quote:Op zondag 28 juli 2013 20:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Je moet maar zo denken: Dan zal hij het wel verdiend hebben want anders doet God zoiets niet.
Dat helpt bij mij altijd om zo te denken met alles.
Harteloze klootzakquote:Op zondag 28 juli 2013 20:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Je moet maar zo denken: Dan zal hij het wel verdiend hebben want anders doet God zoiets niet.
Dat helpt bij mij altijd om zo te denken, met alles.
Ga jij eens even heel snel dood.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:16 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom, ik zeg toch niet dat het niet erg is? Maar het helpt wel met relativeren om zo te denken.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:19 schreef MadJackthePirate het volgende:
Als je heel gelovig bent misschien jaquote:Op zondag 28 juli 2013 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom, ik zeg toch niet dat het niet erg is? Maar het helpt wel met relativeren om zo te denken.
Bij mij tenminste, ik heb ook een broer verloren aan kanker hoor.
Heel erg gelovigen zijn sowieso al verkeerd bezig.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:22 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Als je heel gelovig bent misschien ja
Wat jij dus zegt, is dat je broer het verdiend heeft?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom, ik zeg toch niet dat het niet erg is? Maar het helpt wel met relativeren om zo te denken.
Nee, ik vind van niet. Maar er zal vast wel achterliggende reden voor zijn geweest.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:24 schreef gargamelnl het volgende:
Ik geloof zelf wel en geloof niet dat ziekte God's wil is.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
thanksquote:Op zondag 28 juli 2013 20:28 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Aandachtstrekker.
TS is zeker ook zo één die elke poep en scheet op Facebook zet. Elke avond zker ook zo'n heel vage statusupdate posten waar mensen steeds gaan vragen wat er is etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |