Bedoel Love Illumination.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Right Action? Ja, natuurlijk is die catchy as balls. Maar origineel?
Blur.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De oude bazen als Blur en Suede zijn er natuurlijk nog steeds
Suede
Ik denk trouwens dat dat komt dat AM en FF nog niet vervangen zijn doordat ze nog steeds relevante albums maken natuurlijk.
Heb een keer een relatief nieuw album geluisterd, maar dat was ook niet echt uit te houden. Toen maar weer hun hits op gezetquote:Op maandag 29 juli 2013 21:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Blur.
Denk dat ze geen slecht nummer gemaakt hebben.
Song 2 is wel van hun een-na-laatste album he.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb een keer een relatief nieuw album geluisterd, maar dat was ook niet echt uit te houden. Toen maar weer hun hits op gezetSong 2 blijft wel baas
Song 2 is totaal niet representatief voor wat ze allemaal voor moois gemaakt hebbenquote:Op maandag 29 juli 2013 21:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb een keer een relatief nieuw album geluisterd, maar dat was ook niet echt uit te houden. Toen maar weer hun hits op gezetSong 2 blijft wel baas
Nee dat kloptquote:Op maandag 29 juli 2013 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Song 2 is totaal niet representatief voor wat ze allemaal voor moois gemaakt hebbenVorige maand live gezien, wat was dat vet
Nee man. Dat is als zeggen dat I Am The Walrus het beste liedje van de Beatles is.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee dat kloptMaar het is wel hun beste liedje
De videoclip van walrus daarentegen....quote:Op maandag 29 juli 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee man. Dat is als zeggen dat I Am The Walrus het beste liedje van de Beatles is.
Country Housequote:Op maandag 29 juli 2013 21:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee dat kloptMaar het is wel hun beste liedje
Allemaal eens maar daar wil ik Parklife, Tender en Out of Time nog aan toevoegen.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Country House
Coffee & TV
Bugman
The Universal
She's So High
Colin Zeal
Charmless Man
Oily Water
vind ik sws allemaal al beter.
Kutquote:Op maandag 29 juli 2013 21:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee man. Dat is als zeggen dat I Am The Walrus het beste liedje van de Beatles is.
Tender vind ik wat saai, Parklife is wel geniaal.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Allemaal eens maar daar wil ik Parklife, Tender en Out of Time nog aan toevoegen.
Gefixedquote:Op maandag 29 juli 2013 21:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
KutIk zal mij weer eens in Blur gaan verdiepen. Dank voor de correctie ook.
Uiteraard is Yellow Submarine het kutste Beatles liedje
Doet je sarcasmedetector het niet?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:30 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Tender vind ik wat saai, Parklife is wel geniaal.
[..]
Gefixed
Altijd zo lastig op een forum he.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doet je sarcasmedetector het niet?
Ik vind Jai Paul briljant. Eén van de beste 'platen' van het jaar.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:32 schreef Kerftminister het volgende:
Ik las laatst dat iedereen dat Jai Paul album helemaal geweldig vond, ik vond het helemaal niks.
Heb ook nog Karriem Riggins' debuutplaat geluisterd, dat is wel een goede plaat. Zwaar beïnvloed door J Dilla dus dat is altijd positief.
Tussen 1997 en 2004 zitten toch "vele" jaren. Heb jij die twee golven, die ongeveer in de genoemde jaren respectievelijk eindigden en begonnen, altijd als één gezien? Die tweede golf (je zou het ook de derde, vierde of vijfde kunnen noemen) had toch weinig tot niets meer met Britpop uit de jaren 90 te maken? Eerder met de post-punkrevival die in New York al rond 2000 was begonnen, voor zover ik weet althans. Ik zit ook op een paar nieuwe sterke Britse bands te wachten, met Alt-J en Peace heb ik niet veel.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
00's Britse indie vind ik misschien nog wel beter. Grappig om te zien dat dat eigenlijk een hele nieuwe generatie was. Oasis, Blur, Pulp, Suede werden allemaal heel vlug vervangen door Franz Ferdinand, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs. Dat zie je (tot nu toe) nog niet dit decennium. Al zijn de Kaiser Chiefs natuurlijk hartstikke afgehaakt en heeft Maximo Park ook al heel wat moeten inleveren aan populariteit
Nu je er toch over begint, Bromheads naar Nederland!quote:Op maandag 29 juli 2013 20:11 schreef Aisumasen het volgende:
*voorzitter van de Nederlandse The Rifles-fanclub meldt zich
Menswe@r, boyband van de Britpopquote:Op maandag 29 juli 2013 20:10 schreef ranja het volgende:
[..]
Bovendien zit daar net onder nog een hele serie bands...
Haha, heb ze met pijn in mijn hart moeten overslaan op London Calling afgelopen mei. Nah, 't is niets meer. Als ze in de buurt komen ga ik kijken.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:25 schreef tim. het volgende:
[..]
Nu je er toch over begint, Bromheads naar Nederland! [..]
Ja ik weet niet, dat van Jai Paul klonk zo pretentieus, verstond de helft van de tekst niet en vond zijn stem nu ook niet echt om naar huis te schrijven.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vind Jai Paul briljant. Eén van de beste 'platen' van het jaar.
'Alone Together' was één van de betere platen van vorig jaar. Volledig langs mijn heengegaan en kwam ik tegen in de eindlijst van de amg.
En wat een slechte TT! Slechter dan ik wil indie rock.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |