quote:
Op zondag 4 augustus 2013 00:59 schreef Schanulleke het volgende:Leuk. Goed gebruik van de scherpte diepte, maar toch zou het mooier zijn in een wijdsere omgeving.
Ik had dezelfde richting op zitten denken maar bij mij hadden ze wel wind. Ik was alleen nét iets te laat op de lokatie, dus ik moest snel snel. Wellicht dat ik nog even terugga in de komende weken. Het water is er in ieder geval warm genoeg voor.
[
link |
afbeelding ]
Last light, last wind by
Gilles 1972, on Flickr
quote:
Op zondag 4 augustus 2013 09:40 schreef LompeHork het volgende:Nice Schanulleke! Ik was blijkbaar niet de enige met idee van kitesurfers:
[
link |
afbeelding ]
SSB_4 by
LompeHork, on Flickr
Ik hou hem voorlopig op deze, maar midden van de maand heb ik nog een leuk uitje waar misschien ook wat boeiends te schieten is, dus onder voorbehoud

mooie foto's beiden, voorkeur gaat uit naar die van Schanulleke al is die van jou ook lekker Lompehork.
Dit idee had ik dus ook, vandaar dat we de vlieger erbij gepakt hadden.
We gaan dinsdag naar Texel voor een paar dagen, dus daar was ook een mooiere omgeving geweest Schanulleke

Nu maar weer iets anders verzinnen, of die van mij moet de jouwe overtreffen, maar dat lijkt me lastig want vind die van jou erg mooi!
Ik zou bij de jouwe alleen die vuurtoren/boot/ wat is het.. midden in de foto wegshoppen.
Maakt hem iets rustiger.
wel een lastig thema Lompehork!
Mijn vriendin en ik zijn al hele dagen aan het brainstormen over wat mooi is