Ja, de grootste fout van Riemer is, dat hij bij financiering van de uitbouw van het stadion te ver naar de toekomst heeft doorgeschoven. De uitbouw was relatief duur, en dat had mijn inziens toen gelijk uit een stuk liquiditeiten uit verkoop van spelers gefinancierd moeten worden. Nu moesten achteraf elk jaar spelers verkocht worden om de tekorten van deze uitbouw te financieren.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het blijft jammer dat Riemer er vooral voor Riemer zat, en niet structuren voor de lange termijn heeft aangelegd.
Terwijl Verbeek destijds als trainer zelf bakken kritiek kreeg toen hij Sulejmani aanprees voor Ajax. Dat was een gouden zet. Was die transfersom en die van Alves toen gebruikt om het stadion in eigen hand te krijgen, dan waren heel veel problemen van de laatste twaalf jaar al opgelost geweest.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:24 schreef MC-M het volgende:
[..]
Precies en als er mensen kwamen te zitten die niet in zijn kamp (of die van Foppe) zaten hadden ze al ladingen kritiek klaarliggen. Verbeek heeft er ook een handje van om alles af te kraken wat er na hem is geweest. Erg zonde.
Heb het (niet al te beste, maar dat terzijde) boek Het wespennest van Albert van Keimpema gelezen, maar echt hele trieste spelletjes zijn er gespeeld door kamp Riemer. Uiteindelijk erg moeilijk als er eenmaal zulke schade is aangericht om het weer opnieuw op te bouwen, zeker als je geen vanzelfsprekende achterban hebt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:24 schreef MC-M het volgende:
[..]
Precies en als er mensen kwamen te zitten die niet in zijn kamp (of die van Foppe) zaten hadden ze al ladingen kritiek klaarliggen. Verbeek heeft er ook een handje van om alles af te kraken wat er na hem is geweest. Erg zonde.
Leuke rubriek. Als ik het goed begrijp heb je buiten de 16 niks aan hem en is het puur een eindstation. Dat wordt lachen met blinde buitenspelers die nog nooit een normale voorzet hebben gegevenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
@:MC-M
Toch Sidnie geworden, tja.
[ twitter ]
Ik vind hem voetballend vrij matig ja, echt een pure afmaker. Niet vanwege luiigheid ofzo, het is wel een werker maar hij kan het gewoon niet zo goed. Je haalt een spits die bij NAC op de bank zat en nu bij Bologna. Ik begrijp hier niet zoveel van, naast dat huur weer niet opschiet. Zit je in de zomer weer alleen met Henk.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:11 schreef MC-M het volgende:
[..]
Leuke rubriek. Als ik het goed begrijp heb je buiten de 16 niks aan hem en is het puur een eindstation. Dat wordt lachen met blinde buitenspelers die nog nooit een normale voorzet hebben gegeven
Bord op schoot scouting, you love to see it.
Idem, maat. Al 2 jaar lang zoeken naar een nieuwe spits en dan aan komen zetten met een huurling die nog niks op serieus niveau gepresteerd heeft. Eén geluk, we hebben Pierre er ook voor een halfjaar bij.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem voetballend vrij matig ja, echt een pure afmaker. Niet vanwege luiigheid ofzo, het is wel een werker maar hij kan het gewoon niet zo goed. Je haalt een spits die bij NAC op de bank zat en nu bij Bologna. Ik begrijp hier niet zoveel van, naast dat huur weer niet opschiet. Zit je in de zomer weer alleen met Henk.
Zou Jonk een haalbare kaart zijn, maat?quote:Op maandag 24 januari 2022 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)eid%20aan%20functies.
SC Heerenveen geeft Johnny Jansen vandaag duidelijkheid over zijn toekomst. De voortekenen voor de trainer zijn zeer ongunstig.
Later vandaag vindt er een onderhoud plaats tussen Heerenveen en Jansen. Oorspronkelijk was de insteek van dat gesprek om slechts het aflopende contract van Jansen te bespreken. Alles wijst er echter op dat het gesprek een veel urgenter karakter krijgt, een directe breuk lijkt in de maak.
Binnen Heerenveen bestaat al geruime tijd onvrede over de prestaties en ontwikkeling van het eerste elftal. De gebeurtenissen na de winterstop – er werd zonder te scoren verloren van FC Twente, Go Ahead Eagles en PEC Zwolle – hebben de druk op Jansen fors doen toenemen.
Jansen werd medio 2019 aangesteld als hoofdtrainer bij Heerenveen, waar hij in de twee decennia ervoor actief was in een grote verscheidenheid aan functies.
Jan Everse tot de zomer, gegarandeerd spektakel.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:02 schreef Idisrom het volgende:
Wie moet dan de kar gaan trekken? Jaap Stam? Adrie Koster?
In ieder geval vind ik Gertjan Verbeek nu totaal ongeschikt.
Nu sowieso niet, die gaat echt niet weg bij Volendam halverwege het seizoen. In de zomer ook niet ben ik bang.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:52 schreef MC-M het volgende:
[..]
Zou Jonk een haalbare kaart zijn, maat?
Thanks. Nou, dan weet ik het nu ook even niet meer!quote:Op maandag 24 januari 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu sowieso niet, die gaat echt niet weg bij Volendam halverwege het seizoen. In de zomer ook niet ben ik bang.
Vermakelijke horkgod.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:05 schreef MC-M het volgende:
[..]
Thanks. Nou, dan weet ik het nu ook even niet meer!
Tenzij jij nog een leuke suggestie hebt natuurlijk.
Ohja, Tomasson was er ook nog. Dan heeft dat, na Jonk, mijn voorkeur.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
@:MC-M weet niet hoe vers dat Tomasson gerucht nog is, kwam nog in me op. Anders wellicht Kees van Wonderen.
quote:De Domstedelingen leggen niet meer dan een paar ton op tafel voor de dertigjarige spits.
Als het goed is komt er nog een spits. Nadruk op "als het goed is".quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
Maar Sidnie is dus voor de basis aangetrokken? Nee, dit kan niet.
Da's wel een verschilletje.quote:
Maar Cees ziet er de humor niet van in.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is nou eens een leuke manier om een statement te maken
quote:SC Heerenveen-directeur Cees Roozemond heeft weinig goede woorden over voor de advertentie die in de Leeuwarder Courant geplaatst is. De supporters achter de advertentie hadden kritiek op het besluit om Johnny Jansen te ontslaan.
De tekst luidde: 'Beste Cees, Ferry en RvC. Het ligt niet alleen aan Johnny of aan zijn spelers'. "Ik vind het opmerkelijk", vertelt Roozemond tegenover Omrop Fryslan. "Ik vind het bijzonder. Omdat het eigenlijk in combinatie was met een redactioneel stuk. Het leek eraan gekoppeld. Het is niet onze stijl."
Roozemond is ook omdat de tekst vergelijkbaar is met wat vrouwelijk medewerkers over John de Mol schreven: 'Beste John, het ligt niet aan de vrouwen. Groet, de vrouwen uit je bedrijf'. "Ik vind het oprecht kwalijk en schadelijk dat het ontslag van Johnny gekoppeld werd aan iets wat op dit moment speelt in de maatschappij.
"Wat te maken heeft met machtsmisbruik en seksueel ongepast gedrag. Beneden alle peil. De verantwoordelijkheid ligt bij de Leeuwarder Courant om die beslissing te nemen. Ik vind het laf. Wij hadden zo'n besluit nooit genomen", aldus Roozemond.
Sarr zou dan de duurste aankoop zijn sinds Bas Dost in 2010quote:Op maandag 31 januari 2022 10:17 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
(andere media melden 7,5 ton voor Haye en doorverkoop van 10%)
Hij weet in elk geval teams te smeden van beperkte voetballers. En dissonanten verwijdert hij snel uit de selectie (dit jaar Hahn bij GA Eagles).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |