Zaterdag op zondag volgens mij.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:41 schreef L-E het volgende:
Wanneer was de eerste spuit gezet? Die longrijpers maken echt zo een wereld van verschil, ik hoop dat ze maximaal hun werk kunnen doen.
33+3quote:Op maandag 29 juli 2013 15:05 schreef Kyara het volgende:
Dan is de 1e spuit iig helemaal ingewerkt.
Volgens mij is KD nu 33+4 toch?
Ik heb er wel vrede mee hoor. We hebben alles gedaan wat we konden om het te laten draaien. Ik had graag de bijbehorende risico's vermeden, maar helaas. Een stuitbevalling is nu voor mij de beste optie en dan is het nog 50% kans op een keizersnede.quote:
OUD / Het Grote Ultieme Officiële Fok!kindertjes topic #2quote:Op maandag 29 juli 2013 16:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hoeveel officiele FOK! baby`s zijn er nu in omloop?
Lang niet geüpdate ook!quote:Op maandag 29 juli 2013 17:52 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
OUD / Het Grote Ultieme Officiële Fok!kindertjes topic #2
En dan missen er nog wel een boel.
Dat staat nog niet in de OP!quote:Op maandag 29 juli 2013 17:56 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Lang niet geüpdate ook!
Wij krijgen er ook eentje
Dat water denk ik er wel bijquote:Op maandag 29 juli 2013 18:44 schreef Cwen het volgende:
Ik zal morgen ff foto erin gooien. Of wil je 'm met water zien
?
Wij wonen te ver (30 km) af van het ZH, dus thuisbevallingen zijn bij ons in de regio uitgesloten.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:53 schreef GotC het volgende:
Oooh ik ben ook nieuwsgierig Cwen!
KP, misschien heb ik het gemist, maar waarom moet je in het ziekenhuis bevallen?
Stom is dat he want dan duurt het ook echt heel lang voor je bij het ziekenhuis komt.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:00 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Wij wonen te ver (30 km) af van het ZH, dus thuisbevallingen zijn bij ons in de regio uitgesloten.Stom!
Heb je daar niet altijd zelf het laatste woord in? Ik las laatst een artikel over vrouwen die bewust kiezen voor een thuisbevalling zonder verloskundige erbij. Zou mijn keuze ook niet zijn hoor, maar het is jouw bevalling toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:00 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Wij wonen te ver (30 km) af van het ZH, dus thuisbevallingen zijn bij ons in de regio uitgesloten.Stom!
Mag jij niet langer plassen?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:03 schreef _NIKKI_ het volgende:
Oh stom KP! Het lijkt me vervelend dat je door zo'n reden de keus simpelweg niet hebt. Aan de andere kant... veiligheid boven alles.
Hier zijn vandaag de MvM bussen gearriveerd. Ze stinken nog net zo als 4 jaar geleden.![]()
Het aftellen van de 10 weken piesen is begonnen.
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:01 schreef Mabawa. het volgende:
Ja tot daar. Ineens! Eergisteren, toen ik mijn buik van alle kanten in de spiegel bekeek, was het alleen nog onder mijn navel. Nu lig ik op de bank en zie ik ineens een heel lichte streep ontstaan tot de beugel van mn beha ongeveer.Maar nog dunnetjes hoor.
Over een maand zit t tot mn neus!
Ik houd er ook van, net als die donshaartjes op zwangere buikenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:10 schreef Limone het volgende:
[..]Ik zie het voor me.
Ik vind 'm wel cute eigenlijk, hoewel hij niet zo lang hoeft te blijven ná de bevalling..
Ik vind het ook niet zo erg. Maar zoals Limone zegt, als het maar niet al te lang pp blijft!!quote:Op maandag 29 juli 2013 20:11 schreef zandsculptuur het volgende:
[..]
Ik houd er ook van, net als die donshaartjes op zwangere buiken
(Alleen hoef ik die zelf niet NU al te hebben)
Nee, het was vol!quote:Op maandag 29 juli 2013 20:09 schreef zandsculptuur het volgende:
Bij ons verhuist het ziekenhuis van 10 minuten rijden naar 25 minuten rijden, langer in de spits
Suiker, ben jij in het Geboortehuis in Utrecht bevallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |