The story of my life.....quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:22 schreef Essebes het volgende:
haha, duurt ff wat langer dan verwacht. Waarschijnlijk mogen we pas na de zomer hier weg. En dan ook pas zoeken naar een nieuwe lokatie.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:35 schreef corehype het volgende:
Ik zie echt mensen in the middle of nowhere wonen in locaties waar ik nooit eerder van heb gehoord!
quote:
Het is wel mooi om te zien dat er opeens binnen elke laag van de samenleving over politiek gepraat wordt.quote:Op vrijdag 5 september 2014 14:44 schreef Individual het volgende:
[..]
[..]
Binnenkort misschien een onafhankelijk land zelfs.
Ik ben ook net weg uit London. 2000-2014quote:Op vrijdag 5 september 2014 15:03 schreef wonderer het volgende:
Crisis, ik sta nog bij Amerika, daar ben ik al bijna drie jaar weg
OP wordt niet meer geupdate.quote:Op maandag 8 september 2014 05:54 schreef o.us2.0 het volgende:
Mag ik in de OP? Woon en werk sinds een paar weken in Tokyo. Ga voorlopig niet weg, veel te goed naar mijn zin hier
In de ghettos van Tokyo toevallig?quote:Op maandag 8 september 2014 05:54 schreef o.us2.0 het volgende:
Mag ik in de OP? Woon en werk sinds een paar weken in Tokyo. Ga voorlopig niet weg, veel te goed naar mijn zin hier
Beijingquote:Op maandag 8 september 2014 06:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
OP wordt niet meer geupdate.Woon al meer dan 2 jaar in China en ik sta er ook nog steeds niet in.
Niet echt, maar zelfs de ghettos van Tokyo zijn mooier dan de ghettos in de Randstadquote:Op maandag 8 september 2014 09:05 schreef corehype het volgende:
[..]
In de ghettos van Tokyo toevallig?
Overpriced city! wel supermooi
Ik sta er wel in en ben nog niet eens een jaartje weg uit Nederlandquote:Op maandag 8 september 2014 06:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
OP wordt niet meer geupdate.Woon al meer dan 2 jaar in China en ik sta er ook nog steeds niet in.
Dikke racismus dus.quote:Op maandag 8 september 2014 10:04 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ik sta er wel in en ben nog niet eens een jaartje weg uit Nederland
De K van Kazachstan staat nog steeds na de L in plaats van ervoor :-)quote:Op maandag 8 september 2014 06:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat wordt 't?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:16 schreef Essebes het volgende:
[..]
De K van Kazachstan staat nog steeds na de L in plaats van ervoor :-)
(Zit hier nu 4 jaar, maar het einde is in zicht)
Geen idee! Druk bezig, maar er zit weinig schot in op dit moment :-)quote:
Welcome... waar in China?quote:
Nu vraag ik mij toch echt af: hoe is het daar nu om te leven? Zijn ze daar nog een beetje met de tijd meegegaan of heerst er nog meer een ouderwetse sfeer? Is het duur? Is er werk?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:41 schreef bloempjuh het volgende:
Update: Tobermory (Isle of Mull) - Schotland sinds mid 2014
https://www.google.co.uk/(...)5:0xf70ea9b257f84dca
Het is tofquote:Op donderdag 18 september 2014 04:03 schreef DUTCHKO het volgende:
[..]
Nu vraag ik mij toch echt af: hoe is het daar nu om te leven? Zijn ze daar nog een beetje met de tijd meegegaan of heerst er nog meer een ouderwetse sfeer? Is het duur? Is er werk?
Stromend water en electriciteit? Wow.....quote:Op donderdag 18 september 2014 08:59 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Het is tof
Ja, 'ze' zijn hier met hun tijd meegegaan. We hebben stromend water en elektriciteit!
Niet veel duurder dan elders in Highlands/Islands. Uiteraard moeten alle producten in de supermarkt van het vaste land komen, maar het is betaalbaar.
Werk is er vooral in de toeristische sector. Hotels, restaurants en winkels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |