Zet ze dan neer als rival, dan kan je waarschijnlijk een Alliance vormen met Byzantium, Hungary/Austria en the Mamluks, dat zou redelijk moeten helpen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerste potje begonnen met Venice. Het is nog wel zoeken allemaal, voor me nu.
Het ging het aardig, vond ik, totdat de Ottomanen mij de oorlog verklaarde. Zij hadden echt een shitload aan troepen en schepen waar ik niet tegen op kon, vervolgens verklaarde Milan mij ook nog eens de oorlog. En toen was het gedaan. Ik kon niets meer....
Dat in een andere game eens proberen of dat helpt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zet ze dan neer als rival, dan kan je waarschijnlijk een Alliance vormen met Byzantium, Hungary/Austria en the Mamluks, dat zou redelijk moeten helpen.
Al heb ik de game nog niet gespeeld.
Bij mij kwamen ze trouwens voor de provincie van Corfu, maar als je die zeestraat gewoon blokkeert met je vloot komen ze er niet bij en kunnen ze alleen Dalmatia pakken. Echter heb je dan die ticking warscore in je voordeel omdat ze Corfu niet hebben en gaan ze op een gegeven moment wel akkoord met een white peace.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 06:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat in een andere game eens proberen of dat helpt.
Byzantium bestaat trouwens al niet meer in de demo.
Ook even beslissen of we voor grote of kleine landen gaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:46 schreef Gatenkaas het volgende:
Misschien handig als we überhaupt een lijstje maken van deelnemers aan de MP-game en welk land we gaan spelen?
Ik wilde misschien Vijayanagara spelen, dat zit er direct onder maar dat loopt elkaar in de weg dus ik verkas welquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:48 schreef Helgen het volgende:
Ik neem aan dat er niemand in mijn directe buurt gaat zitten in de multiplayer (iemand wilde in Indië spelen? Maar dat is net de juiste afstand) en daarom dat ik het hier deel.
Woeps, sorry dan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik wilde misschien Vijayanagara spelen, dat zit er direct onder maar dat loopt elkaar in de weg dus ik verkas welZuid-Oost Azië ga ik denk ik dan doen.
Wie host hem eigenlijk? En wanneer starten we? Denk dat het hendig is om na release een paar dagen te wachten zodat iedereen een beetje rond kan klooien om te oefenen?
Moskovië / Muscowy, graag. Al zal het een trut zijn te vechten tegen Golden Horde e.d.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deelnemers so far, laat even weten of ik iemand vergeet. Gekozen landen edit ik er in, eerst komt eerst maalt?
Willen we bepaalde landen (Frankrijk, Engeland, Oostenrijk o.i.d.) liever niet hebben?
Helgen met de Brahmani
Gatenkaas met Oostenrijk
Luctor.et.Emergo met
Euribob met
BurnaBoy met
Athcom met
BlaZ met
AlDieWillenteKaaprenVaren met de Mamlukken
Samen het oosten heroveren op de islamitische ongelovigen!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:58 schreef AthCom het volgende:
[..]
Moskovië / Muscowy, graag. Al zal het een trut zijn te vechten tegen Golden Horde e.d.
We gaan toch wel gewoon in 1453 beginnen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
1492 start maar het scheelt weinig met 1444.
[ afbeelding ]
Natuurlijk, anders heeft Aldie sowieso geen kans meer met zijn Mamluks.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:41 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
We gaan toch wel gewoon in 1453 1444 beginnen?
Ja, en voor je het weet vormt men een coalitie tegen je en is het Gatenkaas tegen de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:43 schreef Gatenkaas het volgende:
Heb ook weinig zin om in 1492 te beginnen en als Oostenrijk HRE zijn en eveneens de lage landen te bezitten. Ik ga dan echt hard steamrollen.
World Domination.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:45 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, en voor je het weet vormt men een coalitie tegen je en is het Gatenkaas tegen de rest van de wereld.
Ja, maar van 1444 kon ik geen map vindenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:41 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
We gaan toch wel gewoon in 1453 beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |