Dat moet echt wel te doen zijn.quote:
Bouma noemen ipv Lensquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:03 schreef huffderobot het volgende:
"Vertrouwen bij verjongd PSV voor match tegen Zulte"
http://www.sporza.be/cm/s(...)PSV_Champions_league
en roepen dat Cocu z'n eerste officiële wedstrijd coacht terwijl hij al een paar maanden hoofdtrainer is geweest na het vertrek van Ruttequote:
Na Utrecht-Differdange03 verbaast me niks meerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:02 schreef ZoDiep het volgende:
Iets zegt me dat we de kous op de kop gaan krijgen vanavond
Co vond ik een goede toevoeging aan SV, verder was het nog steeds niks.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:29 schreef Ajacied422 het volgende:
De man, die volledig faalt in het besturen van iPads, assisteert Sjek vandaag. Ik had liever Co Adriaanse gezien.
Wat een talentje inderdaad, hopelijk kiest hij voor België en niet voor de marocquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:39 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat kan ik genieten van die Bakkali zeg. Echt een geweldige speler, zeker bij die afscheidswedstrijd van Bommel
Ik weet zeker dat de spelers dit enorm waarderen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg en tevens een voorstander van dit symphatieke Zulte Waregem moet ik natuurlijk waregem steunen in deze wedstrijd.
Dat zal een leuk steuntje in de rug zijn voor ze.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Belg en tevens een voorstander van dit symphatieke Zulte Waregem moet ik natuurlijk waregem steunen in deze wedstrijd.
Waregem speeltbest aardig voetbal. Ik zou geen club uit de Lage Landen weten die beter voetbalt. Ik denk echter dat ze qua kwaliteit net iets onderdoen voor PSV en dat dat de doorslag gaat geven.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |