quote:Op zondag 28 juli 2013 20:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Je moet maar zo denken: Dan zal hij het wel verdiend hebben want anders doet God zoiets niet.
Dat helpt bij mij altijd om zo te denken met alles.
Harteloze klootzakquote:Op zondag 28 juli 2013 20:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Je moet maar zo denken: Dan zal hij het wel verdiend hebben want anders doet God zoiets niet.
Dat helpt bij mij altijd om zo te denken, met alles.
Ga jij eens even heel snel dood.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom, ik zeg toch niet dat het niet erg is? Maar het helpt wel met relativeren om zo te denken.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:19 schreef MadJackthePirate het volgende:
Als je heel gelovig bent misschien jaquote:Op zondag 28 juli 2013 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom, ik zeg toch niet dat het niet erg is? Maar het helpt wel met relativeren om zo te denken.
Bij mij tenminste, ik heb ook een broer verloren aan kanker hoor.
Heel erg gelovigen zijn sowieso al verkeerd bezig.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als je heel gelovig bent misschien ja
Wat jij dus zegt, is dat je broer het verdiend heeft?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom, ik zeg toch niet dat het niet erg is? Maar het helpt wel met relativeren om zo te denken.
Nee, ik vind van niet. Maar er zal vast wel achterliggende reden voor zijn geweest.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:24 schreef gargamelnl het volgende:
Ik geloof zelf wel en geloof niet dat ziekte God's wil is.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
thanksquote:Op zondag 28 juli 2013 20:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Aandachtstrekker.
TS is zeker ook zo één die elke poep en scheet op Facebook zet. Elke avond zker ook zo'n heel vage statusupdate posten waar mensen steeds gaan vragen wat er is etc.
Donder eens een ravijn in klote troll.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Aandachtstrekker.
TS is zeker ook zo één die elke poep en scheet op Facebook zet. Elke avond zker ook zo'n heel vage statusupdate posten waar mensen steeds gaan vragen wat er is etc.
''Oh nee, ik ken iemand met kanker, ik ben zo zielig''quote:Op zondag 28 juli 2013 20:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Donder eens een ravijn in klote troll.
Niet alleen dat, hij trollt gewoon in alle topics.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:57 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
''Oh nee, ik ken iemand met kanker, ik ben zo zielig''
Die gast heeft gewoon volkomen gelijk, niks troll.
Het is wat meid.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:00 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niet alleen dat, hij trollt gewoon in alle topics.
VBL dat kan geen toeval zijnquote:Op zondag 28 juli 2013 22:02 schreef Otto4Real het volgende:
Sommige pubers hier verdienen echt serieus een paar flinke corrigerende klappen voor hun onnozele hoofden.
Spotten met kankerpatienten. Gaan jullie pas nadenken als je eigen lichaam wegteert, of die van je geliefde of moeder?
Man, man, wat een niveau hier. Stelletje kutkinderen.
En, waarom verdiende je broer het?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ben ik nog steeds niet achter helaas, of misschien maar beter ook dat ik dat niet weet.quote:
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:
Wat is jouw probleem, ga iemand anders stalken in je vakantie.quote:
Wat is jouw probleem, post eens een normale reactie.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem, ga iemand anders stalken in je vakantie.
Ah, een fan die al mijn reacties leest.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:15 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem, post eens een normale reactie.
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah, een fan die al mijn reacties leest.
thanks, jij ook sterktequote:Op zondag 28 juli 2013 22:11 schreef De_Dorstige het volgende:
Mijn moeder heeft voor de tweede keer een uitzaaiing in de longen; overkomt de beste.
Sterkte maat.
Kunnen we wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:39 schreef gargamelnl het volgende:
We kunnen op de maan landen, we hebben een neger in het witte huis, maar aan heel veel soorten kanker kunnen we nog geen ene donder aan doen.
doe mij maar darmkanker dan ms hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 23:51 schreef Shaggy8675 het volgende:
TS, ten eerste sterkte aan jullie gezin en alle andere betrokkenen. Als je het niet erg vindt, in welke fase zit je vader? Is er nog hoop op genezing, of juist niet?
Ik heb helaas al vele familieleden mogen wegbrengen door de gevolgen van deze vreselijke ziekte. Hoe vaak je het ook meemaakt, het word er nooit makkelijker of leuker op... Mijn vader heb ik vorig jaar af moeten geven aan ALS, een dodelijke en progressieve spierziekte zonder enige kans op genezing of behandeling. Ik heb het hele proces actief meegemaakt en begeleid, tot op het laatste moment. Of het nu ALS is, kanker, MS, maakt niet uit, je komt goed aan de beurt als de prognose gesteld is. Het enigste lichtpuntje ( misschien in jullie geval? ) is dat ze tegenwoordig heel ver zijn in de medische wetenschap en zo heel veel goeds kunnen doen, maar helaas niet altijd op tijd..
Ik hoop dat jullie iig genieten van de goede momenten samen, aan het einde van de dag is dat alles wat je met je meeneemt helaas en gelukkig...
Sterkte de komende tijd...
Ik schrokquote:Op zondag 28 juli 2013 20:29 schreef Manke het volgende:
Stomste is dat hij een zwarte vlek onder z'n voet had en er niet mee naar de dokter ging, maar het eelt waar het op zat weg probeerde te snijden, bleek dus melanoom te zijn.
Dus als je een rare donkere vlek hebt, ff laten checken.
wtf gastquote:Op zondag 28 juli 2013 20:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Je moet maar zo denken, want anders denk je er heel de dag aan.
Dude...quote:Op maandag 29 juli 2013 00:51 schreef Manke het volgende:
[..]
zou even naar de huisarts gaan, je weet maar nooit
zo was het bij m'n pa
[ afbeelding ]
bedankt, sorry van je vaderquote:Op zondag 28 juli 2013 23:51 schreef Shaggy8675 het volgende:
TS, ten eerste sterkte aan jullie gezin en alle andere betrokkenen. Als je het niet erg vindt, in welke fase zit je vader? Is er nog hoop op genezing, of juist niet?
Ik heb helaas al vele familieleden mogen wegbrengen door de gevolgen van deze vreselijke ziekte. Hoe vaak je het ook meemaakt, het word er nooit makkelijker of leuker op... Mijn vader heb ik vorig jaar af moeten geven aan ALS, een dodelijke en progressieve spierziekte zonder enige kans op genezing of behandeling. Ik heb het hele proces actief meegemaakt en begeleid, tot op het laatste moment. Of het nu ALS is, kanker, MS, maakt niet uit, je komt goed aan de beurt als de prognose gesteld is. Het enigste lichtpuntje ( misschien in jullie geval? ) is dat ze tegenwoordig heel ver zijn in de medische wetenschap en zo heel veel goeds kunnen doen, maar helaas niet altijd op tijd..
Ik hoop dat jullie iig genieten van de goede momenten samen, aan het einde van de dag is dat alles wat je met je meeneemt helaas en gelukkig...
Sterkte de komende tijd...
Dat lijkt in de verste niet op een melanoom.quote:
Niet? Ik vond het ook al gewoon lijken op een beetje vieze hiel door het hele dag op slippers lopenquote:Op maandag 29 juli 2013 01:14 schreef Polacco het volgende:
[..]
Dat lijkt in de verste niet op een melanoom.
En toen je het schoon had gemaakt?quote:Op maandag 29 juli 2013 01:16 schreef very het volgende:
[..]
Niet? Ik vond het ook al gewoon lijken op een beetje vieze hiel door het hele dag op slippers lopen
quote:Op zondag 28 juli 2013 20:16 schreef Rimpels het volgende:
Meer dan terechte klacht!
Heel veel sterkte!
spoiler kutquote:Op maandag 29 juli 2013 00:51 schreef Manke het volgende:
[..]
zou even naar de huisarts gaan, je weet maar nooit
zo was het bij m'n pa
[ afbeelding ]
Gecondoleerdquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Manke het volgende:
Nog ff aandachthoeren:
Hij wou slapen en kreeg palliatieve sedatie toegediend op de 26e en blies z'n laatste adem uit op de 27e om 21:45
Rest in peace my friend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
ik ga dit dus godverdomme op de rouwbrief laten drukken he als mijn vader overleden is.quote:
Goeie keusquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:13 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik ga dit dus godverdomme op de rouwbrief laten drukken he als mijn vader overleden is.
Prachtig hequote:
quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:57 schreef Manke het volgende:
Rest in peace my friend, hoop je ooit weer te ontmoeten in de eeuwigheid
Mooie woorden, nootjes.quote:
Deze reactie is minstens net zo zieligquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:36 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Dat zou het idd zijn als het topic ging over een agressieve vorm die bij Jou huishoudt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |