misschien post ik daar wel actief mee onder een kloon.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:09 schreef seto het volgende:
[..]
je post toch alleen hier
en waarom zou je een ban krijgen voor het openen van een nieuw deel?
Ik was bang dat fanta ineens als duvel uit doosje zou komen.. moest wel snel zijn daardoor!!quote:
Misschien is iedereen in deze draad dezelfde persoon en vertegenwoordigt elke user een ander aspect van dezelfde pysche.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:12 schreef VMSDKR het volgende:
Misschien zijn Jackie en Etha wel Cake-Man.
En nu raak ik de draad kwijtquote:Op maandag 29 juli 2013 17:17 schreef McNulty het volgende:
[..]
Misschien is iedereen in deze draad dezelfde persoon en vertegenwoordigt elke user een ander aspect van dezelfde pysche.
Wij allemaal zijn de draad kwijt geraakt. Er is hier geen individu.quote:
nee persen.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:21 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Dan moet je toch gaan springen om hem eruit te krijgen???
haah wtfquote:Op maandag 29 juli 2013 17:31 schreef VMSDKR het volgende:
Tram langs de Kuip gaat teringtraag. Donderdag weer naar Uden voor voorlichting plus inschrijfgesprek bishes.
Zoek een Turkse tjik die het voor je maakt.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:33 schreef Ethanolic het volgende:
FANTA ik ga zo bulgur maken, heb je tips?
quote:Op maandag 29 juli 2013 17:32 schreef Awesome_ het volgende:
kkTT. Jullie zien mij niet meer terug in dit deel
Ik heb een Zuid-Amerikaanse keukenprinses. Die ruil ik voor geen goud in voor een Turkse.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zoek een Turkse tjik die het voor je maakt.
Wat zit jij nou weer voor illuminati driehoeken te posten danquote:
halloquote:Op maandag 29 juli 2013 17:32 schreef Ethanolic het volgende:
ik mis eerder jahroon en 16meter, waar zijn die beeschten?!?!
Ik zou het best dope vinden als een tjik lahmacun voor mij zou maken.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb een Zuid-Amerikaanse keukenprinses. Die ruil ik voor geen goud in voor een Turkse.
Pastapip♥squote:Op maandag 29 juli 2013 17:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer voor illuminati driehoeken te posten dan
Niet fokken met de illuminati anders komen ze je halen.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer voor illuminati driehoeken te posten dan
Wel grappig dat er een bodybuilder staat in een gym die gericht lijkt te zijn op Strength & Conditioning.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:41 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik in m'n kamer. En gym.
En verspreid door de hele stad
Wel grappig, ik wist niet dat je persé motivatie moest halen binnen je eigen discipline.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wel grappig dat er een bodybuilder staat in een gym die gericht lijkt te zijn op Strength & Conditioning.
Thnx brah! Ga er nu aan beginnen.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:43 schreef Fanta-stick het volgende:
Etha! 4 theeglazen bulgur 10/11 glazen water. Koken tot goede bite heeft, niet in roeren en als het gaar is even laten dampen. In het water kan je bouillon doen of kruiden naar smaak. Als het helemaal klaar is kan je boter/olie er doorheengooien voor die smeuigheid, doet mijn moeder altijd ik doe gewoon zonder het is maar wat je lekker vind.
Bad assquote:Op maandag 29 juli 2013 17:41 schreef Pastapipos het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wil ik in m'n kamer. En gym.
En verspreid door de hele stad
quote:Op maandag 29 juli 2013 17:52 schreef seto het volgende:
dat is echt hilarisch indd ethanolic haha [ afbeelding ]
weet je wat grappig zou zijn? Als klokov daar hing.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:43 schreef McNulty het volgende:
[..]
Wel grappig dat er een bodybuilder staat in een gym die gericht lijkt te zijn op Strength & Conditioning.
Dat zou ik juist begrijpen. Klokov traint voor prestatie. Arnie voor looks.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
weet je wat grappig zou zijn? Als klokov daar hing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |