waarom ga je er dan vanuit dat hij meteen gaat fappen als hij in bad gaatquote:
Nee, maar iemand gaf me wel de tip om het eens te proberen. Maar geen zin.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:50 schreef Toto69 het volgende:
Spatie heb jij ooit wel eens geprobeerd een meloen te penetreren?
Bij douchen is het toch niet erg? Ik doe het nooit eigenlijk, 1x geprobeerd, vond het niet fijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom ga je er dan vanuit dat hij meteen gaat fappen als hij in bad gaatalsof jij meteen fapt als je gaat douchen
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:50 schreef Toto69 het volgende:
Ssst.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom ga je er dan vanuit dat hij meteen gaat fappen als hij in bad gaatalsof jij meteen fapt als je gaat douchen
het is niet erg maar je hoeft er toch niet meteen aan te denken als iemand gaat badderen of douchen?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bij douchen is het toch niet erg? Ik doe het nooit eigenlijk, 1x geprobeerd, vond het niet fijn.
Gewoon proberen man, yolo.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, maar iemand gaf me wel de tip om het eens te proberen. Maar geen zin.
Gvd beelddenkenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:50 schreef Toto69 het volgende:
Hoeft niet, mag welquote:Op maandag 29 juli 2013 12:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is niet erg maar je hoeft er toch niet meteen aan te denken als iemand gaat badderen of douchen?
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Another time maybe, misschien doe ik het wel voor de cam
Die zijn helaas moeilijker te vinden en duurder dan een 4kg watermeloen van 3 euro!quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Another time maybe, misschien doe ik het wel voor de cam
Spatieloos welquote:Op maandag 29 juli 2013 12:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan ga je maar fruit verneuken? Hihi woordgrap
duurder?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die zijn helaas moeilijker te vinden en duurder dan een 4kg watermeloen van 3 euro!
Liefde niet, seks wel. Alsof je wel een relatie begint met een watermeloen als je hem kooptquote:Op maandag 29 juli 2013 12:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
duurder?liefde is niet te keaup blablabla
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Liefde niet, seks wel. Alsof je wel een relatie begint met een watermeloen als je hem koopt
Je hebt ook nog breezer (meloen) sletjesquote:Op maandag 29 juli 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja. Bij normale meisjes maak ik geen kans.
Maar ik ben kieskeurigquote:Op maandag 29 juli 2013 12:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog breezer (meloen) sletjes
alsof jij dat weetquote:Op maandag 29 juli 2013 12:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Alsof seks met fruit te vergelijken valt met seks met een meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |