Precies. Al is het als man een tik makkelijker, geloof ik.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:08 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik denk dat ze het dan toch niet echt willen. Ik ben zelf ook echt dik geweest (120 kilo met een lengte van 2.02). Paar slappe pogingen gedaan, maar blijkbaar vond ik het toen niet zo boeiend. Nu 96 kilo en meer spiermassa ook dan toen.
Heeft gewoon echt te maken met of je het echt wil.
Nee, gewoon met echt willen of alleen maar zeggen dat je het wil.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat geldt niet alleen voor afvallen maar ook voor andere verslavingen, roken, drugs, drank ect heeft allemaal met discipline te maken.
Niet helemaal. In sigaretten zit natuurlijk nicotine en je drinkt/blowt doorgaans om een depressie te onderdrukken. Dan zit je al wel met twee problemen. Afvallen is vaak een kwestie van doen, er is maar een klein deel dat eet om iets te kunnen verwerken.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:11 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat geldt niet alleen voor afvallen maar ook voor andere verslavingen, roken, drugs, drank ect heeft allemaal met discipline te maken.
Er zijn zat mensen die troost-vreten hoor dat komt juist steeds vaker voor.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:15 schreef Xetran het volgende:
[..]
Niet helemaal. In sigaretten zit natuurlijk nicotine en je drinkt/blowt doorgaans om een depressie te onderdrukken. Dan zit je al wel met twee problemen. Afvallen is vaak een kwestie van doen, er is maar een klein deel dat eet om iets te kunnen verwerken.
Suiker is net zo verslavend als alcohol en nicotine.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:15 schreef Xetran het volgende:
[..]
Niet helemaal. In sigaretten zit natuurlijk nicotine en je drinkt/blowt doorgaans om een depressie te onderdrukken. Dan zit je al wel met twee problemen. Afvallen is vaak een kwestie van doen, er is maar een klein deel dat eet om iets te kunnen verwerken.
Naw. Sowieso is afvallen niet lastig.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:22 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Suiker is net zo verslavend als alcohol en nicotine.
Dus gewoon 'een kwestie van doen' ligt een stukje lastiger.
Zeker als je een troost-eter bent.
Dan ga je 3x in de week sporten en ipv normaal extreem gezond eten. Het blijft een kwestie van echt willen, ook als je er door omstandigheden wat meer moeite voor moet doen.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:38 schreef Jan-Peter. het volgende:
Soms spelen er andere factoren mee die afvallen lastiger maken. In mijn persoonlijke geval: het gebruik van medicatie. Ik eet normaal, sport 2 x in de week en toch val ik niet af. Gelukkig kom ik ook niet meer verder aan. Bovendien is het lastig gemotiveerd te blijven als je geen resultaat ziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |