Hey!!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Op de vingers tikken of aangifte van doen, zou dat helpen?
ik doe niet aan 12 pagina'squote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:00 schreef drakin het volgende:
Komt ze niet op pagina 12 weer even kijken hier?
pagina 2 voor mij en dus nog 1 voor jou. Je wordt niet op de vingers getikt nuquote:Op donderdag 8 augustus 2013 06:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey!!Ik hoop elke dag weer nieuwe fragmenten te vinden hier. Dankzij dit topic ben ik nu fan van Alex Agnew!!
Graag gedaan, maar ken je Jim Jefferies al?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 06:43 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Hey!!Ik hoop elke dag weer nieuwe fragmenten te vinden hier. Dankzij dit topic ben ik nu fan van Alex Agnew!!
nu wel!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:21 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar ken je Jim Jefferies al?
Ga zijn shows kijken, het zijn er twee: I swear to god en Alcoholocaust. Ik heb ze beide al tig keer gekeken, heel sterk!quote:
Ik vermaak me prima jaquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:09 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ga zijn shows kijken, het zijn er twee: I swear to god en Alcoholocaust. Ik heb ze beide al tig keer gekeken, heel sterk!
Ik neem aan dat je Flight of the Conchords kent? Zo niet, dan bij deze:quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima ja![]()
ik heb wel eens iets voorbij zien komen van die gasten maar ik zag deze clip staan,quote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:23 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Flight of the Conchords kent? Zo niet, dan bij deze:
En mij neem je altijd zo serieusquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima ja![]()
Nee hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En mij neem je altijd zo serieus
Piet deze is leuk voor jouquote:Op donderdag 8 augustus 2013 20:32 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En mij neem je altijd zo serieus
Ja. Vrij megalomaan typje. Ik vind hem niet grappig. Ik ken net zulke groffe cabaretiers die wél leuk zijn. Jefferies ziet er ook altijd een beetje onsmakelijk en viezig dronken uit, en zo praat hij ook.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:21 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar ken je Jim Jefferies al?
Doug Stanhope is ook altijd dronken tijdens zijn optredens maar die praat niet zo nagemaakt als die Jefferies en is veel grappiger.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:47 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ja. Vrij megalomaan typje. Ik vind hem niet grappig. Ik ken net zulke groffe cabaretiers die wél leuk zijn. Jefferies ziet er ook altijd een beetje onsmakelijk en viezig dronken uit, en zo praat hij ook.
Ik heb hem helemaal uitgekeken, met moeitequote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:34 schreef DarkAccountant het volgende:
Philippe Geubbels probeert een meisje uit het publiek te versieren... helemaal tot het einde uitkijken voor de ultieme grap.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal uitgekeken, met moeitewat was dan de ultieme grap?
Ik vat hem niet denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door DarkAccountant op 16-08-2013 13:31:56 ]
Ow........ dat was de grap?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:56 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Bekijk dan de hele show, hij zit haar al vanaf deel 1 te versieren op alle mogelijke manieren. Pas helemaal op het einde wordt duidelijk dat haar vriend gewoon in het publiek zat de hele tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |