Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Je moet maar gauw zorgen dat je de 7e wel kan verdorie, en anders bewaren we wel wat voor je vvoor de meet daarnaquote:Op maandag 29 juli 2013 15:56 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wij zien elkaar niet op de volgende meet
Ik had het over de film...quote:
Dunno...kijk het nietquote:Op maandag 29 juli 2013 16:29 schreef JayHovah het volgende:
Dyon, wat vind je van Dexter Season 8 tot nu toe?
W0000000000t! Ik had toch wel meer van jou verwacht. Maar ja, jij kijk ook Cult en Arrow dus dat zegt genoegquote:
Cult was echt wel een leuke serie... Maar ik ben gestopt bij de eerste keer dat gemeld is dat hij gecancelled werd. Heb dus niet de webisodes of hoe ze dat noemen gekeken...quote:Op maandag 29 juli 2013 16:33 schreef JayHovah het volgende:
[..]
W0000000000t! Ik had toch wel meer van jou verwacht. Maar ja, jij kijk ook Cult en Arrow dus dat zegt genoeg
Dat zei ik alquote:Op maandag 29 juli 2013 16:37 schreef DragonFodder het volgende:
Bijna door seizoen 5 van Dexter heen. 4 was beter
Volle prijs, 59¤quote:Op maandag 29 juli 2013 16:40 schreef dyonvbaal het volgende:
DF wat heb jij voor last of us betaald?
Als ik nou op frs.nl of gamemania ofzo kijk is die overal 64,99 of duurder... en alle andere nieuwe spellen zitten ook op die prijs...quote:
Dyon vind Arrow een geweldige serie?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Cult was echt wel een leuke serie... Maar ik ben gestopt bij de eerste keer dat gemeld is dat hij gecancelled werd. Heb dus niet de webisodes of hoe ze dat noemen gekeken...
Arrow daar in tegen is een geweldige serie!
Verrek, ik check het net. Ik heb er ook 65¤ voor betaaldquote:Op maandag 29 juli 2013 16:43 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ik nou op frs.nl of gamemania ofzo kijk is die overal 64,99 of duurder... en alle andere nieuwe spellen zitten ook op die prijs...
Ja, ik vind het een geweldige serie. Maar voornamelijk omdat ik van comics hou zoals jij ze noemt...quote:Op maandag 29 juli 2013 16:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Dyon vind Arrow een geweldige serie?
Ik kan het niet geloven dit, er zit veel te mooi kijkmateriaal voor vrouwen (lees voor drakin dus) in.
Kan niet wachten tot seizoen 2 begint
Hebben ze stiekem de prijzen omhoog gegooid... die smiechten of ze nog niet duur genoeg zijn...quote:Op maandag 29 juli 2013 16:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Verrek, ik check het net. Ik heb er ook 65¤ voor betaald
Ja idd ook comics en daarnaast vind ik het ook goed om te zien dat er eindelijk iemand is die het boogschieten goed uitvoert. Dat wordt meestal maar wat laks gedaan. Maar ja is natuurlijk ook een belangrijk onderdeel van het verhaal.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een geweldige serie. Maar voornamelijk omdat ik van comics hou zoals jij ze noemt...
Ik ben benieuwd wat de rol gaat worden van de jonge in het rode vest. Al weet ik ongeveer al wat/wie hij gaat worden... Ben benieuwd hoe dat in de serie gaat komen
[..]
Hebben ze stiekem de prijzen omhoog gegooid... die smiechten of ze nog niet duur genoeg zijn...
Tommy moest gewoon dood... anders krijg je een love triangle die maar door blijft gaan... Wie is/was Byron?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja idd ook comics en daarnaast vind ik het ook goed om te zien dat er eindelijk iemand is die het boogschieten goed uitvoert. Dat wordt meestal maar wat laks gedaan. Maar ja is natuurlijk ook een belangrijk onderdeel van het verhaal.
Maar ik mis de broadwayster Colin wel, die voegde juist heel wat toe aan de serie. O en Byron, die hadden ze ook er in moeten laten.
tja... dan had je het maar of eerder op internet moeten kijken of gewoon op de NL tv moeten volgen... op alle 2 is het seizoen al afgelopen...quote:
In andere series kan dat anders wel doorgaan of hij wordt samen met zijn vader een villain, wat me ook wel leuk leek.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Tommy moest gewoon dood... anders krijg je een love triangle die maar door blijft gaan... Wie is/was Byron?
Hmm...tja, hij had wel een leuk karakter. Maar overbodig na de uitleg op het eiland
Voor dat ons aller liefste kleine jongetje nog bozer wordquote:Op maandag 29 juli 2013 17:12 schreef drakin het volgende:
[..]
In andere series kan dat anders wel doorgaan of hij wordt samen met zijn vader een villain, wat me ook wel leuk leek.
Byron mocht van mij echt wel blijven, die gladiatorvent vond ik maar niks. Maar ja die is weer populairder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Flikker toch op man.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
tja... dan had je het maar of eerder op internet moeten kijken of gewoon op de NL tv moeten volgen... op alle 2 is het seizoen al afgelopen...
Season 4 was echt het allerbeste seizoen. Trinity Killerquote:Op maandag 29 juli 2013 16:37 schreef DragonFodder het volgende:
Dit.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:31 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Season 4 was echt het allerbeste seizoen. Trinity KillerJohn Lithgow
![]()
Tot nu toe helemaal eensquote:Op maandag 29 juli 2013 17:31 schreef JayHovah het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 17:42 schreef Robby87 het volgende:
Ik ben gestopt met Dexter toen ik die blonde trut niet meer kon verdragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:20 schreef drakin het volgende:
Ik heb nog niks van dexter gezien, heb wel alles in huis.
Veel te veel trouwens wat ik nog allemaal moet zien, kan ik maanden mee vullen(misschien ook wel jaren)
't Staat ook allemaal wel op youtubequote:Op maandag 29 juli 2013 14:58 schreef drakin het volgende:
ah vanavond maar even kijken dan. Vergeet het steeds.
Toen ben ik gestoptquote:Op maandag 29 juli 2013 16:37 schreef DragonFodder het volgende:
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen! Doen de hondjes ook
Dyon, je moet wyccie niet met een hond vergelijken.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:11 schreef wyccie het volgende:
Wélke hondjes?Heb je drugs gesnoven of zo?
Dit. John Lithgow stal het seizoen. Heeft hij er nog een prijs aan overgehouden?quote:Op maandag 29 juli 2013 17:31 schreef JayHovah het volgende:
[..]
![]()
Waarschijnlijk de prijs voor meest ondergewaardeerde acteur... Damn wat was hij goed (en bikkelhard / angstaanjagend koel. Ik zie hem nog steeds als visitor binnenlopen bij de MDPD "Hello Dexter Morgan..."quote:Op maandag 29 juli 2013 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit. John Lithgow stal het seizoen. Heeft hij er nog een prijs aan overgehouden?
Ik dacht dat je slimmer wasquote:Op maandag 29 juli 2013 21:11 schreef wyccie het volgende:
Wélke hondjes?Heb je drugs gesnoven of zo?
Ook voor jou is Wyccie onbereikbaar...quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 21:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ook voor jou is Wyccie onbereikbaar...
Niemand is onbereikbaar.quote:Op maandag 29 juli 2013 21:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ook voor jou is Wyccie onbereikbaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |