ik zou het niet weten, ik ben altijd wel voor vrouwen gegaan, bevalt wel goed...maar niemand kan eigenlijk 100% ontkennen dat bi zijn een verkeerd iets is....quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 16:59 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Tja een beetje bi is niet bah haha
Volgens mij is niemand volledig hetero of homo. Kwestie van de juiste persoon tegen komen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:02 schreef F1978 het volgende:
[..]
ik zou het niet weten, ik ben altijd wel voor vrouwen gegaan, bevalt wel goed...maar niemand kan eigenlijk 100% ontkennen dat bi zijn een verkeerd iets is....![]()
ja dat zou best eens waar kunnen zijn idd..quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:04 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Volgens mij is niemand volledig hetero of homo. Kwestie van de juiste persoon tegen komen.
er zijn mensen die ik van vroeger kende en die hadden een vrouw en waren daar best blij mee en vonden de seks ook erg prettig daarmee, maar ze waren ook nieuwsgierig toendertijd hoe het met een man zou zijn, dus ja....in het leven kan je het nooit zeggen hoe dingen lopen...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:04 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Volgens mij is niemand volledig hetero of homo. Kwestie van de juiste persoon tegen komen.
Er zijn veel mannen die dat zo voelen. Een beetje experimenteren kan nooit kwaad. Weet je in in ieder geval of het wat is haha. Sowieso is het tof om fantasieën waar te maken. Valt t wat tegen ben je in ieder geval een ervaring rijker.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:08 schreef F1978 het volgende:
[..]
er zijn mensen die ik van vroeger kende en die hadden een vrouw en waren daar best blij mee en vonden de seks ook erg prettig daarmee, maar ze waren ook nieuwsgierig toendertijd hoe het met een man zou zijn, dus ja....in het leven kan je het nooit zeggen hoe dingen lopen...
tja dat is waar ja...alleen in de praktijk op dat specifieke moment weet je meteen hoe het voelt...quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:45 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Er zijn veel mannen die dat zo voelen. Een beetje experimenteren kan nooit kwaad. Weet je in in ieder geval of het wat is haha. Sowieso is het tof om fantasieën waar te maken. Valt t wat tegen ben je in ieder geval een ervaring rijker.
En heb jij al vaste partners als mannen dus gehad, of alleen losse dates steeds ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:45 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Er zijn veel mannen die dat zo voelen. Een beetje experimenteren kan nooit kwaad. Weet je in in ieder geval of het wat is haha. Sowieso is het tof om fantasieën waar te maken. Valt t wat tegen ben je in ieder geval een ervaring rijker.
Alleen losse dates. Het liep gewoon zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:55 schreef F1978 het volgende:
[..]
En heb jij al vaste partners als mannen dus gehad, of alleen losse dates steeds ?
okee...en weet je nu wat je lekkerder vindt qwa vrouw of man....dus alles he, de hele seks gerekend ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:29 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Alleen losse dates. Het liep gewoon zo
Het ene is niet lekker dan het andere. Het is allebei anders. Seks met een vrouw is vaak zachter, intiemer. Met een man wilder. Heeft allebei wat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 19:32 schreef F1978 het volgende:
[..]
okee...en weet je nu wat je lekkerder vindt qwa vrouw of man....dus alles he, de hele seks gerekend ?
okee...en je zit dus met een vrouw samen nu begrijp ik dat goed ?quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:45 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Het ene is niet lekker dan het andere. Het is allebei anders. Seks met een vrouw is vaak zachter, intiemer. Met een man wilder. Heeft allebei wat.
Nu ik een vaste relatie heb komt het niet zo vaak meer voor. Ik mag wel buiten de deur snoepen, maar met mate
Yes.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:47 schreef F1978 het volgende:
[..]
okee...en je zit dus met een vrouw samen nu begrijp ik dat goed ?
sorry dat te horen dat je (vrouwelijke) partner(s) niet vaak zin heeft in sexquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:43 schreef Bombshell het volgende:
Ik vind het wel lekker eigenlijk. Omdat ik minder vaak wordt af getrokken dan gewoon neuken vind ik het wel geiler eigenlijk. Lekker liggen, je hoeft niks te doen, beetje zoenen en met tieten spelen lekker hoor.
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:09 schreef F1978 het volgende:
[..]
sorry dat te horen dat je (vrouwelijke) partner(s) niet vaak zin heeft in sex
oops, zie nu dat ik het andersom opgevat heb, even verkeerd gelezen, mijn welgemeende excusesquote:
okee...dus je vriendin is wel geil als boter, maar aftrekken doet ze niet goedquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:32 schreef probeer het volgende:
Heb ik liever dat ze me pijpt, als ze toch bezig is. Aftrekken kan ik zelf een stuk beter.
Ze kan het wel aardig, maar ik kan het veel beterquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:36 schreef F1978 het volgende:
[..]
okee...dus je vriendin is wel geil als boter, maar aftrekken doet ze niet goed
En toch verkies ik een handjob van een vrouw altijd boven het zelf doen, ook al kan ik het zelf beterquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Ze kan het wel aardig, maar ik kan het veel beter
okee....zolang het maar goed voelt wat ze doet, dan is het goed natuurlijk...moet geen gevoelig iets worden...dan au au beneden xDquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Ze kan het wel aardig, maar ik kan het veel beter
mijn ex deed het lekkerder dan ikzelf.....en het heeft gewoon iets geils als de vrouw dat voor je doet..quote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:42 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
En toch verkies ik een handjob van een vrouw altijd boven het zelf doen, ook al kan ik het zelf beter
Ik heb dan liever dat ze me pijpt. Gelukkig vindt ze dat geen probleemquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:42 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
En toch verkies ik een handjob van een vrouw altijd boven het zelf doen, ook al kan ik het zelf beter
Ja, okay, dat heb ik ook liever natuurlijk. Op dat gebied kan ik niet vergelijken wat beter is, aangezien ik dan eerst een paar ribben moet laten weghalenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 14:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik heb dan liever dat ze me pijpt. Gelukkig vindt ze dat geen probleem
Of een man...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:09 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja, okay, dat heb ik ook liever natuurlijk. Op dat gebied kan ik niet vergelijken wat beter is, aangezien ik dan eerst een paar ribben moet laten weghalenMaar zal ongetwijfeld ook beter zijn als het door een vrouw gedaan word
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:47 schreef daanko het volgende:
Wat een onzin in OP.
Ik vind het nog altijd vooral super geil.
Sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 12:37 schreef iXVI het volgende:
Mijn orgasme is in ieder geval een stuk beter als een vrouw het doet, stukje geilheid/spanning toch wel denk ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |