SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:09 schreef NowOfMost het volgende:
Hallo allemaal, ik ken fok al een tijdje maar heb eigenlijk altijd gelurkt vandaar dat mijn account nieuw is.
In augustus ga ik naar het Sziget festival met een meisje dat ik een tijdje ken via internet. We hebben al aantal keer afgesproken en leuk contact en seks gehad. We zijn echter nog beiden niet toe aan een relatie en willen graag nog veel dingen uitproberen. Ik ben 25 en zij is 20.
Nou wilde ik eigenlijk liever niet met een meisje naar een festival om dat ik juist naar Sziget ga om nieuwe meisjes te leren kennen. Maar zij wilde zo graag mee dat ze voorstelde een trio te zoeken. Dit geeft mij de vrijbrief om onbeperkt te flirten naar meisjes en zij zal ook gaan flirten met meisjes.
Dat belooft dus een leuke vakantie te worden. Echter heb ik zelf geen ervaring met trio's. Ik weet al wel dat ik een condoom per meisje moet gebruiken maar wat zijn precies de do's en don't met trio's. Stel er is er eentje ziek van de drank kan ik de ander dan wel neuken? Hoe kan ik zoveel mogelijk drama voorkomen en zoveel mogelijk genieten.
Ik heb al een aantal standjes uitgeprint om mee te nemen die zal ik dan zeker voorstellen en ik zie erg uit om met twee meisjes in mijn beiden armen aan weerszijden in slaap te vallen.
Dus ik zoek tips en tricks!
kuthotelquote:Op maandag 29 juli 2013 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
@Huppel: Ja en ja en een receptie maar allen dicht.
Ik ben juist blij dat ik van mijn ex en zijn voorspelbare van tevoren geplande seks af ben!quote:
Mjah dan is het je eigen schuld allemaalquote:Op maandag 29 juli 2013 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
Hoe heet die appquote:
Alweer de receptie dicht? Wat voor hotels heb jij uitgezocht?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:13 schreef Vinniiee het volgende:
Toch mooi!!quote:Op maandag 29 juli 2013 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alweer de receptie dicht? Wat voor hotels heb jij uitgezocht?
Lekker makkelijk om te zeggen ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik van mijn ex en zijn voorspelbare van tevoren geplande seks af ben!
[..]
Mjah dan is het je eigen schuld allemaal
Zijn logo op je voorhoofd?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Oe als dat interview goed gaat/lukt dan krijg ik waarschijnlijk nieuwe tatoeage![]()
Moet ik wel reclame maken voor hem
Klopt.quote:
Nee!!quote:
Nu receptie dicht, gisteren was er niemand. Wel een telefoonnummer maar tel kapot en reserve tel leegquote:Op maandag 29 juli 2013 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alweer de receptie dicht? Wat voor hotels heb jij uitgezocht?
Jij moet gewoon blij zijn dat het vrijdag zo hard regende!!quote:Op maandag 29 juli 2013 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nu receptie dicht, gisteren was er niemand. Wel een telefoonnummer maar tel kapot en reserve tel leeg.
Als het overigens goed weer was geweest was er niks aan het handje, dan was ik er later geweest.
Dat was inderdaad ook een optie geweest.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt.
Persoonlijk zou ik dus juist GEEN hotels uitzoeken die de hele dag dicht zijn als ik ook nog eens zit met bagage die niet in een afgesloten ruimte kan.
Hell als ik zo'n motorvakantie zou doen dan zou ik niet eens boeken, ik zou rijden en zien waar ik een plekje kan vinden!
Maar ja, gelukkig ben ik jou niet en jij mij niet
Klinkt al beterquote:
IK VOEL EEN JNG MEET AANKOMEN!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |