Die zijn helaas moeilijker te vinden en duurder dan een 4kg watermeloen van 3 euro!quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Another time maybe, misschien doe ik het wel voor de cam
Spatieloos welquote:Op maandag 29 juli 2013 12:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan ga je maar fruit verneuken? Hihi woordgrap
duurder?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die zijn helaas moeilijker te vinden en duurder dan een 4kg watermeloen van 3 euro!
Liefde niet, seks wel. Alsof je wel een relatie begint met een watermeloen als je hem kooptquote:Op maandag 29 juli 2013 12:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
duurder?liefde is niet te keaup blablabla
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Liefde niet, seks wel. Alsof je wel een relatie begint met een watermeloen als je hem koopt
Je hebt ook nog breezer (meloen) sletjesquote:Op maandag 29 juli 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja. Bij normale meisjes maak ik geen kans.
Maar ik ben kieskeurigquote:Op maandag 29 juli 2013 12:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je hebt ook nog breezer (meloen) sletjes
alsof jij dat weetquote:Op maandag 29 juli 2013 12:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Alsof seks met fruit te vergelijken valt met seks met een meisje
Alsof dat sptie boeitquote:Op maandag 29 juli 2013 12:57 schreef promisionxexposed het volgende:
seks met een levenloos iets lijkt mij nou niet lekkerder dan seks met gevoel enzoquote:
Vertel dat een necrofielquote:Op maandag 29 juli 2013 12:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
seks met een levenloos iets lijkt mij nou niet lekkerder dan seks met gevoel enzo
dat is hetzelfde als zeggen dat masturberen niet lekkerder is dan seks, maar als je geen vriendin hebt heb je geen andere keusquote:Op maandag 29 juli 2013 12:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
seks met een levenloos iets lijkt mij nou niet lekkerder dan seks met gevoel enzo
Ik weet niet, ik heb nog nooit seks met fruit gehad, jij wel?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Je moet eigenlijk het fruit even opwarmen ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Nog niet, moet het eerst maar eens proberenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar dat spoort ook niet
Is spatie dan een fruitofiel?
neequote:Op maandag 29 juli 2013 13:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik heb nog nooit seks met fruit gehad, jij wel?
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar dat spoort ook niet
Is spatie dan een fruitofiel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |