers hebben wel vaker sokken met cashquote:Op maandag 29 juli 2013 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus je hebt geen geld, of in een oude sok?
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Die heb ik gegeven, dat ze niet hebben gefaald.
Dus er is niets misgegaanquote:Op maandag 29 juli 2013 18:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Die heb ik gegeven, dat ze niet hebben gefaald.
Jawel hoezo?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus je hebt geen geld, of in een oude sok?
Leuk he.quote:
Geld dat je op de bank hebt staan is ook gewoon een lening.quote:
Heerlijkquote:
En dat kregen de controle instanties niet mee?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Jawel, mensen zijn besodemieterd. Dat is er misgegaan.
Dat de bank geld leent van mij? Geld wat van mij is en ze "gewoon" vier keer hebben uitgegeven?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geld dat je op de bank hebt staan is ook gewoon een lening.
Technisch gezien 0.9 keer.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat de bank geld leent van mij? Geld wat van mij is en ze "gewoon" vier keer hebben uitgegeven?
blijkbaar was het allemaal "legaal" dus wat konden ze er tegen doen? Blijkbaar heeft jouw idiote wereldje regels nodig zodat men elkaar niet kan bestelen. Waarom kunnen mensen zoals jij niet gewoon tevreden zijn?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dat kregen de controle instanties niet mee?
Dat mogen ze best, ik heb niks maar dan ook helemaal niks te verbergen.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heerlijk
Vraag me af wanneer de Fiod een kijkje komt nemen bij tante betje
Nee.quote:
Jullie? Crowdfunding? Ik?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee.
In de POL SC vinden jullie crowdfunding helemaal geweldig, maar als je geld op de bank zet dan zijn het ineens dieven. Een bank is gewoon een instantie die crowdfunding doet, niet meer en niet minder.
Dus de regelgevers hebben gefaald bij het maken van de regels?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:59 schreef betyar het volgende:
[..]
blijkbaar was het allemaal "legaal" dus wat konden ze er tegen doen? Blijkbaar heeft jouw idiote wereldje regels nodig zodat men elkaar niet kan bestelen. Waarom kunnen mensen zoals jij niet gewoon tevreden zijn?
Dan verzinnen ze wel iets, dat wil je toch? Kan wel legaal zijn, maar je verdient, dus moet je gepakt worden.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat mogen ze best, ik heb niks maar dan ook helemaal niks te verbergen.
Hoezo kunnen, die is allang ondermijnd, vooral als je weer eens leest dat ze 6 miljard aan 2 vliegende legertuigen willen uitgeven en tegelijkerdtijd 6 miljard bezuinigenquote:Gewezen wordt ook op de moeilijke situatie waarin het kabinet van Mark Rutte zich bevindt, waarbij nieuwe bezuinigingen het vertrouwen in de economie verder kunnen ondermijnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |