okee....zolang het maar goed voelt wat ze doet, dan is het goed natuurlijk...moet geen gevoelig iets worden...dan au au beneden xDquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Ze kan het wel aardig, maar ik kan het veel beter
mijn ex deed het lekkerder dan ikzelf.....en het heeft gewoon iets geils als de vrouw dat voor je doet..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:42 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
En toch verkies ik een handjob van een vrouw altijd boven het zelf doen, ook al kan ik het zelf beter
Ik heb dan liever dat ze me pijpt. Gelukkig vindt ze dat geen probleemquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:42 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
En toch verkies ik een handjob van een vrouw altijd boven het zelf doen, ook al kan ik het zelf beter
Ja, okay, dat heb ik ook liever natuurlijk. Op dat gebied kan ik niet vergelijken wat beter is, aangezien ik dan eerst een paar ribben moet laten weghalenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb dan liever dat ze me pijpt. Gelukkig vindt ze dat geen probleem
Of een man...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:09 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja, okay, dat heb ik ook liever natuurlijk. Op dat gebied kan ik niet vergelijken wat beter is, aangezien ik dan eerst een paar ribben moet laten weghalenMaar zal ongetwijfeld ook beter zijn als het door een vrouw gedaan word
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:47 schreef daanko het volgende:
Wat een onzin in OP.
Ik vind het nog altijd vooral super geil.
Sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:37 schreef iXVI het volgende:
Mijn orgasme is in ieder geval een stuk beter als een vrouw het doet, stukje geilheid/spanning toch wel denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |