quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
quote:Op maandag 29 juli 2013 14:29 schreef Spatieloos het volgende:
Hey maar toto, je moet toegeven, die foto's die ik stuurden lijken best op mij toch?
Hoiquote:Op maandag 29 juli 2013 14:28 schreef Spatieloos het volgende:
Oh hoi, msacras
Waarom ben je hier zo weinig, de laatste tijd?
quote:Op maandag 29 juli 2013 14:30 schreef Dearest het volgende:
[..]
Jij houdt echt van oudere, rock achtige muziek hé?
Ah oke, nouja ik heb wel meer te doen dan achter de computer zitten, het is vakantie!quote:
Dat wordt het vanuit LB's perspectief gezien sowieso al niet.quote:Op maandag 450 echt fantastisch juli 1743 14:33 schreef Grammarnazi het volgende:
[..]
Het wordt dus niets met LB en jou.
Dat is jammer zeg. Net als je op dat parelwitte strand vertoeft?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:31 schreef d4v1d het volgende:
Lavenderr,
Er is komende week onweer verwacht
Weet ik, LB is al van mij.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:34 schreef Dat zie ik wel hoor
het volgende:
[..]
Dat wordt het vanuit LB's perspectief gezien sowieso al niet.
Thailand is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel groot.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is jammer zeg. Net als je op dat parelwitte strand vertoeft?
:Squote:
quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 14:36 schreef Gaan we doen, converseren op een hoog niveau!
het volgende:
[..]
Jij wilt een note?quote:
Ongelofelijk.quote:
Ongelooflijk is correcter.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/614/
Pwned.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/614/
Smoesjes!quote:Op maandag 29 juli 2013 14:39 schreef Pwned het volgende:
[..]
Dat wist ik ook wel, maar formeler is altijd beter.
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |