Het is geen grachtengordelhumor nee, maar je kent het spreekwoord: wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. Bovendien ligt de hele zaal plat van de lach, dus hij doet toch iets goed lijkt me.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow........ dat was de grap?ik ga niet de hele show kijken, ik vind hem nou ook weer niet zó
grappig![]()
Maar dat maakt niet uitandere mensen vinden hem misschien weer hilarisch
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:56 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was geen kritiek hoorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:01 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Het is geen grachtengordelhumor nee, maar je kent het spreekwoord: wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd. Bovendien ligt de hele zaal plat van de lach, dus hij doet toch iets goed lijkt me.
Die had ik nog niet gezien!quote:
Ja toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Die had ik nog niet gezien!
Vanaf nu ga ik wel bij het lezen van natuurlijke smaakstoffen heel ergens anders aan denken.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:11 schreef Antaris het volgende:
Geweldig
http://m.youtube.com/watch?v=LWjhTWv9eUs
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:49 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Blijkt een hele serie "funniest jokes" te zijn.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:56 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Je Mist Meer Dan Je Ziet, met oa Erik van Muiswinkel en Thomas van Luijn
Mike en Thomas, voorheen Ajuinen en Look:
Hier een wat ouder fragment van Mike Boddé
En tot slot dit schitterende nummer van Alex Klaasen:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |