Komt wel heel erg cliché over, maar ik geloof TS wel.quote:
Een dikke zak wiet kopen, die oproken en je verlies accepteren?quote:
Dat kan toch echtquote:Op maandag 29 juli 2013 18:24 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Trol, je kan iemand niet uitschrijven.
Wel een goedkope hoer hoor. Een normale vraagt 50 euro per uur. Heb ik me laten vertellenquote:Op maandag 29 juli 2013 18:23 schreef SpecialK het volgende:
Voor een aantal 1000 euro enkele lesjes mensenkennis opdoen is het wel waard geweest toch? Je verlies pakken dus.
Toch echt niet.quote:
Deze 'hoer' is dan ook 1,5 jaar gebleven, reken uit in het aantal uren, en hij was alsnog goedkoop uitquote:Op maandag 29 juli 2013 18:25 schreef padlarf het volgende:
[..]
Wel een goedkope hoer hoor. Een normale vraagt 50 euro per uur. Heb ik me laten vertellen
Toch echt welquote:
Ja, dat zeg ik toch ook?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:26 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Deze 'hoer' is dan ook 1,5 jaar gebleven, reken uit in het aantal uren, en hij was alsnog goedkoop uit
Las het verkeerdquote:
Maar daarmee haar voor een douane laten terug keren is veel leuker.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:23 schreef SpecialK het volgende:
Voor een aantal 1000 euro enkele lesjes mensenkennis opdoen is het wel waard geweest toch? Je verlies pakken dus.
quote:
Kom met onderbouwing dan.quote:
Ja zie zelf...quote:
Eigen ervaring, een hele hoop gezeik met de gemeente en met de belastingdienst.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:28 schreef Thomas B. het volgende:
Kun je via de CC maatschappij de aankoop van het ticket niet opgeven als fraude? En hoe bedoel je haar visum op jouw naam? Een visum is toch persoonlijk?
[..]
[..]
Kom met onderbouwing dan.
Zie edit bedoelde ik, rustig rustig. En ja, een adresonderzoek aanvragen is heel wat anders dan iemand kunnen schrijven.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:28 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja zie zelf...
Als jij de gemeente kenbaar maakt in een brief dat diegene echt niet meer op je adres verblijft, starten hun een adres onderzoek, mocht diegene niet reageren wordt dat gezien als niet meer inwonend en schrijft de gemeente diegene uit.
al gedaanquote:Op maandag 29 juli 2013 18:28 schreef Thomas B. het volgende:
Kun je via de CC maatschappij de aankoop van het ticket niet opgeven als fraude? En hoe bedoel je haar visum op jouw naam? Een visum is toch persoonlijk?
[..]
[..]
Kom met onderbouwing dan.
Was met een knipoogjequote:Op maandag 29 juli 2013 18:28 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Zie edit bedoelde ik, rustig rustig.
Het zou toch kunnen dat niet alle gemeentes hetzelfde beleid hanteren...quote:Op maandag 29 juli 2013 18:28 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Eigen ervaring, een hele hoop gezeik met de gemeente en met de belastingdienst.
Toch kan je die gene daarmee wel uitschrijven, kost je wat meer moeite maar er zal vast en zeker wel kant-en-klare brieven online staan.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:28 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Zie edit bedoelde ik, rustig rustig. En ja, een adresonderzoek aanvragen is heel wat anders dan iemand kunnen schrijven.
Alle gemeentes hanteren daar hetzelfde beleid in. Je schrijft je in bij een nieuwe gemeente en wordt automatisch bij de oude gemeente uitgeschreven.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:29 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het zou toch kunnen dat niet alle gemeentes hetzelfde beleid hanteren...
Dat klopt ook wel, maar dan moet die andere zich wel inschrijven bij zijn nieuwe gemeente. Zo niet dan komt er vroeg of laat vanzelf wel een adresonderzoek.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Alle gemeentes hanteren daar hetzelfde beleid in. Je schrijft je in bij een nieuwe gemeente en wordt automatisch bij de oude gemeente uitgeschreven.
Dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Alle gemeentes hanteren daar hetzelfde beleid in. Je schrijft je in bij een nieuwe gemeente en wordt automatisch bij de oude gemeente uitgeschreven.
Geloof me, je weet de helft nog niet eens. Vrienden van me zeggen dat je hier een film van kan maken. Ik ben er nog altijd kapot van daar ben ik eerlijk over. Maar het is een heel verhaal, echt een heel verhaal.quote:
Voor die afscheidsbeurt is (zoals ik het gelezen heb) het al te laat.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:33 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook niet.
Denk toch dat ie maar voor die zak wiet moet gaan dan. En misschien nog een goeie afscheidsbeurt zodat ie ook nog een keer positief genaaid is.
Eh... wel degelijk, ze woont niet meer op dit adres, doorgegeven aan de gemeente, nieuwe adres moeten opgeven als ik het wist, daar gaat de brief naartoe dat zij zich moet uitschrijven.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:24 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Trol, je kan iemand niet uitschrijven.
Snap dat je er kapot van bent hoor, maar dat is sowieso kut als een relatie breekt.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:34 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Geloof me, je weet de helft nog niet eens. Vrienden van me zeggen dat je hier een film van kan maken. Ik ben er nog altijd kapot van daar ben ik eerlijk over. Maar het is een heel verhaal, echt een heel verhaal.
Als ik het goed begrijp staat ze nog ergens achter het raam in Eindhoven. Een pitty fuck moet er dan toch nog wel inzittenquote:Op maandag 29 juli 2013 18:34 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Voor die afscheidsbeurt is (zoals ik het gelezen heb) het al te laat.
Aha, ze is dus nog niet uitgeschreven. Feitelijk woon je dus samen op dit moment?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:35 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Eh... wel degelijk, ze woont niet meer op dit adres, doorgegeven aan de gemeente, nieuwe adres moeten opgeven als ik het wist, daar gaat de brief naartoe dat zij zich moet uitschrijven.
Mensen reageer serieus, ik bedoel het echt serieus, ik wil een mod wel persoonlijk vertellen en bewijs sturen dat ik niet lieg, mits deze me even een PB stuurt.
Feitelijk niet, volgens de gemeente wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:37 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Aha, ze is dus nog niet uitgeschreven. Feitelijk woon je dus samen op dit moment?
Uitschrijven is inschrijven bedoel ik. Zij moet zich inschrijven op nieuwe adres.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:37 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Aha, ze is dus nog niet uitgeschreven. Feitelijk woon je dus samen op dit moment?
True, foutieve woordkeuze.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:37 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Feitelijk niet, volgens de gemeente wel.
Heb ik ook zo vaakquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:35 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Mensen reageer serieus, ik bedoel het echt serieus, ik wil een mod wel persoonlijk vertellen en bewijs sturen dat ik niet lieg, mits deze me even een PB stuurt.
Verhaal maar tot de helft gelezen maar zoals ik het zie ben je verliefd geworden op een hoer die mensen gebruikt voor persoonlijk gewin.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:34 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Geloof me, je weet de helft nog niet eens. Vrienden van me zeggen dat je hier een film van kan maken. Ik ben er nog altijd kapot van daar ben ik eerlijk over. Maar het is een heel verhaal, echt een heel verhaal.
Zij moet achter een nieuw visum aan volgens mij, aangezien ze als jouw partner een visum heeft gekregen en zich hiermee bij jou in kon schrijven. Jij zou gewoon moeten melden bij de gemeente of ind dat ze verdwenen is (ook voor je eventuele financiële verantwoordelijkheid handig lijkt me) , ook zou ik proberen om via de cc maatschappij het geld voor de vliegticket terug te krijgen (gooi het op fraude of zo).quote:Op maandag 29 juli 2013 18:37 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Uitschrijven is inschrijven bedoel ik. Zij moet zich inschrijven op nieuwe adres.
Dat alom bekende cliché verhaal. Maar goed, die hoeren blijken (denk ik) zo geraffineerd te werken, dat een man die verliefd is alles accepteert (hoe naïef het ook is).quote:Op maandag 29 juli 2013 18:39 schreef wickedmen het volgende:
Dat zal vast de hele waarheid zijn of je het nou leuk vindt of niet.
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:42 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat alom bekende cliché verhaal. Maar goed, die hoeren blijken (denk ik) zo geraffineerd te werken, dat een man die verliefd is alles accepteert (hoe naïef het ook is).
Dat moet wel een bijzondere Oekraïnse zijn geweest....pics zijn welkom kunnen we even kijken om wie het gaat zodat we niet zelf in de maling genomen worden door haarquote:Op maandag 29 juli 2013 18:40 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Meisje is gewoon naar Nederland gekomen via aiesec baan gekregen hier, elkaar leren kennen, verliefd etc. Nieuwe baan in Eindhoven (woon zelf in Limburg) raar beginnen doen. Gedumpt, na alles wat ik gedaan heb (tickets oekraine, alle vakanties, alle boodschappen, kleren, echt alles) ja ja ik weet het dom. Dumpen, erna erachter komen dat ze zich bezig hield met een man van eind 40 (3e man van Philips) getrouwd 2 kinderen, tja veel geld, hoge functie. Die zou haar het visum kunnen regelen, en mij gedumpt met dat idee. En zo bleek ze er meerderen op haar lijstje hebben te staan. Geen monteurs of zoiets, nee hoge piefen enz. Mooie meid dat is ze, maar ze ging voor het geld en visum. Mensen die haar vanaf dag een kennen hebben me dit ook al medegedeeld. Meisje is 22.
Maar het is dus geen onzins verhaal, het is schokkend, en ok dat mensen me belachelijk maken, maar ja ik zat op een roze wolk, ik was verliefd, en heb het gewoon niet zien aankomen. Ze smerig gespeeld.
Dat heeft ie al 1,5 jaar lang gedaan.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:43 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat heeft ie al 1,5 jaar lang gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |