Dat dusquote:Op zondag 28 juli 2013 21:19 schreef becky27 het volgende:
over baby's die niet stil liggen bij het verschonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben bij Nathan toen een keer gewoon de luier vergetenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Maar echt, soms krijg ik gewoon haar luier niet om. Dan ligt haar bovenlijf echt al omgedraaid en de rest ook al scheefM. heeft veel grotere handen dan ik, dat scheelt volgens mij echt een hoop met boze baby's tijdens het verschonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze gaat hard, Becky!![]()
![]()
Jaaaa, het is echt lief iddquote:Op zondag 28 juli 2013 21:25 schreef Shandaly het volgende:
Ik zal er nog maar van genieten dan, dat Femke nog wel (relatief) stil ligt tegenwoordig.
Wat klinkt dat lief, Coco, dat ze gewoon lekker op een kleedje ligt te freutelen.
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat spuitje van Dexter zou wel helpen
Oh trouwens, laatst... Ik was eten aan het maken voor een mopperende Silvijn. Nou oké, Sillie in de kinderstoel, Egg Birds op, ik begin aan het maal. Egg Birds afgelopen voordat ik met het eten klaar ben, ik klik maar even door naar een random filmpje dat ik in beeld zie staan, een tekenfilmpje met baby tv in de naam. Kom ik terug.... Is dat één of ander (denk ik) Arabisch kinderliedje waarin Engels wordt geleerd ongeveer zo: "Lalalala zis man ghas sevin wives, sevin wives, sevin wives" met zo'n plaatje van een man met zijn harem achter zich aan". Ik moest huilen van het lachen. En ik heb nu vast zijn interesse in polygamie gewekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:22 schreef becky27 het volgende:
Kan iemand even tegen mijn baby vertellen dat ze normaal moet doenWas je oudste eigenlijk ook zo snel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht eerst altijd dat een tweede vaak wat sneller zou zijn (omdat ze dan de eerste als voorbeeld hebben, zeg maar), maar bij mijn schoonzusje was de eerste juist een stuk sneller dan de tweede.
Ik kon niks vinden dus ik heb het algemene e-mailadres gebruikt, in het subject gezet dat het om de afdeling verloskunde ging en in de mail gevraagd wat ik moest doen als ik het wilde hebben. Wel het patientnummer genoemd, denk dat dat wel handig is!quote:Op zondag 28 juli 2013 19:39 schreef Mineola het volgende:
Kijk, ik heb dus alleen de samenvatting, en ik wil graag dat laatste. Ik ga ook maar eens uitzoeken hoe ik dat kan opvragen. Naar wie/wat heb je gemaild Suikertante, de afdeling verloskunde of zo? Ik ben elders bevallen maar dan weet ik waar ik moet zoeken.
Pocoyo is gaaf! Wijze lessen, leuke verhaaltjes. Ik vind het leukquote:Op zondag 28 juli 2013 21:30 schreef Kyara het volgende:
Pocoyo vind ik echt niks. Net als Billy en BamBam. Maar eggbirds was hier ook een tijd favoriet. Inmiddels is M doorgeschoven naar het Zandkasteel (en de meisjes kijken mee)
Wij hebben geen enkele moraal. Recht op de afgrond af.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:32 schreef danic het volgende:
Ja hoor Becky![]()
Isabel! Doe es normaal joh!!![]()
Spees, ik denk dat ik Rosalie maar aan een ander ga uithuwelijken. Polygamie komt wel heel vaak ter sprake bij jullie
Noortje was nog snellerquote:Op zondag 28 juli 2013 21:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Was je oudste eigenlijk ook zo snel?
Ik dacht eerst altijd dat een tweede vaak wat sneller zou zijn (omdat ze dan de eerste als voorbeeld hebben, zeg maar), maar bij mijn schoonzusje was de eerste juist een stuk sneller dan de tweede.
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:34 schreef becky27 het volgende:
[..]
Noortje was nog sneller![]()
Die kroop met 6 maanden en liep met 7,5 maanden achter een blokkenwagen. Ziet er niet uitMet 7,5 maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer liep die los dan?
Oeh, dus E maakt nog kans?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Wij hebben geen enkele moraal. Recht op de afgrond af.
Wij hebben kidszone dus we ontvangen babytv gewoon op de tv. Dus gewoon Nederlandstalig.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Pocoyo is gaaf! Wijze lessen, leuke verhaaltjes. Ik vind het leuk
Maar wij kijken wel de Engelse variant, weet niet of dat iets uitmaakt?
Ja ik ook! Ze doet precies hetzelfde als mijne, en die is twee maanden ouder. Echt een snelle dame Becky, maar kan me voorstellen dat je haar graag nog even klein wil houden!quote:Op zondag 28 juli 2013 21:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Vorige week stond ik echt verbaasd van haar leeftijd icm haar acties! << Van I op de meet bedoel ik.
Alleen als ze niet meer groen poept!quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Alleen als ze niet meer groen poept!*huil*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thx![]()
Nu met >5 van die groene luiers per dag wordt t allemaal wel heel rood en schraal...quote:Op zondag 28 juli 2013 21:40 schreef becky27 het volgende:
Heeft ze er ook echt veel last van? Van die groene poep. Isabel heeft eigenlijk nooit gewoon gepoept, is al sinds r geboorte groen. Maar nu geen bv meer natuurlijk.
Shaun the sheep, aanraderrrr! Wij kijken het nu alvast, als F slaapt.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:37 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wij hebben kidszone dus we ontvangen babytv gewoon op de tv. Dus gewoon Nederlandstalig.
Ik vind Pingu dan leuker.
woh net Noortje dus, op de tanden na dan.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:49 schreef danic het volgende:
Lekker blijven smeren![]()
Ik hoor ook altijd dat tweede kindjes sneller zijn, maar dat gaat hier niet op. Rosalie loopt achter op schema.
Eva rolde met 10 weken, kroop met 5 maanden en liep met 7,5 maand langs de tafel. Met 11 maanden liep ze los. Oh en met 4,5 maand begon ze met een rap tempo aan het ontwikkelen van een gebit![]()
Die konden we echt amper bijhouden.
Had inderdaad sneller verwacht aangezien ze al zo snel achter zo'n ding aanliepquote:Op zondag 28 juli 2013 21:37 schreef becky27 het volgende:
Met 14 maanden 'pas'. En dat was prima eigenlijk. Ze liep meteen heel stabiel en is nooit heel hard gevallen of zo.
Shaun is cool inderdaad!quote:Op zondag 28 juli 2013 21:47 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Shaun the sheep, aanraderrrr! Wij kijken het nu alvast, als F slaapt.
Spees wat cute, een klein baby Royal Albertje!
Nou ja, weet je, ieder kindje doet het op zijn/haar manier. iedereen was er van overtuigd dat ze voor haar verjaardag los zou lopen. Niet dus, lekker puh.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Had inderdaad sneller verwacht aangezien ze al zo snel achter zo'n ding aanliepMaar 14 maanden is idd hartstikke prima. Zeker als het dan meteen zo goed gaat ook
Badeendjes, bekertjes, boekjes, een of andere geluidjestelefoon en Sophie de giraf doen het heel goed momenteel. Verder kartonnen dozen, de stofzuiger en wvnttk.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:49 schreef Kwisted het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat favoriet speelgoed is van jullie babys??
F.leur heeft namelijk steeds andere favorieten. Maar de babywalker van vtech is al maaanden favoriet.
Saar kijkt tijdens de fruithap & het avondeten tv. Maar dat is dan meer omdat ze anders niet stil wil blijven zitten, want spelen, en dan eet ze dus nietquote:Op zondag 28 juli 2013 21:49 schreef Kwisted het volgende:
Wat zijn eggbirds? Kindertv?
Misschien onthoud ik mijn kind iets haha, de tv gaat hier pas aan als F inbed ligt. De keren dat ze tv heeft gekeken zijn denk ik op 1hand te tellen..
Coco hoe je S beschrijft. Schattig! F kan ook zo goed zelf spelen. Vandaag had ik dus een zelfde soort bbq als jij beschreef. Fijn he!
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat favoriet speelgoed is van jullie babys??
F.leur heeft namelijk steeds andere favorieten. Maar de babywalker van vtech is al maaanden favoriet.
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Badeendjes, bekertjes, boekjes, een of andere geluidjestelefoon en Sophie de giraf doen het heel goed momenteel. Verder kartonnen dozen, de stofzuiger en wvnttk.
Hier denkt ook 'iedereen' dat Saar vast voor haar eerste verjaardag los loopt. Ik zeg inderdaad altijd maar dat ze voor hetzelfde geldt nu gewoon maandenlang alleen langs tafels loopt en alles. En misschien 'pas' gaat loslopen met 1,5jaar ofzo. Ik vind het allemaal primaquote:Op zondag 28 juli 2013 21:55 schreef becky27 het volgende:
[..]
Nou ja, weet je, ieder kindje doet het op zijn/haar manier. iedereen was er van overtuigd dat ze voor haar verjaardag los zou lopen. Niet dus, lekker puh.
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:00 schreef LadyBlack het volgende:
ineens komen dr billetjes en voetjes bovendrijven en hing ze heerlijk op dr buik te dobberen!
Ik zou ook echt niet weten hoe ik dat anders voor elkaar zou moeten krijgen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:59 schreef Spees_Eend het volgende:
En nu kijkt hij als ik zijn nageltjes knip
Jaaaaaahh!!!!quote:Op zondag 28 juli 2013 22:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh, en een plastic 0,5l flesje met rijst erin is ook groot feest.![]()
Nu snel een huis met bad LB!
Wat verder nog ter tafel komtquote:
Ik dacht heel even dat het een bh was LB!quote:Op zondag 28 juli 2013 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
Dit is nu E's favoriete speelgoed, tevens handig om over dr hoofd te leggen als ze niet in slaap kan vallen:
Wij zijn met negen maanden pas bij het optrekkenquote:Op zondag 28 juli 2013 22:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is bij jullie de leeftijd dat ze voor het eerst zijn gaan staan en stapjes hebben gedaan?
Kai is bij 6 maanden zichzelf gaan optrekken om te staan, bij 9 maanden zelfstandig staan en nu bij 10 maanden zet ie al enkele stappen
Vroeg heur.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wat is bij jullie de leeftijd dat ze voor het eerst zijn gaan staan en stapjes hebben gedaan?
Kai is bij 6 maanden zichzelf gaan optrekken om te staan, bij 9 maanden zelfstandig staan en nu bij 10 maanden zet ie al enkele stappen
Zulke tetten heb ik nou ook weer niet joh!quote:Op zondag 28 juli 2013 22:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het een bh was LB!
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Vroeg heur.
Aangezien je hier helemaal nooit post, kom je even langs om te horen hoe snel je boi is?
Ohh. Die foto LB.
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zulke tetten heb ik nou ook weer niet joh!![]()
(En zo'n smaak ook niet)
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]ik post al 5 jaar hier, en lurk genoeg hier dus kom niet met zo'n opmerking want daar heb ik niks aan
Die ja. En een soort kop van jut en een psychedelisch draaiding. Masterlijk. Ik vind het zo leuk dat hij tussen al die ladingen speelgoed steeds mijn favo's van vroeger eruit vistquote:Op zondag 28 juli 2013 22:09 schreef becky27 het volgende:
mineola ook hier een oldfashion activity centre in de box. Zo'n gele met een ratelend hondje
Was een kraamcadeautje uit Engeland, t merk is Diinglisar. Nooit van gehoord verder. Ik kwam er wel achter dat ik ook een knuffeltje van Liliputiens heb gekregen. Not bad...!quote:Op zondag 28 juli 2013 22:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]wat denk je zelf dan!
Dat doekje/popje is trouwens erg mooi LB, waar is die van?
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:14 schreef Mineola het volgende:
[..]
Die ja. En een soort kop van jut en een psychedelisch draaiding. Masterlijk. Ik vind het zo leuk dat hij tussen al die ladingen speelgoed steeds mijn favo's van vroeger eruit vist
Nagels knippen vind ik niet zo lastig eigenlijk. Op het aankleedkussen en handje in de houdgreep, gaat eigenlijk heel goed. Alleen het moet zo vaaaaaaaak!
Seriousley..?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:09 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Vroeg heur.
Aangezien je hier helemaal nooit post, kom je even langs om te horen hoe snel je boi is?
Ze piept en is kauwbaar. Otje vindt het cool om erop te kauwen, houdt hem in haar hand bij het kruipen en mept ermee in het rond.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:18 schreef Kwisted het volgende:
Ik snap sophie de giraf nooit. Die kan toch niks?
Die hadden wij vroeger ook, nostalgie!quote:Op zondag 28 juli 2013 22:21 schreef Mineola het volgende:
Sophie is schattig! Je kunt er vooral keigoed op kauwen, en lekker snel vastpakken.
Nee Becky, toch een andere! Wij hebben deze:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat ding bovenaan een hond was, was te lui om op te staan en te kijken
+1quote:Op zondag 28 juli 2013 22:22 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Die hadden wij vroeger ook, nostalgie!
Deze heeft mijn moeder ook nog van ons van vroegah!quote:Op zondag 28 juli 2013 22:21 schreef Mineola het volgende:
Sophie is schattig! Je kunt er vooral keigoed op kauwen, en lekker snel vastpakken.
Nee Becky, toch een andere! Wij hebben deze:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat ding bovenaan een hond was, was te lui om op te staan en te kijken
Ja als je het zo beschrijft klinkt het wel cool! Hahahaquote:Op zondag 28 juli 2013 22:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ze piept en is kauwbaar. Otje vindt het cool om erop te kauwen, houdt hem in haar hand bij het kruipen en mept ermee in het rond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |