IMO is er geen enkel programma, Nederlands dan wel internationaal, dat in de buurt komt van Top Gear.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:37 schreef HeatWave het volgende:
Er is geen Nederlands programma dat in de buurt komt van TopGear.
Zover wil ik niet gaan, maar het zit gewoon goed in elkaar, wordt leuk gebracht met lekkere humor, leuke gasten etc.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:37 schreef MrKikker het volgende:
[..]
IMO is er geen enkel programma, Nederlands dan wel internationaal, dat in de buurt komt van Top Gear.
even zomaar: wat vind jij een vergelijkbaar programma dat in de buurt komt van Top Gear? 5th Gear?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zover wil ik niet gaan, maar het zit gewoon goed in elkaar, wordt leuk gebracht met lekkere humor, leuke gasten etc.
Ik kan echt niet naar nederlandse programma's kijken, dat hangt aan elkaar van het amateurisme.
De heilige koe was altijd wel leuk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zover wil ik niet gaan, maar het zit gewoon goed in elkaar, wordt leuk gebracht met lekkere humor, leuke gasten etc.
Ik kan echt niet naar nederlandse programma's kijken, dat hangt aan elkaar van het amateurisme.
Ik heb het niet zoveer over autoprogrammasquote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:40 schreef MrKikker het volgende:
[..]
even zomaar: wat vind jij een vergelijkbaar programma dat in de buurt komt van Top Gear? 5th Gear?
Bekrompen wil zeggen dat je niet open staat voor de mening van een ander, voor andere ideeën. Dus ongeveer wat jij hier doet...quote:
Ik vraag me dan altijd af wat die mensen verwachten. De show loopt 11 jaar, natuurlijk is het meeste al een keer gedaan. Maar het blijft gewoon altijd leuk om naar te kijken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb weer gelachen om deze aflevering, vond het weer vermakelijk.
En het repeterende gejank op top gear in dit topic wordt een beetje saai, makkelijk en vervelend. Open er lekker een eigen topic over ofzo...
Ik vind dit soort opmerkingen totaal niet passen op een forum. Als je al 10 jaar kijkt en je vindt het programma waar je altijd liefhebber van bent geweest niet meer van hetzelfde niveau dan moet je dat zeggen, daar is een forum voor: discussies en verschillende meningen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 09:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb weer gelachen om deze aflevering, vond het weer vermakelijk.
En het repeterende gejank op top gear in dit topic wordt een beetje saai, makkelijk en vervelend. Open er lekker een eigen topic over ofzo...
ik had het over repeterend dezelfde opmerkingen, dat voegt op een gegeven moment niets meer toe aan een discussie lijkt me.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:40 schreef maerk het volgende:
[..]
Ik vind dit soort opmerkingen totaal niet passen op een forum. Als je al 10 jaar kijkt en je vindt het programma waar je altijd liefhebber van bent geweest niet meer van hetzelfde niveau dan moet je dat zeggen, daar is een forum voor: discussies en verschillende meningen.
Jij vindt een topic waarin iedereen herhaalt hoe leuk Top Gear is dan wel heel spannend?
Overigens vind ik het zelf nog steeds heerlijke televisie al moet ik toegeven dat de races (Jeremy vs Hammond en May) en de specials in het verleden wat spontaner waren en daardoor leuker. Persoonlijk favoriet is nog altijd de special in Bolivia.
Dat is geen salaris, maar dat bedrag heeft hij gekregen omdat hij al zijn aandelen heeft verkocht van zijn bedrijf Bedder 6 plus dividend daarvan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:49 schreef k_man het volgende:
Clarkson verdiende vorig jaar meer dan 16 miljoen pond aan Top Gear, dus dat stoppen zal nog wel even duren...
Hoeft niet te zeggen dat hij ze verkoopt omdat het op hoogtepunt zijn en zouden willen stoppen. De mogelijkheden door verkoop van aandelen aan BBC kunnen beter zijn voor de show en/of bedrijf (bv stabiliteit). Of het kost hem tijd die hij misschien aan iets anders wil besteden (naast presenteren topgear). Er zullen wel contractuele afspraken zijn gemaakt want het lijkt mij sterk dat BBC het risico gaat lopen dat het gezicht van de show (tegenwoordig) zomaar de ballen zegt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:01 schreef ß het volgende:
[..]
Dat is geen salaris, maar dat bedrag heeft hij gekregen omdat hij al zijn aandelen heeft verkocht van zijn bedrijf Bedder 6 plus dividend daarvan.
Ik ben geen aandelenexpert, maar mij lijkt het dat je de aandelen verkoopt als ze op hun hoogtepunt zijn. Er is dus een kans dat ze er binnen enkele seizoenen mee willen stoppen lijkt mij. (verbeter me als ik het fout heb).
Wat hij nu nog over heeft is zijn salaris van de bbc (1 miljoen pond per jaar), Sunday Telegraph, jaarlijkse dvd opbrengst etc. Dat is nog steeds heel veel natuurlijk, maar die inkomsten van vorig jaar waren eenmalig.
Klopt, veel mensen zullen het wel zo lezen als je alleen dat schrijft.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:29 schreef k_man het volgende:
Dank voor de toelichting. Ik zei overigens niet dat het alleen salaris was.
Ah, okéquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:51 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Hoeft niet te zeggen dat hij ze verkoopt omdat het op hoogtepunt zijn en zouden willen stoppen. De mogelijkheden door verkoop van aandelen aan BBC kunnen beter zijn voor de show en/of bedrijf (bv stabiliteit). Of het kost hem tijd die hij misschien aan iets anders wil besteden (naast presenteren topgear). Er zullen wel contractuele afspraken zijn gemaakt want het lijkt mij sterk dat BBC het risico gaat lopen dat het gezicht van de show (tegenwoordig) zomaar de ballen zegt.
Je bedoeld Jason? Toen was het gewoon nog een consumentenprogramma hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:29 schreef k_man het volgende:
Dank voor de toelichting. Ik zei overigens niet dat het alleen salaris was.
Het is natuurlijk in theorie mogelijk dat de presentator(en) veranderen. Top Gear is immers ook niet altijd door dit trio gepresenteerd geweest geworden.
Dat was de oude Top Gear (pre-2002)quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:29 schreef k_man het volgende:
[..]
En bijvoorbeeld Tiff Needell, Quentin Willson en Vicki Butler-Henderson
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |