Het is toch een reeks dus dat zal niet veel uitmakenquote:Op maandag 29 juli 2013 17:58 schreef MadMaster het volgende:
Zie nu pas dat alle voorgaande SC-topics hier in de TT nog eens de tekst '40+ SC' hadden en die heb ik er hier uitgesloopt, omdat dat ook al in de reeks-omschrijving staat.
Of is dat voor degene met +4 zonder leesbril?
Meer ruimte voor een langere titelquote:Op maandag 29 juli 2013 18:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is toch een reeks dus dat zal niet veel uitmaken
Dat zijn meiden denk ik, die heb ik nietquote:Op maandag 29 juli 2013 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of vragen over de morning after pil hebben...
Niet allemaal....een stuk of 8 topics geleden had ik de geniale TT 40+-SC bedacht (vooral Soury was er helemaal weg van) en sindsdien heeft tot mijn verbazing niemand het meer weggehaald.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:58 schreef MadMaster het volgende:
Zie nu pas dat alle voorgaande SC-topics hier in de TT nog eens de tekst '40+ SC' hadden en die heb ik er hier uitgesloopt, omdat dat ook al in de reeks-omschrijving staat.
Of is dat voor degene met +4 zonder leesbril?
Ik vind dat ene pilletje in de OP er zo sneu uitzien. Zo zielig en alleen zonder medepilletjes.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:49 schreef MadMaster het volgende:
Met ingang van dit topic is die onnodige toevoeging dus gestript.
Zie de OP...
Om eerlijk te zijn wist ik niet dat een morning after pil zo verpakt was, ik heb die dingen nooit eerder gezien.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind dat ene pilletje in de OP er zo sneu uitzien. Zo zielig en alleen zonder medepilletjes.
Wrs willen ze niet dat je een voorraadje van die dingen aan gaat leggen.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn wist ik niet dat een morning after pil zo verpakt was, ik heb die dingen nooit eerder gezien.
Maar misschien verpakken ze hem zo om je er aan te herinneren dat je de volgende keer vooraf de gewone pil moet slikken...
Mijn held in luie tijdenquote:
Denk dat we die net gemist hadden ....quote:Op maandag 29 juli 2013 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uit de laatste post(s) van het vorige topic...
Ik las dat ie over 1 regel dicht zou gaan en toen er een nieuwe was heb ik idd die regel niet meer gelezen.... Of ik was in slaap gevallenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:55 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben gewoon te lui om in een vorig topic terug te lezen
Wel zielig voor die laatste post dat die vaak niet gelezen wordtquote:Op maandag 29 juli 2013 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las dat ie over 1 regel dicht zou gaan en toen er een nieuwe was heb ik idd die regel niet meer gelezen.... Of ik was in slaap gevallen
Dat komt ook omdat ie in de meeste gevallen op een aparte pagina staat ...quote:Op maandag 29 juli 2013 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel zielig voor die laatste post dat die vaak niet gelezen wordt
ik vind het ook enorm treurig, zullen we een stille tocht organiseren voor de laatste post?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel zielig voor die laatste post dat die vaak niet gelezen wordt
Ja vliegen is een kunst blijkbaarquote:Op maandag 29 juli 2013 23:37 schreef sacha het volgende:
wat is dat toch met al die treinen en bussen welke verongelukken?
Geen busje huren of met de trein gaan he !quote:Op maandag 29 juli 2013 23:39 schreef sacha het volgende:
[..]
ha! tickets naar Portugal zijn geboekt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |