xDquote:Op zondag 28 juli 2013 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar moet hij wel van rond kunnen komen
A1?quote:
quote:DE NEDERLANDERS BIJ CELTIC
Speler Periode Duels Goals
Pierre van Hooijdonk 1995-97 69 44
Regi Blinker 1997-00 47 9
Bobby Petta 1999-04 52 0
Evander Sno 2006-08 30 1
Jan Vennegoor of Hesselink 2006-09 78 34
Glenn Loovens 2008-12 61 8
Jos Hooiveld 2010-11 7 0
Edson Braafheid 2010 10 0
Virgil van Dijk 2012-? - -
Derk Boerrigter ? - -
Is Meleg er al klaar voor?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Fischer, Bojan, Sana, Meleg en Andersen zijn er nog over.
http://www.talkceltic.net/forum/showthread.php?t=135532quote:I think he would be a good signing. Ajax fans are spoiled by having plenty of creative players, so maybe he is just another of those who can't really get into the team. In Celtic I think this is exactly what we are lacking. I would go for it!
Ajax heeft toch wel een positieve uitstraling in het buitenlandquote:Looks good and coming from Ajax, he`s sure to be very good on the ball and have great technical ability
Wat zal hij schrikken zegquote:Op zondag 28 juli 2013 21:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ajax heeft toch wel een positieve uitstraling in het buitenland![]()
En toch blijft het verstandig om zo'n speler er wel bij te houden.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:20 schreef Syntix het volgende:
Lijkt me ook meteen het einde van de klassieke buitenspelers bij Ajax![]()
De Sa mag ook wel uitkijken, want die zie ik er zo ook niet komen.
Lijkt op de teksten die de nieuwe manager van Pieters uitkraamde. Komt uit Nederland, dus het moet wel goed zijn. Ik wil die koppen wel eens zien na de eerste training.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:04 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ajax heeft toch wel een positieve uitstraling in het buitenland![]()
Ben benieuwd of ze al kogelvrij glas hebben gezet in hun deurenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:29 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Lijkt op de teksten die de nieuwe manager van Pieters uitkraamde. Komt uit Nederland, dus het moet wel goed zijn. Ik wil die koppen wel eens zien na de eerste training.
Idd wel zo handig een klassieke buitenspeler. Maar Boerrigter is een ander verhaal, die zat sowieso teveel te mekkerenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En toch blijft het verstandig om zo'n speler er wel bij te houden.
3.5 Miljoen is gewoon een goed bedrag voor een speler met zijn kwaliteiten.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En toch blijft het verstandig om zo'n speler er wel bij te houden.
Geen idee hoe Celtic voetbalt maar als hij ballen in de diepte krijgt kan het zomaar een succes worden daar.quote:
Oh absoluut. Maar als je alleen maar buitenspelers hebben met dezelfde speelstijl kan je dat nog wel eens opbrekenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
3.5 Miljoen is gewoon een goed bedrag voor een speler met zijn kwaliteiten.
Ben ik wel met je eens, hij was aan de bal niet super afgelopen seizoen maar zonder deed hij toch veel dingen goed zoals het creëren van ruimte.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh absoluut. Maar als je alleen maar buitenspelers hebben met dezelfde speelstijl kan je dat nog wel eens opbreken
Mwah, ik denk dat Boerrigter afgelopen seizoen buiten zijn goal tegen PSV om niet van veel toegevoegde waarde is geweest, kan je beter talent op de bank neerzetten.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oh absoluut. Maar als je alleen maar buitenspelers hebben met dezelfde speelstijl kan je dat nog wel eens opbreken
Ja, eens.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:34 schreef Burrito het volgende:
Ik denk dat Derk het prima gaat doen bij Celtic. Schotse league is van veel lager nivo en qua techniek zal hij in vergelijking met die anderen prima techniek hebben.
Bovendien spelen ze europees uitsluitend counter voetbal en dat kan hij wel
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat Boerrigter afgelopen seizoen buiten zijn goal tegen PSV om niet van veel toegevoegde waarde is geweest, kan je beter talent op de bank neerzetten.
quote:
We kunnen er wel over eens zijn dat hij kansen genoeg gehad heeft.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:37 schreef ejfaar het volgende:
ALS Derk daar slaagt zal die wel gaan mekkeren dat Frank hem geen kans heeft gegeven
Dat vind ik ook, maar kleuter Derk waarschijnlijk nietquote:Op zondag 28 juli 2013 21:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
We kunnen er wel over eens zijn dat hij kansen genoeg gehad heeft.
Z'n rug wellicht.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:07 schreef stoeltafel het volgende:
Top. Zal de keuring een probleem opleveren?
Dat talent kan ook een speler zijn met dezelfde speelstijl. Het gaat er mij om dat je een ander type speler kan brengen als het niet looptquote:Op zondag 28 juli 2013 21:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat Boerrigter afgelopen seizoen buiten zijn goal tegen PSV om niet van veel toegevoegde waarde is geweest, kan je beter talent op de bank neerzetten.
Ik kan je wel zeggen dat wanneer het niet loopt je niks aan Boerrigter hebt.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat talent kan ook een speler zijn met dezelfde speelstijl. Het gaat er mij om dat je een ander type speler kan brengen als het niet loopt
Een type.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik kan je wel zeggen dat wanneer het niet loopt je niks aan Boerrigter hebt.
Dat zal best.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een type.
Wat snap je daar niet aan?
Dat is leuk voor je maar ik niet.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat zal best.
Maar ik had het met name over Boerrigter.
Je moet niet iemand met de speelstijl van Boerrigter in je team willen hebben. Wanneer snap je dat nou eens?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat talent kan ook een speler zijn met dezelfde speelstijl. Het gaat er mij om dat je een ander type speler kan brengen als het niet loopt
Maar niet Boerrigter, als het niet loopt bij Ajax is dat omdat ze niet door de muur van verdedigers in de 16 komen. Dan heb je niks aan een counterspeler. Op zijn hoogst dat een type Demouge (maar dan inderdaad wat beter) waar je opportunistisch wat lange ballen naar voren trapt. Maar dat wil Frank nietquote:Op zondag 28 juli 2013 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als er niks mis met je is, zou ik pas vreemd opkijken.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je niet blij bent met het vertrek van Boerrigter, is er wel iets mis met je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |