quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Ik zit hier al langer hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 22:33 schreef Bitterlemon het volgende:
Oh, Nikonlover en Aberkullie zitten hier nu ook?
Blijkbaar, en troll zegt nog XD.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:33 schreef Bitterlemon het volgende:
Oh, Nikonlover en Aberkullie zitten hier nu ook?
Van Littlebrownie mogen we niet boos doenquote:
LB is m'n bby, ze kan me niets doen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Van Littlebrownie mogen we niet boos doen
Meeting?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:35 schreef Nikonlover het volgende:
Maar Aberkullie durft dus niet op de meeting te komen als ik er ook ben![]()
KLB meetquote:
Je kent mij niet eens...quote:Op zondag 28 juli 2013 22:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
En terecht, je bent dan ook een vies naar ventje.
Spatie heeft me geleerd om niet te vragen of iemand nieuw is, dus ga ik dat niet doen.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ben je nieuw?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ben erquote:
Ik ook. Maar 't is wel jammer/quote:Op zondag 28 juli 2013 22:40 schreef chapel24 het volgende:
Nee maarja ik weet wel waarom er veel mensen zijn weggegaan...
Waarom dan?quote:
Precies. De oude users wil ik weer ipv deze. (Niks mis met julliequote:
Jep, ben in JNG gekomen en gebleven omdat het leuk was, maar sinds een maand geleden gaat het bergafwaartsquote:
Precies!quote:Op zondag 28 juli 2013 22:41 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Precies. De oude users wil ik weer ipv deze. (Niks mis met jullie).
Dearest
Adorabelle
Rez
Hez
Etsu
Spatie
xcachet
Nodig
Toto69
Etc
Hierbij, de beste users zoals ik ze ken.
Het lijstje dat jij noemt, daarvan zijn de meeste er gewoon nog hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:41 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Dearest
Adorabelle
Rez
Hez
Etsu
Spatie
xcachet
Nodig
Toto69
Etc
Waarom zijn xcachet en adorabelle weg?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:41 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Dearest
Adorabelle
Rez
Hez
Etsu
Spatie
xcachet
Nodig
Toto69
Etc
VA valt onder DV en Etsu als je begrijpt wat ik bedoel. msacras vermaakt zich IRL geloof ik en de rest weet ik niet.quote:
Ik had 'm al ge-edit.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
VA valt onder DV en Etsu als je begrijpt wat ik bedoel. msacras vermaakt zich IRL geloof ik en de rest weet ik niet.
SL watsdeze UIquote:Op zondag 28 juli 2013 22:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Thx, ik kan hem eindelijk gebruiken door mijn ABO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |