Sterkte! Volgende maand toch gewoon weer?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:25 schreef Ticootje het volgende:
Het spijt me dat ik er niet meer aan ben toegekomen. Persoonlijke omstandigheden.
Altijd spannend op de eilandraadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:29 schreef SunChaser het volgende:
Dankzij mij is Fyah niet als laatste geeindigd
Leuk onderwerp..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
Doe maar sprookjesachtig. Of is dat heel dom?
uhm lees de regels?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:04 schreef Fotografie.vink het volgende:
uhm er moeten nog mensen stemmen?
zag het te laat heb me post al veranderdquote:
Daarvoor is de regel ook dat een niet stemmer, aan alle andere de max aantal punten geeft.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:56 schreef d4v1d het volgende:
is het niet een idee om mensen die niet stemmen ook niet mee te laten doen? Bijvoorbeeld dat ik deze maand, samen met de andere niet-stemmers, gewoon laatste zou eindigen? Ergens is het wel een beetje ondankbaar dat ik wel punten ontvang maar vervolgens niet stem![]()
Klopt, dat snap ik. Maar dan ontvang ik, en anderen, alsnog puntenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:20 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Daarvoor is de regel ook dat een niet stemmer, aan alle andere de max aantal punten geeft.
In dit geval heeft iedereen door jou (op je zelf na) 16 punten erbij gekregen.
(en dat ook door elke andere niet stemmer).
Dat is dan maar zo. En het maakt niet uit want alleen jij gaat er op achteruit. Dus eigenlijk kan je het ook zien dat jij -16 punten krijgt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Klopt, dat snap ik. Maar dan ontvang ik, en anderen, alsnog punten
Je heb toch een foto ingezonden welke door andere gewaardeerd wordt..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:18 schreef d4v1d het volgende:
Klopt, dat snap ik. Maar dan ontvang ik, en anderen, alsnog punten
Eh. Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is dan maar zo. En het maakt niet uit want alleen jij gaat er op achteruit. Dus eigenlijk kan je het ook zien dat jij -16 punten krijgt.
Het onderwerp was dan gelukkig ook geen lucht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:14 schreef 1marcelfilms het volgende:
Ik zie niet hoe de lucht gefotograverrdt kan worde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |