Dat dusquote:Op zondag 28 juli 2013 21:19 schreef becky27 het volgende:
over baby's die niet stil liggen bij het verschonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bij Nathan toen een keer gewoon de luier vergetenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Maar echt, soms krijg ik gewoon haar luier niet om. Dan ligt haar bovenlijf echt al omgedraaid en de rest ook al scheefM. heeft veel grotere handen dan ik, dat scheelt volgens mij echt een hoop met boze baby's tijdens het verschonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze gaat hard, Becky!![]()
![]()
Jaaaa, het is echt lief iddquote:Op zondag 28 juli 2013 21:25 schreef Shandaly het volgende:
Ik zal er nog maar van genieten dan, dat Femke nog wel (relatief) stil ligt tegenwoordig.
Wat klinkt dat lief, Coco, dat ze gewoon lekker op een kleedje ligt te freutelen.
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat spuitje van Dexter zou wel helpen
Oh trouwens, laatst... Ik was eten aan het maken voor een mopperende Silvijn. Nou oké, Sillie in de kinderstoel, Egg Birds op, ik begin aan het maal. Egg Birds afgelopen voordat ik met het eten klaar ben, ik klik maar even door naar een random filmpje dat ik in beeld zie staan, een tekenfilmpje met baby tv in de naam. Kom ik terug.... Is dat één of ander (denk ik) Arabisch kinderliedje waarin Engels wordt geleerd ongeveer zo: "Lalalala zis man ghas sevin wives, sevin wives, sevin wives" met zo'n plaatje van een man met zijn harem achter zich aan". Ik moest huilen van het lachen. En ik heb nu vast zijn interesse in polygamie gewekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:22 schreef becky27 het volgende:
Kan iemand even tegen mijn baby vertellen dat ze normaal moet doenWas je oudste eigenlijk ook zo snel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht eerst altijd dat een tweede vaak wat sneller zou zijn (omdat ze dan de eerste als voorbeeld hebben, zeg maar), maar bij mijn schoonzusje was de eerste juist een stuk sneller dan de tweede.
Ik kon niks vinden dus ik heb het algemene e-mailadres gebruikt, in het subject gezet dat het om de afdeling verloskunde ging en in de mail gevraagd wat ik moest doen als ik het wilde hebben. Wel het patientnummer genoemd, denk dat dat wel handig is!quote:Op zondag 28 juli 2013 19:39 schreef Mineola het volgende:
Kijk, ik heb dus alleen de samenvatting, en ik wil graag dat laatste. Ik ga ook maar eens uitzoeken hoe ik dat kan opvragen. Naar wie/wat heb je gemaild Suikertante, de afdeling verloskunde of zo? Ik ben elders bevallen maar dan weet ik waar ik moet zoeken.
Pocoyo is gaaf! Wijze lessen, leuke verhaaltjes. Ik vind het leukquote:Op zondag 28 juli 2013 21:30 schreef Kyara het volgende:
Pocoyo vind ik echt niks. Net als Billy en BamBam. Maar eggbirds was hier ook een tijd favoriet. Inmiddels is M doorgeschoven naar het Zandkasteel (en de meisjes kijken mee)
Wij hebben geen enkele moraal. Recht op de afgrond af.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:32 schreef danic het volgende:
Ja hoor Becky![]()
Isabel! Doe es normaal joh!!![]()
Spees, ik denk dat ik Rosalie maar aan een ander ga uithuwelijken. Polygamie komt wel heel vaak ter sprake bij jullie
Noortje was nog snellerquote:Op zondag 28 juli 2013 21:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Was je oudste eigenlijk ook zo snel?
Ik dacht eerst altijd dat een tweede vaak wat sneller zou zijn (omdat ze dan de eerste als voorbeeld hebben, zeg maar), maar bij mijn schoonzusje was de eerste juist een stuk sneller dan de tweede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |