Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Je moet maar gauw zorgen dat je de 7e wel kan verdorie, en anders bewaren we wel wat voor je vvoor de meet daarnaquote:Op maandag 29 juli 2013 15:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wij zien elkaar niet op de volgende meet
Ik had het over de film...quote:
Dunno...kijk het nietquote:Op maandag 29 juli 2013 16:29 schreef JayHovah het volgende:
Dyon, wat vind je van Dexter Season 8 tot nu toe?
W0000000000t! Ik had toch wel meer van jou verwacht. Maar ja, jij kijk ook Cult en Arrow dus dat zegt genoegquote:
Cult was echt wel een leuke serie... Maar ik ben gestopt bij de eerste keer dat gemeld is dat hij gecancelled werd. Heb dus niet de webisodes of hoe ze dat noemen gekeken...quote:Op maandag 29 juli 2013 16:33 schreef JayHovah het volgende:
[..]
W0000000000t! Ik had toch wel meer van jou verwacht. Maar ja, jij kijk ook Cult en Arrow dus dat zegt genoeg
Dat zei ik alquote:Op maandag 29 juli 2013 16:37 schreef DragonFodder het volgende:
Bijna door seizoen 5 van Dexter heen. 4 was beter
Volle prijs, 59¤quote:Op maandag 29 juli 2013 16:40 schreef dyonvbaal het volgende:
DF wat heb jij voor last of us betaald?
Als ik nou op frs.nl of gamemania ofzo kijk is die overal 64,99 of duurder... en alle andere nieuwe spellen zitten ook op die prijs...quote:
Dyon vind Arrow een geweldige serie?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Cult was echt wel een leuke serie... Maar ik ben gestopt bij de eerste keer dat gemeld is dat hij gecancelled werd. Heb dus niet de webisodes of hoe ze dat noemen gekeken...
Arrow daar in tegen is een geweldige serie!
Verrek, ik check het net. Ik heb er ook 65¤ voor betaaldquote:Op maandag 29 juli 2013 16:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik nou op frs.nl of gamemania ofzo kijk is die overal 64,99 of duurder... en alle andere nieuwe spellen zitten ook op die prijs...
Ja, ik vind het een geweldige serie. Maar voornamelijk omdat ik van comics hou zoals jij ze noemt...quote:Op maandag 29 juli 2013 16:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Dyon vind Arrow een geweldige serie?
Ik kan het niet geloven dit, er zit veel te mooi kijkmateriaal voor vrouwen (lees voor drakin dus) in.
Kan niet wachten tot seizoen 2 begint
Hebben ze stiekem de prijzen omhoog gegooid... die smiechten of ze nog niet duur genoeg zijn...quote:Op maandag 29 juli 2013 16:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Verrek, ik check het net. Ik heb er ook 65¤ voor betaald
Ja idd ook comics en daarnaast vind ik het ook goed om te zien dat er eindelijk iemand is die het boogschieten goed uitvoert. Dat wordt meestal maar wat laks gedaan. Maar ja is natuurlijk ook een belangrijk onderdeel van het verhaal.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een geweldige serie. Maar voornamelijk omdat ik van comics hou zoals jij ze noemt...
Ik ben benieuwd wat de rol gaat worden van de jonge in het rode vest. Al weet ik ongeveer al wat/wie hij gaat worden... Ben benieuwd hoe dat in de serie gaat komen
[..]
Hebben ze stiekem de prijzen omhoog gegooid... die smiechten of ze nog niet duur genoeg zijn...
Tommy moest gewoon dood... anders krijg je een love triangle die maar door blijft gaan... Wie is/was Byron?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja idd ook comics en daarnaast vind ik het ook goed om te zien dat er eindelijk iemand is die het boogschieten goed uitvoert. Dat wordt meestal maar wat laks gedaan. Maar ja is natuurlijk ook een belangrijk onderdeel van het verhaal.
Maar ik mis de broadwayster Colin wel, die voegde juist heel wat toe aan de serie. O en Byron, die hadden ze ook er in moeten laten.
tja... dan had je het maar of eerder op internet moeten kijken of gewoon op de NL tv moeten volgen... op alle 2 is het seizoen al afgelopen...quote:
In andere series kan dat anders wel doorgaan of hij wordt samen met zijn vader een villain, wat me ook wel leuk leek.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tommy moest gewoon dood... anders krijg je een love triangle die maar door blijft gaan... Wie is/was Byron?
Hmm...tja, hij had wel een leuk karakter. Maar overbodig na de uitleg op het eiland
Voor dat ons aller liefste kleine jongetje nog bozer wordquote:Op maandag 29 juli 2013 17:12 schreef drakin het volgende:
[..]
In andere series kan dat anders wel doorgaan of hij wordt samen met zijn vader een villain, wat me ook wel leuk leek.
Byron mocht van mij echt wel blijven, die gladiatorvent vond ik maar niks. Maar ja die is weer populairder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Flikker toch op man.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
tja... dan had je het maar of eerder op internet moeten kijken of gewoon op de NL tv moeten volgen... op alle 2 is het seizoen al afgelopen...
Season 4 was echt het allerbeste seizoen. Trinity Killerquote:Op maandag 29 juli 2013 16:37 schreef DragonFodder het volgende:
Dit.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:31 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Season 4 was echt het allerbeste seizoen. Trinity KillerJohn Lithgow
![]()
Tot nu toe helemaal eensquote:Op maandag 29 juli 2013 17:31 schreef JayHovah het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 17:42 schreef Robby87 het volgende:
Ik ben gestopt met Dexter toen ik die blonde trut niet meer kon verdragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:20 schreef drakin het volgende:
Ik heb nog niks van dexter gezien, heb wel alles in huis.
Veel te veel trouwens wat ik nog allemaal moet zien, kan ik maanden mee vullen(misschien ook wel jaren)
't Staat ook allemaal wel op youtubequote:Op maandag 29 juli 2013 14:58 schreef drakin het volgende:
ah vanavond maar even kijken dan. Vergeet het steeds.
Toen ben ik gestoptquote:Op maandag 29 juli 2013 16:37 schreef DragonFodder het volgende:
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen! Doen de hondjes ook
Dyon, je moet wyccie niet met een hond vergelijken.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:11 schreef wyccie het volgende:
Wélke hondjes?Heb je drugs gesnoven of zo?
Dit. John Lithgow stal het seizoen. Heeft hij er nog een prijs aan overgehouden?quote:Op maandag 29 juli 2013 17:31 schreef JayHovah het volgende:
[..]
![]()
Waarschijnlijk de prijs voor meest ondergewaardeerde acteur... Damn wat was hij goed (en bikkelhard / angstaanjagend koel. Ik zie hem nog steeds als visitor binnenlopen bij de MDPD "Hello Dexter Morgan..."quote:Op maandag 29 juli 2013 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit. John Lithgow stal het seizoen. Heeft hij er nog een prijs aan overgehouden?
Ik dacht dat je slimmer wasquote:Op maandag 29 juli 2013 21:11 schreef wyccie het volgende:
Wélke hondjes?Heb je drugs gesnoven of zo?
Ook voor jou is Wyccie onbereikbaar...quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ook voor jou is Wyccie onbereikbaar...
Niemand is onbereikbaar.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ook voor jou is Wyccie onbereikbaar...
Awh... Wat lief. Sands droomt over Wycciequote:
Dat is een probleem bij beiden... De 1 durft zijn huis niet uit, de ander wil volledig anoniem blijven...quote:Op maandag 29 juli 2013 21:41 schreef Silfen het volgende:
[..]
Niemand is onbereikbaar.
De vraag is alleen of jullie elkaar leuk genoeg vinden.
En om dat te weten moet je wel actie ondernemen.
1 lost het ander anders wel aardig opquote:Op maandag 29 juli 2013 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is een probleem bij beiden... De 1 durft zijn huis niet uit, de ander wil volledig anoniem blijven...
Ik ben niet zo slim als Wyccie... leg eens uitquote:Op maandag 29 juli 2013 21:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
1 lost het ander anders wel aardig op
Heb je het nu over mij of over jezelf?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is een probleem bij beiden... De 1 durft zijn huis niet uit, de ander wil volledig anoniem blijven...
Ik was het idd vergetenquote:
zucht...quote:Op maandag 29 juli 2013 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was het idd vergeten![]()
Wel net een film uitgezien en geen Aziatische.
Is die zo k*t als mensen zeggen?quote:
Ne was genoeg lekkers om naar te kijken en al is het een mager verhaal(of 1 uit honderden) ik moest erg lachen vanaf dat het "museum" ingezet werd.quote:
Neequote:
Ergerquote:
Brooklyn Decker bedoel je?quote:Op maandag 29 juli 2013 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ne was genoeg lekkers om naar te kijken en al is het een mager verhaal(of 1 uit honderden) ik moest erg lachen vanaf dat het "museum" ingezet werd.
Nee Ghengis Khanquote:
Zulke dingen let ik al niet eens echt op bij deze films, dat wordt dan direkt zo snel mogelijk uit het geheugen gewist.quote:
Sorryquote:Op maandag 29 juli 2013 21:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Zulke dingen let ik al niet eens echt op bij deze films, dat wordt dan direkt zo snel mogelijk uit het geheugen gewist.
Tot Sands het erover heeft.
Nu is het toch voor altijd opgeslagen
Stiekem ben je nou een vreugdedansje aan het doen voor je mentale overwinning...quote:
Het is nu toch al te laatquote:
Nee hij meent het oprecht, tenminste dat geloof ik.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Stiekem ben je nou een vreugdedansje aan het doen voor je mentale overwinning...
Dan ken je Sands nog niet goed genoegquote:Op maandag 29 juli 2013 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hij meent het oprecht, tenminste dat geloof ik.
Jaaa! Toen kwam er echt een glimlach op m'n gezichtquote:Op maandag 29 juli 2013 21:31 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de prijs voor meest ondergewaardeerde acteur... Damn wat was hij goed (en bikkelhard / angstaanjagend koel. Ik zie hem nog steeds als visitor binnenlopen bij de MDPD "Hello Dexter Morgan..."
En nu gaat Sands vast idd zeggen zodat jij een vreugdedansje kan doen?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan ken je Sands nog niet goed genoeg
Ik doe niet aan vreugdedansjes. Dat is teveel bewegingquote:Op maandag 29 juli 2013 22:03 schreef drakin het volgende:
[..]
En nu gaat Sands vast idd zeggen zodat jij een vreugdedansje kan doen?
Jij denkt dat ik een of ander monster benquote:Op maandag 29 juli 2013 22:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dan ken je Sands nog niet goed genoeg
Hoe kom je daar nou weer bij...quote:Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een of ander monster ben![]()
Episch moment, ik zat echt op het puntje van mijn stoel. Dat doet deze serie wel vaker trouwens.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jaaa! Toen kwam er echt een glimlach op m'n gezichtSterk staaltje acteerwerk van beide overigens.
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik een of ander monster ben![]()
Rubberquote:Op maandag 29 juli 2013 22:07 schreef drakin het volgende:
Ik wil nog een film nu zien. Weet nog niet welke.
Al gezienquote:
Wrong dan. Van de zelfde makerquote:
Okquote:Op maandag 29 juli 2013 22:13 schreef Silfen het volgende:
[..]
Misschien. als je in een monster verandert.
Ook al gezien.quote:
Sands, ze proberen alleen maar op je in te praten om je in een monster te veranderen terwijl je veel te lief diep van binnen bent, en dat weet je want je bent slim genoeg daarvoor.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Sands, ze proberen alleen maar op je in te praten om je in een monster te veranderen terwijl je veel te lief diep van binnen bent, en dat weet je want je bent slim genoeg daarvoor.
Ik weet hetquote:Op maandag 29 juli 2013 22:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Sands, ze proberen alleen maar op je in te praten om je in een monster te veranderen terwijl je veel te lief diep van binnen bent, en dat weet je want je bent slim genoeg daarvoor.
Koekjesquote:
oud, tegenwoordig hebben we ze hele andere leuke lokkertjesquote:
wyccie?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
oud, tegenwoordig hebben we ze hele andere leuke lokkertjes
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:33 schreef drakin het volgende:
Maar de koekjes werken bij sommige mensen ook nog steeds.
Wyccie trapt er nog steeds niet in, veels te slim.quote:
Dat is ze jaquote:Op maandag 29 juli 2013 22:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Wyccie trapt er nog steeds niet in, veels te slim.
slagroom weg, blender erbij en een lekkere smoothie makenquote:
Sssst dit is om een wyccie te vangen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
slagroom weg, blender erbij en een lekkere smoothie maken
mijn god....quote:
maar je hebt pi wel nodig om de oppervlakte of omtrek (of inhoud) van een taart te bepalen.quote:
Shit ik heb Wyccie gevangen.quote:
probeer anders eens gewoon geen trucjesquote:Op maandag 29 juli 2013 22:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een pokebal gooien of de Borat methode gebruiken, maar dit leek me beter.
Zegt de man die al voorzien is en dus niks meer hoeft te doen...quote:Op maandag 29 juli 2013 22:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
probeer anders eens gewoon geen trucjes
en hoe denk je dat dat gebeurd is?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zegt de man die al voorzien is en dus niks meer hoeft te doen...
Het gebeurde op een avond?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
en hoe denk je dat dat gebeurd is?
Zij is 1 van die weinigen vrouwen die echt geëmancipeerd is en is op jouw afgestapt en jij hebt meteen ja gezegd en nooit meer los gelaten...quote:Op maandag 29 juli 2013 22:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
en hoe denk je dat dat gebeurd is?
nee. Ik heb wel degelijk een aandeel in het geheel gehad.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zij is 1 van die weinigen vrouwen die echt geëmancipeerd is en is op jouw afgestapt en jij hebt meteen ja gezegd en nooit meer los gelaten...
Ok ik zal het proberen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
probeer anders eens gewoon geen trucjes
55% of 45%quote:Op maandag 29 juli 2013 22:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee. Ik heb wel degelijk een aandeel in het geheel gehad.
Als het om hun eigen relatie gaat, zijn vrouwen volgens mij serieuzer en eerlijkerquote:Op maandag 29 juli 2013 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
dat hangt ervan af wie je ht vraagt, haar of mij
ik neem mijn relatie heel serieus. al 16 jaar. Dat werkt ook het beste.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als het om hun eigen relatie gaat, zijn vrouwen volgens mij serieuzer en eerlijker
Ze was gewoon de enige groupie van dragon.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als het om hun eigen relatie gaat, zijn vrouwen volgens mij serieuzer en eerlijker
ik speel toetsen. Ik heb geen groupies. Eerst de zanger, dan de gitarist, dan de bassist, dan een hele tijd niets, dan de drummer, dan de geluidsman etc... De toetsenist komt ergens na degene die de jassen ophangt.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze was gewoon de enige groupie van dragon.
Vertel eens meer over dit minderwaardigheidscomplex dat je hebt.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:05 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik speel toetsen. Ik heb geen groupies. Eerst de zanger, dan de gitarist, dan de bassist, dan een hele tijd niets, dan de drummer, dan de geluidsman etc... De toetsenist komt ergens na degene die de jassen ophangt.
Je zingt / rapt ook, dus zul je vast wel groupies hebben.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:05 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik speel toetsen. Ik heb geen groupies. Eerst de zanger, dan de gitarist, dan de bassist, dan een hele tijd niets, dan de drummer, dan de geluidsman etc... De toetsenist komt ergens na degene die de jassen ophangt.
Magje wel nog mee het podium op?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:05 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik heb serieus wel eens meegemaakt toen ik net begon, dat de geluidsman geen goede manier (DI boxen) had om toetsen aan te sluiten, waardoor we het met mijn meegebrachte kabels van 1,5 meter moesten doen. Toen stond ik dus naast de geluidsman te spelen terwijl de rest op het podium stond. Dat was eigenlijk wel leukquote:
Dat valt wel mee, maar een toetsenist is niet bepaald een sexy bandrol.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Vertel eens meer over dit minderwaardigheidscomplex dat je hebt.
Tenzij je naam 'Tuomas Holopainen' is, dan sta je opeens bovenaan de piramide der groupies.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:05 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat is dan ook een snoepje, zeg ik als hetero man. Al zag ik laatst in een interview samen met Floor Janssen dat ie aardig opgezwollen is tegenwoordig.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Tenzij je naam 'Tuomas Holopainen' is, dan sta je opeens bovenaan de piramide der groupies.
Is dat net zo iets als Vengalis?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Tenzij je naam 'Tuomas Holopainen' is, dan sta je opeens bovenaan de piramide der groupies.
Ik heb dat een keer gedaan met Carnaval, wat een fout ding is zo'n keytar!quote:Op maandag 29 juli 2013 23:16 schreef drakin het volgende:
[ afbeelding ]
Een toetsenist heeft nog best een kans hoor.
Oe das idd nog beterquote:Op maandag 29 juli 2013 23:12 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Is dan mooi symbolisch voor de overmoedige bombastische muziek die ze nu maken.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat is dan ook een snoepje, zeg ik als hetero man. Al zag ik laatst in een interview samen met Floor Janssen dat ie aardig opgezwollen is tegenwoordig.
That's the spirit!quote:
Maar die vent heeft volgens mij wel de meeste groupies van de band waar hij inzit.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gedaan met Carnaval, wat een fout ding is zo'n keytar!
Raar + succesvol = spannend.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar die vent heeft volgens mij wel de meeste groupies van de band waar hij inzit.
De helft daarvan heb ik al onder de kniequote:
Niet zo bescheiden Sandsje....quote:
Nee hij is stiekem ook de zanger en legt dat lelijke ding gelukkig ook wel eens opzij.quote:
Dat je doet als of het van mij is. Je mag er best voor uitkomen dat je het jiet van mij hebt. We weten toch allemaal wel hoe je bentquote:
Hoe ben ik dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat je doet als of het van mij is. Je mag er best voor uitkomen dat je het jiet van mij hebt. We weten toch allemaal wel hoe je bent
Ik heb zo'n idee dat beestjesstickers de verkeerde doelgroep aantrekt...quote:Op maandag 29 juli 2013 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee hij is stiekem ook de zanger en legt dat lelijke ding gelukkig ook wel eens opzij.
O en er zit een sticker van een giraffe op en meer beestjes(ik heb ze ooit live gezien daarom dacht ik aan dat toetsending en vielen me allemaal stickertjes op), misschien trekt dat aan beestjesstickers?
Uit welk gesticht ben je ontsnapt?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:25 schreef DragonFodder het volgende:
ik wist wel dat ik hem nog ergens had
[ afbeelding ]
I can't go back, man! I can't go back!quote:
Jij stoute boefquote:Op maandag 29 juli 2013 23:25 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ok? Is je helm al af?quote:
Er zijn dingen die je echt niet met anderen moet delenquote:Op maandag 29 juli 2013 23:25 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
Helm?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij stoute boef
[..]
Ja ok? Is je helm al af?
zoals een minderwaardigheidscomplex, bedoel je?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Er zijn dingen die je echt niet met anderen moet delen
Hoor je dat Sands?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:27 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
zoals een minderwaardigheidscomplex, bedoel je?
Nopequote:
Hij noemt geen naamquote:
allebeiquote:Op maandag 29 juli 2013 23:31 schreef drakin het volgende:
Is die vraag die ik net stelde trouwens eerder voorbij gekomen of zijn jullie zulke gamers?
Ik wist er wel meer dan 10. Maar ik was te laat.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:31 schreef drakin het volgende:
Is die vraag die ik net stelde trouwens eerder voorbij gekomen of zijn jullie zulke gamers?
inderdaad, het was een wie-de-schoen-past-trekke-hem-aan-opmerkingquote:
Welke vraag? Ik heb niet opgeletquote:Op maandag 29 juli 2013 23:31 schreef drakin het volgende:
Ik wilde ook een niet te moeilijke vraag stellen zoals laatst, maar zo erg makkelijk had ik het bijna niet verwacht.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik wist er wel meer dan 10. Maar ik was te laat.
Ik ben geen gamer, maar heb wel wat gespeeld (zoals Doom) en heb een zoon die veel speelt.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:31 schreef drakin het volgende:
Hoe oud is je zoon?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde ook een niet te moeilijke vraag stellen zoals laatst, maar zo erg makkelijk had ik het bijna niet verwacht.
Ik had het toevallig net met mijn zoon over Steam, die gamed daar nogal wat op en Steam is aangeklaagd voor niet 2e hands kunnen verkopen van spellen.
Netjes van die jonge met het petje (verder heb ik niet gekeken)quote:
19quote:
Belachelijk! meen je dat nou?!?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik wilde ook een niet te moeilijke vraag stellen zoals laatst, maar zo erg makkelijk had ik het bijna niet verwacht.
Ik had het toevallig net met mijn zoon over Steam, die gamed daar nogal wat op en Steam is aangeklaagd voor niet 2e hands kunnen verkopen van spellen.
Wat vind je belachelijk? Dat het niet kan, of dat se aangeklaagd zijn?quote:
O.a. nog een jongeman die hetzelfde deed, en de dames zelfs een briefje schreef.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Netjes van die jonge met het petje (verder heb ik niet gekeken)
Ja, Het kunnen verkopen van 2e hands spullen is gewoon toegestaan ook als het digitaal is en Steamspellen kunnen niet verkocht worden aan derden. Hebben ze zo ingebouwd in hun website.quote:
Dan zou heel het DRM systeem dus illegaal zijn. Volgens mij is heel itunes daarop gebaseerd.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, Het kunnen verkopen van 2e hands spullen is gewoon toegestaan ook als het digitaal is en Steamspellen kunnen niet verkocht worden aan derden. Hebben ze zo ingebouwd in hun website.
Steam verkoopt zelf wel spellen regelmatig heel goedkoop als ze ouder zijn, maar dan doet Steam zelf het en niet de gebruikers, dus die kunnen nooit hun oude spellen verkopen. Wel een dubbel spel weggeven dacht ik, maar meer weet ik er niet van want ik steam zelf niet. Heb liever een spel in een doosje en een fysieke spelcomputer erbij.
Betekent uiteraard niet dat het een recht is om het door te kunnen verkopen.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:44 schreef drakin het volgende:
Ja, Het kunnen verkopen van 2e hands spullen is gewoon toegestaan ook als het digitaal....
Ik verkoop ook niet alles wat ik in bezit heb, maar het moet gewoon mogen en kunnen vind ik, delen is ook veel mooier dan alles maar willen hebben.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Betekent uiteraard niet dat het een recht is om het door te kunnen verkopen.
Ja nee software mag je ook niet altijd doorverkopen. En als Steam dit verplicht word te doen dan kun je dag zeggen tegen alle single player only games.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, Het kunnen verkopen van 2e hands spullen is gewoon toegestaan ook als het digitaal is en Steamspellen kunnen niet verkocht worden aan derden. Hebben ze zo ingebouwd in hun website.
Steam verkoopt zelf wel spellen regelmatig heel goedkoop als ze ouder zijn, maar dan doet Steam zelf het en niet de gebruikers, dus die kunnen nooit hun oude spellen verkopen. Wel een dubbel spel weggeven dacht ik, maar meer weet ik er niet van want ik steam zelf niet. Heb liever een spel in een doosje en een fysieke spelcomputer erbij.
Mag dat niet?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Mag je intussen al cd's, dvd's en zo doorverkopen dan?
Ik denk dat het op steam dan ook werkelijk bij jouw account hoort te verdwijnen en bij degene die het spel koopt toegevoegd wordt, maar zoals ik zei ik weet er verder niet zoveel van, het viel me gewoon op omdat mijn zoon een steamer is.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:55 schreef DragonFodder het volgende:
software wordt nooit je eigendom, je koopt een gebruikerslicentie.
Dat mocht altijd al, zolang het maar het origineel is en niet een kopie.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:55 schreef dyonvbaal het volgende:
Mag je intussen al cd's, dvd's en zo doorverkopen dan?
Officieel niet volgens mij. Zet maar een dvd aan en kijk maar wat er in het vervelende brein filmpje staatquote:
Volgens mij heeft het nog nooit gemigenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:01 schreef Silfen het volgende:
[..]
Dat mocht altijd al, zolang het maar het origineel is en niet een kopie.
Dat klinkt leuk, maar als allemaal vrienden elke game aan elkaar door blijven geven komt er geen geld binnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:03 schreef drakin het volgende:
En ik noemde het verschil tussen digitaal en makkelijk kopieerbaar en een werkelijk fisiek boek.
Je kan natuurlijk niet honderden versies kopieren en verkopen en zelf ook nog 1 houden, dat mag niet.
Maar wel 1 versie die op je account staat aan een ander kunnen overdragen, en zo dat je zelf hem niet meer hebt.
Niet voor software en gamesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:38 schreef drakin het volgende:
Dus alles wat je legaal in je bezit hebt gekregen? hmm laat downloaden nou net ook legaal zijn.
Onzin, dat heeft toch ook gewoon gekund met fysieke spellen? Daar is Nintendo of Playstation ook niet failliet aan gegaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk, maar als allemaal vrienden elke game aan elkaar door blijven geven komt er geen geld binnen.
Maar dit is op een andere schaal, want het kost minder moeite.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 08:20 schreef picodealion het volgende:
[..]
Onzin, dat heeft toch ook gewoon gekund met fysieke spellen? Daar is Nintendo of Playstation ook niet failliet aan gegaan.
Dat valt onder de wet thuiskopie. Je mag dus wel een kopie maken voor eigen gebruik (=downloaden), maar die mag je dan weer niet doorverkopen, omdat je dan aan het multipliceren en verspreiden bent.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:38 schreef drakin het volgende:
Dus alles wat je legaal in je bezit hebt gekregen? hmm laat downloaden nou net ook legaal zijn.
Grootschalige singleplayer games zullen verkocht blijven worden. Games die je binnen 10 uur uit hebt en waar je daarna nooit meer naar omkijkt zullen misschien iets dalen in de verkopen. Ik zie het probleem hier niet zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:38 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar dit is op een andere schaal, want het kost minder moeite.
Als ik dat zo lees is de game industrie dus bezig zich zelf te vernietigen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Grootschalige singleplayer games zullen verkocht blijven worden. Games die je binnen 10 uur uit hebt en waar je daarna nooit meer naar omkijkt zullen misschien iets dalen in de verkopen. Ik zie het probleem hier niet zo.
Maar de gameindustrie in het algemeen gaat de verkeerde kant op. Als ze het hele 'cloud' gebeuren doorzetten en incomplete games gaan verkopen die alleen geactiveerd of uitgespeeld kunnen worden zodra je wat gegevens downloadt via internet, zullen games alleen wegwerpproducten worden die een paar jaar na uitgave niet meer interessant zijn.
Nee nog niet gedaan, alleen maar films, muziek, e-books, anime en tv series.quote:
Niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee nog niet gedaan, alleen maar films, muziek, e-books, anime en tv series.
Maar dit mag dus wel of niet:
Een vriend/kennis had een film gedownload en hij heeft de film op een usb stick gegeven zodat ik hem thuis kon bekijken.
Hij vroeg er geen geld voor, maar heeft deze film dus wel verspreid aan mij.
Het was een leuke film trouwens, hij heeft ook vaak leuke films en filmtips en haalt ze binnen via nieuwsgroepen. Het ging om de film Adam's Apples (voor Dyon noem ik de film er even bij en als extra een linkje Adams æbler (2005) - IMDb)
Nee, dat mag dus eigenlijk niet. Want hij maakt een kopie en geeft die weg. Dat is multipliceren en verspreiden. Ik neem tenminste aan dat hij het origineel (zijn gedownloade versie) nog heeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Een vriend/kennis had een film gedownload en hij heeft de film op een usb stick gegeven zodat ik hem thuis kon bekijken.
Het was een leuke film trouwens, hij heeft ook vaak leuke films en filmtips en haalt ze binnen via nieuwsgroepen. Het ging om de film Adam's Apples (voor Dyon noem ik de film er even bij en als extra een linkje Adams æbler (2005) - IMDb)
Er zijn anders nog genoeg mensen die te dom zijn om te downloaden die het dus aan een neefje gaan vragen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:17 schreef Silfen het volgende:
Al zou ik me daar niet teveel zorgen om maken. Dat is op zo'n kleine schaal dat in Nederland niemand daar wat mee doet.
Zelfde al vroeger met het kopiëren op cassettebandjes. dat mocht ook niet, maar werd veelvuldig gedaan. Alleen de verkopers werden toen aangepakt. Niet de enkele individu die dat voor zichzelf deed.
Dat snap ik. Alleen is het de vraag of dat officieel mag. Maar zoals ik al zei is er niemand die daar wat mee gaat doen dus wordt het gedoogd. Het wordt pas een probleem als dat neefje dat in grote getale gaat verspreiden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Er zijn anders nog genoeg mensen die te dom zijn om te downloaden die het dus aan een neefje gaan vragen.
Adams Aeblerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:09 schreef drakin het volgende:
[..]
alle 2quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Korte 'three extremes' versie of de langspeelfilm?
Dat misschien wel, maar vond ze alle 2 vermakelijk. De andere 2 shorts van 3 extremes ook trouwensquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:50 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vond Dumplings zelf beter werken als kortfilm.
Sukiyaki vond ik niet denderend. Moet er nog wel een paar van hem kijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:54 schreef Mint_Clansell het volgende:
Chan-Wook Park en Takashi Miike stellen zelden teleur.
Een paar?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:55 schreef picodealion het volgende:
[..]
Sukiyaki vond ik niet denderend. Moet er nog wel een paar van hem kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik dat zo lees is de game industrie dus bezig zich zelf te vernietigen?
Daarom gebeurd dat zo vaak.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:21 schreef RanTheMan het volgende:
@njos, @DF & @dyon.. Bedankt, missie geslaagdHaha, is jullie cadeautip niet een klein envelopje, ook geen medium envelopje, maar een grote envelop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of zie ik het niet goed?
Gefeliciteerd!
Aparte naam, heb je. Ik vind het wel wat.
Kansen genoeg gehad, nu heeft iemand anders het Sandsje.quote:
Ga jij nou maar daten met silfenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Kansen genoeg gehad, nu heeft iemand anders het Sandsje.
Ik had ook om 20 kunnen vragen
Kijk om 20.30 gezellig mee met Ace Ventura, ook die 2e komt op rtl7.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:35 schreef Sands het volgende:
Heeft er nog iemand een filmtip voor Sands?
Al die filmtips die ik gister kreeg zit daar een film bij die je nog niet gezien hebt?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:35 schreef Sands het volgende:
Ja nee liever iets wat ik nog niet gezien heb.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kijk om 20.30 gezellig mee met Ace Ventura, ook die 2e komt op rtl7.
Welke filmtips?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Al die filmtips die ik gister kreeg zit daar een film bij die je nog niet gezien hebt?
Cat People? (zowel uit '42 en de remake uit '82)quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:35 schreef Sands het volgende:
Ik weet ze niet allemaal meer, maar een heel stel aziatische films die ik al gezien had plus nog een paar, castaway on the moon, poetry, dumplings, spring summer fall winter,quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja nee liever iets wat ik nog niet gezien heb.
[..]
Welke filmtips?
Lebanon, Incendies, Highway Patrolman, Insignificance, Amer, Santa Sangre en natuurlijk heb je ook nog altijd The Last Wave waarschijnlijk niet gekekenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:35 schreef Sands het volgende:
Hoe wist je dat?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Lebanon, Incendies, Highway Patrolman, Insignificance, Amer, Santa Sangre en natuurlijk heb je ook nog altijd The Last Wave waarschijnlijk niet gekeken
Dat is niet eens het ergste van die film, het is nog veel slechter (maar dan wel minder lachwekkend)quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:21 schreef Robby87 het volgende:
De tering, hoe kun je zoiets überhaupt kijken...
[ afbeelding ]
daar ligt je toch spontaan van in een deuk? Of is dat ook de bedoeling?
Daar gaan we wel van uitquote:
Och jah, waarom moet zoiets altijd stijfjesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:48 schreef Robby87 het volgende:
Wat een flatteuze foto's van jullie beiden...
dank u, dank u..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha die foto's
Leuk gedaan, Ran! Mooie site en leuk concept!
Kleine ongevraagde opmerking; het is 'se marier'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
je hebt de cadeautip inderdaad goed gezienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Haha, is jullie cadeautip niet een klein envelopje, ook geen medium envelopje, maar een grote envelop?
Of zie ik het niet goed?
Gefeliciteerd!
Aparte naam, heb je. Ik vind het wel wat.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:22 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Daar gaan we wel van uit
[..]
Och jah, waarom moet zoiets altijd stijfjes
[..]
dank u, dank u..Ziet er mooi uit ook die omgevingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Wordt vast een groot succes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
hahah jah wellicht, maar goed, we verwachten geen cadeausquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:31 schreef wyccie het volgende:
Je had er een pot met goud van moeten maken.
Jij hebt een betere naam.
Ik neem aan dat je SoSEK bedoelt?quote:
Misschien welquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Kan je deze na afloop van de vraag ook aan je watchlist toevoegen
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb Jan altijd al een goede acteur gevonden.
quote:
quote:Het Bombardement wint filmprijs
De film Het Bombardement heeft in New York een prijs gewonnen. Op het festival Stony Brook op Long Island kreeg de film van regisseur Ate de Jong de publieksprijs.
Volgens De Telegraaf was De Jong bij de vertoning van zijn film aanwezig, net als hoofdrolspeelster Roos van Erkel.
Ze kregen een staande ovatie en Van Erkel kreeg een eervolle vermelding vanwege haar acteerprestaties in Het Bombardement.
Zanger Jan Smit was niet afgereisd naar New York. Hij reageerde stomverbaasd op het nieuws, vooral ook omdat de film in eigen land wisselende kritieken kreeg. Het Bombardement gaat over de bokser Vincent die tijdens het bombardement op de stad Rotterdam in 1940 zijn vriendin Eva kwijtraakt.
Goh, zo'n goede acteur en dan nog bescheiden zijn... dat zie je echt te weinig.quote:
Maar EA is altijd al zo bezig geweest... Mooie spellen, maar voornamelijk uitmelken en meestal de verkeerde beslissingen makenquote:
Ik wilde de nieuwe SimCity kopen, maar blijkbaar wilde ze mijn geld niet?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar EA is altijd al zo bezig geweest... Mooie spellen, maar voornamelijk uitmelken en meestal de verkeerde beslissingen maken
Weet je wel zeker dat je die wil kopen? Er zit zulke grote fouten in...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik wilde de nieuwe SimCity kopen, maar blijkbaar wilde ze mijn geld niet?
Ik bedoelde dat ze niet eens met een fatsoenlijk product kunnen komen, naja dat is minimaal 60 euro minder voor hunquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet je wel zeker dat je die wil kopen? Er zit zulke grote fouten in...
Maar hoezo wilden ze je geld niet?
Daar zullen ze niet wakker van liggen. Er zijn er genoeg van verkocht...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ze niet eens met een fatsoenlijk product kunnen komen, naja dat is minimaal 60 euro minder voor hun
Ik zal vast niet de enige zijn die hem niet heeft gekocht door alle problemen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar zullen ze niet wakker van liggen. Er zijn er genoeg van verkocht...
.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik zal vast niet de enige zijn die hem niet heeft gekocht door alle problemen.
quote:SimCity na twee weken al 1,1 miljoen maal verkocht
Bron: GameSpot
De lancering van SimCity was een zware bevalling, problemen met de servers maakte het spel de eerste dagen na de release bijna onspeelbaar. In de verkoopcijfers van het spel is dit echter nauwelijks terug te zien, SimCity is in de eerste twee weken na de release namelijk al 1,1 miljoen maal verkocht. Hiermee behaalt deze SimCity de meest succesvolle release uit de franchise.
Opvallend genoeg is maar liefst 54% van deze 1,1 miljoen exemplaren een digitale kopie. Het overgrote deel hiervan is via Origin gekocht, 44% van de 1,1 miljoen verkochte kopieën is namelijk via EA's digitale download service aangeschaft. EA zal de komende dagen dus heel wat gratis games weg gaan geven
ah zo heette die, dankjequote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die was al genoemd; Jingle all the way.
Nee, niet de nieuwe versie. Misschien dat de beelden zijn geremasterd of zo voor DVD.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:01 schreef DragonFodder het volgende:
is dit een nieuwe versie of zo? ziet er niet erg begin jaren 80 uit
goed weet ik niet, maar ikkan het wel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:17 schreef Sands het volgende:
Wie kan hier goede instrumentale muziek maken?
Voorbeelden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
goed weet ik niet, maar ikkan het wel.
wat voor genre?quote:
Ik heb op pianoles gezeten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:17 schreef Sands het volgende:
8 jaar, maar ik ben heel slecht.quote:
Ja ok nee bedanktquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
8 jaar, maar ik ben heel slecht.
Ben je aan het rekruteren?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:17 schreef Sands het volgende:
Die is leuk, heb ik ook heel even gekund maar ben het alweer kwijt.quote:
Volgens Dyon niksquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat was mijn volgende vraag geweest
https://soundcloud.com/jhsnijders/schets-voor-sandsquote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:39 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/jhsnijders/schets-voor-sands
even een schets gemaakt. erg rudimentair maar dit is ook in 10 minuten gemaakt.
dit is niet zo moeilijk, structuur en melodie vinden duurt vaak langer.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:41 schreef Sands het volgende:
[..]dat heb je ook net gemaakt, doe je snel
Nog niet, de deadline is over 5~ maanden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dit is niet zo moeilijk, structuur en melodie vinden duurt vaak langer.
Heb je anders een fragmentje waar je muziek onder wil? Ik wil wel eens wat proberen.
Hij gelooft niet in mij, komt ook door mijn luiheidquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Cool, maar dyon gelooft je niet?
Hou er wel rekening mee dat evt muziek maken ook een tijdje duurt. Of je moet al een breakdown hebben van scenes op tijd, zodat je kunt aangeven waar je wat voor sfeer wilt hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Nog niet, de deadline is over 5~ maanden.
De 15de~ heb ik een moving storyboard voor je, je bent aangenomen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:46 schreef DragonFodder het volgende:
de soundtrack van deus ex human revolution is trouwens wel
[..]
Hou er wel rekening mee dat evt muziek maken ook een tijdje duurt. Of je moet al een breakdown hebben van scenes op tijd, zodat je kunt aangeven waar je wat voor sfeer wilt hebben.
Wil je dat ik iets probeer te maken, of zoek je liever verder?
nice, ik heb wel zin in een projectjequote:Op woensdag 31 juli 2013 00:47 schreef Sands het volgende:
[..]
De 15de~ heb ik een moving storyboard voor je, je bent aangenomen.
Het is eigenlijk geen van beide, het moet meer een portfolioding worden en te kijken of het goed genoeg is om op het HAFF te komen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:48 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nice, ik heb wel zin in een projectje![]()
Is het een commercieel project of een studieding?
3-7~ min. Dat ligt eraan wat ik zelf nog ga aanpassen voor de 15de.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:50 schreef DragonFodder het volgende:
en hoe lang gaat het filmpje ongeveer duren? hoeveel minuten muziek heb je nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |