Hoe gaat het bestuurlijk tegenwoordig?quote:Op donderdag 23 december 2021 10:59 schreef MC-M het volgende:
Kraak noch smaak eerste seizoenshelft met een kraak noch smaak selectie.
Voor de tweede seizoenshelft/nieuwe seizoen:
• Contract Jansen niet verlengen. Het lukt Jansen (en co.) maar niet om spelers door te ontwikkelen. J. Veerman is in mijn ogen geen stap verder gekomen dan zijn eerste basisplaats tegen Ajax (14-09-2019) en dit geldt voor bijna elke jonge speler. Verder zit er aan de bal geen idee achter qua spelopvatting. Overtuig de heer Jonk om hierheen te komen.
• Veerman(nen) lozen. Joey is de beste speler van de selectie maar wanneer het niet loopt de eerste die alles laat lopen. Gister ook weer duidelijk zichtbaar tegen Feyenoord. Samen met Henk zijn ze de leiders van deze selectie en behoorlijk sfeerbepalend. Volendamse sfeerbepalers, moet je niet willen.
• Dure contracten niet verlengen. Mulder, Kongolo, Dresevic, S. De Jong. Voegen niet veel toe. Next.
• Contract wel verlengen van Bakker. Doet het prima, niks meer aan doen.
• Nieuwe eerste spits. Clichégenot: Henkie is aan vervanging toe. Simpele dingen gaan mis, moeilijke dingen gaan goed. Blijft een leuke rubriek.
Bestuurlijk is het nu in ieder geval relatief rustig met dank aan dictator Roozemond. Qua scouting/technische staf is de club echter failliet. Om over de faciliteiten van het trainingscomplex nog maar niks te zeggen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het bestuurlijk tegenwoordig?
Ik ben echt heel benieuwd hoe veel mensen na corona weer seizoenskaart gaan nemen, denk dat het stadion voor de helft vullen al een uitdaging wordt. Cambuur heeft veel meer groeipotentie - al is dat vaker gedacht natuurlijk.
Na een trage start heeft Roozemond nu wel behoorlijk gesneden in de te hoge uitgaven. Dat is het grote pluspunt t.o.v. de vorige besturen. Want de tekorten gingen vroeger richting ADO-niveau, en dat was niet meer vijf jaar vol te houden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:08 schreef MC-M het volgende:
[..]
Bestuurlijk is het nu in ieder geval relatief rustig met dank aan dictator Roozemond. Qua scouting/technische staf is de club echter failliet. Om over de faciliteiten van het trainingscomplex nog maar niks te zeggen.
Zal inderdaad niet lang duren voordat Cambuur ons voorbij streeft. Voor ons te hopen dat de problemen met het potentiële nieuwe stadion doorzetten.
Zeker. Over zijn handelswijze kan je de nodige vraagtekens zetten maar qua financiën heeft hij knappe zetten gezet. Nu tijd om de stadionhuur verder te verlagen. Dat Sportstadgedoe blijft me toch een leuke rubriek.quote:Op woensdag 19 januari 2022 07:58 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Na een trage start heeft Roozemond nu wel behoorlijk gesneden in de te hoge uitgaven. Dat is het grote pluspunt t.o.v. de vorige besturen. Want de tekorten gingen vroeger richting ADO-niveau, en dat was niet meer vijf jaar vol te houden.
Al een jaar of 2 een ontzettend grijze club, vaak werd het verbloemd door wat momentjes van (J) Veerman, die nu dus weg is. Ze creëren weinig en achterin gebeuren er soms de raarste dingen. Nu ben ik zeker géén fan van PEC maar kansloos ben je niet nee, zeker niet in de fase waar Heerenveen nu in zit. (gister ook verloren in de beker van GAE)quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:41 schreef Treinhoer het volgende:
Komend weekend Heerenveen - PEC. Als PEC supporter zie ik (tegen beter weten in) wel wat kansen. Hoe gaat het bij Heerenveen het laatste jaar?
Ik krijg het belangrijkste voetbalnieuws mee, en over Heerenveen is niet vaak echt negatief nieuws te lezen. Ik heb de samenvatting tegen Twente gezien, en afgezien van een blunder van Mous, zag ik op zich nog wel een redelijk veldspel bij Heerenveen. Niet het beste, maar ook zeker niet het slechtste voetbal.
Het blijft jammer dat Riemer er vooral voor Riemer zat, en niet structuren voor de lange termijn heeft aangelegd.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:08 schreef MC-M het volgende:
[..]
Bestuurlijk is het nu in ieder geval relatief rustig met dank aan dictator Roozemond. Qua scouting/technische staf is de club echter failliet. Om over de faciliteiten van het trainingscomplex nog maar niks te zeggen.
Zal inderdaad niet lang duren voordat Cambuur ons voorbij streeft. Voor ons te hopen dat de problemen met het potentiële nieuwe stadion doorzetten.
Precies en als er mensen kwamen te zitten die niet in zijn kamp (of die van Foppe) zaten hadden ze al ladingen kritiek klaarliggen. Verbeek heeft er ook een handje van om alles af te kraken wat er na hem is geweest. Erg zonde.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het blijft jammer dat Riemer er vooral voor Riemer zat, en niet structuren voor de lange termijn heeft aangelegd.
Ja, de grootste fout van Riemer is, dat hij bij financiering van de uitbouw van het stadion te ver naar de toekomst heeft doorgeschoven. De uitbouw was relatief duur, en dat had mijn inziens toen gelijk uit een stuk liquiditeiten uit verkoop van spelers gefinancierd moeten worden. Nu moesten achteraf elk jaar spelers verkocht worden om de tekorten van deze uitbouw te financieren.quote:Op donderdag 20 januari 2022 09:53 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het blijft jammer dat Riemer er vooral voor Riemer zat, en niet structuren voor de lange termijn heeft aangelegd.
Terwijl Verbeek destijds als trainer zelf bakken kritiek kreeg toen hij Sulejmani aanprees voor Ajax. Dat was een gouden zet. Was die transfersom en die van Alves toen gebruikt om het stadion in eigen hand te krijgen, dan waren heel veel problemen van de laatste twaalf jaar al opgelost geweest.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:24 schreef MC-M het volgende:
[..]
Precies en als er mensen kwamen te zitten die niet in zijn kamp (of die van Foppe) zaten hadden ze al ladingen kritiek klaarliggen. Verbeek heeft er ook een handje van om alles af te kraken wat er na hem is geweest. Erg zonde.
Heb het (niet al te beste, maar dat terzijde) boek Het wespennest van Albert van Keimpema gelezen, maar echt hele trieste spelletjes zijn er gespeeld door kamp Riemer. Uiteindelijk erg moeilijk als er eenmaal zulke schade is aangericht om het weer opnieuw op te bouwen, zeker als je geen vanzelfsprekende achterban hebt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:24 schreef MC-M het volgende:
[..]
Precies en als er mensen kwamen te zitten die niet in zijn kamp (of die van Foppe) zaten hadden ze al ladingen kritiek klaarliggen. Verbeek heeft er ook een handje van om alles af te kraken wat er na hem is geweest. Erg zonde.
Leuke rubriek. Als ik het goed begrijp heb je buiten de 16 niks aan hem en is het puur een eindstation. Dat wordt lachen met blinde buitenspelers die nog nooit een normale voorzet hebben gegevenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 10:54 schreef maxi-mus het volgende:
@:MC-M
Toch Sidnie geworden, tja.
[ twitter ]
Ik vind hem voetballend vrij matig ja, echt een pure afmaker. Niet vanwege luiigheid ofzo, het is wel een werker maar hij kan het gewoon niet zo goed. Je haalt een spits die bij NAC op de bank zat en nu bij Bologna. Ik begrijp hier niet zoveel van, naast dat huur weer niet opschiet. Zit je in de zomer weer alleen met Henk.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:11 schreef MC-M het volgende:
[..]
Leuke rubriek. Als ik het goed begrijp heb je buiten de 16 niks aan hem en is het puur een eindstation. Dat wordt lachen met blinde buitenspelers die nog nooit een normale voorzet hebben gegeven
Bord op schoot scouting, you love to see it.
Idem, maat. Al 2 jaar lang zoeken naar een nieuwe spits en dan aan komen zetten met een huurling die nog niks op serieus niveau gepresteerd heeft. Eén geluk, we hebben Pierre er ook voor een halfjaar bij.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem voetballend vrij matig ja, echt een pure afmaker. Niet vanwege luiigheid ofzo, het is wel een werker maar hij kan het gewoon niet zo goed. Je haalt een spits die bij NAC op de bank zat en nu bij Bologna. Ik begrijp hier niet zoveel van, naast dat huur weer niet opschiet. Zit je in de zomer weer alleen met Henk.
Zou Jonk een haalbare kaart zijn, maat?quote:Op maandag 24 januari 2022 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)eid%20aan%20functies.
SC Heerenveen geeft Johnny Jansen vandaag duidelijkheid over zijn toekomst. De voortekenen voor de trainer zijn zeer ongunstig.
Later vandaag vindt er een onderhoud plaats tussen Heerenveen en Jansen. Oorspronkelijk was de insteek van dat gesprek om slechts het aflopende contract van Jansen te bespreken. Alles wijst er echter op dat het gesprek een veel urgenter karakter krijgt, een directe breuk lijkt in de maak.
Binnen Heerenveen bestaat al geruime tijd onvrede over de prestaties en ontwikkeling van het eerste elftal. De gebeurtenissen na de winterstop – er werd zonder te scoren verloren van FC Twente, Go Ahead Eagles en PEC Zwolle – hebben de druk op Jansen fors doen toenemen.
Jansen werd medio 2019 aangesteld als hoofdtrainer bij Heerenveen, waar hij in de twee decennia ervoor actief was in een grote verscheidenheid aan functies.
Jan Everse tot de zomer, gegarandeerd spektakel.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:02 schreef Idisrom het volgende:
Wie moet dan de kar gaan trekken? Jaap Stam? Adrie Koster?
In ieder geval vind ik Gertjan Verbeek nu totaal ongeschikt.
Nu sowieso niet, die gaat echt niet weg bij Volendam halverwege het seizoen. In de zomer ook niet ben ik bang.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:52 schreef MC-M het volgende:
[..]
Zou Jonk een haalbare kaart zijn, maat?
Thanks. Nou, dan weet ik het nu ook even niet meer!quote:Op maandag 24 januari 2022 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu sowieso niet, die gaat echt niet weg bij Volendam halverwege het seizoen. In de zomer ook niet ben ik bang.
Vermakelijke horkgod.quote:Op maandag 24 januari 2022 15:05 schreef MC-M het volgende:
[..]
Thanks. Nou, dan weet ik het nu ook even niet meer!
Tenzij jij nog een leuke suggestie hebt natuurlijk.
Ohja, Tomasson was er ook nog. Dan heeft dat, na Jonk, mijn voorkeur.quote:Op maandag 24 januari 2022 19:22 schreef maxi-mus het volgende:
@:MC-M weet niet hoe vers dat Tomasson gerucht nog is, kwam nog in me op. Anders wellicht Kees van Wonderen.
quote:De Domstedelingen leggen niet meer dan een paar ton op tafel voor de dertigjarige spits.
Als het goed is komt er nog een spits. Nadruk op "als het goed is".quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
Maar Sidnie is dus voor de basis aangetrokken? Nee, dit kan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |