Ziet er goed uit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:26 schreef mschol het volgende:
Prison Architect Alpha 13 Available!
[..]
via steam wel jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En dan komen die nieuwe Alpha's automatisch binnen?
En als ik 'm via de site download? Ik heb een hekel aan steam.quote:
via de site kan je uiteraard ook de nieuwe versie downloaden...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En als ik 'm via de site download? Ik heb een hekel aan steam.
Hoe kan je nou een hekel aan Steam hebben?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
En als ik 'm via de site download? Ik heb een hekel aan steam.
mocht willen dat die van mij zo was.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:55 schreef GlenSpey het volgende:
Mijn dagindeling is nu als volgt:
[ afbeelding ]
De 5 uur werk achtermekaar is noodzakelijk om tot een steady income te komen (ik heb slechts 28 gevangenen maar wél een gevangenis van alle gemakken voorzien).
bij mij is het moord en doodslag in mn holding cells. Al 4 guards dood. Keuken te klein. Ga zo maar doorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:39 schreef TwyLight het volgende:
Beginnen jullie ook zo vaak opnieuw?
Ik maak altijd een begin, wat ik dan heel goed gelukt vind maar dan heb ik later weer andere ideeën en begin ik weer helemaal opnieuw. Ik heb zelfs nog geen enkele keer een compleet werkende prison gemaakt
ik heb wel eens, zonder cheats uiteraard, een werkende gevangenis gehad, maar die had ~15 gevangenenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:39 schreef TwyLight het volgende:
Beginnen jullie ook zo vaak opnieuw?
Ik maak altijd een begin, wat ik dan heel goed gelukt vind maar dan heb ik later weer andere ideeën en begin ik weer helemaal opnieuw. Ik heb zelfs nog geen enkele keer een compleet werkende prison gemaakt
je moet een putje onder de deur leggen..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:47 schreef SosuaCafe het volgende:
M'n douche is ook steeds een tiki bad. Putjes overal. Nog steeds lopen ze over.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:51 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet een putje onder de deur leggen..
het is nooit de bedoeling geweest dat het water direct wegloopt in het putje..
Ik ook wel met 60 man. Meteen alle grants pakken in het begin. Dan heb je wat kapitaal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb wel eens, zonder cheats uiteraard, een werkende gevangenis gehad, maar die had ~15 gevangenen
http://prison-architect.wikia.com/wiki/Deploymentquote:Op zondag 1 september 2013 08:35 schreef SosuaCafe het volgende:
Bij bij dolen die guards maar wat rond. Het liefst bij elkaar in de mess. Hoe wijs je ze een vAste plek toe?
Irritant is dat er dus steeds gevangenen staan te wachten voor een deur.
Knokken bij een metaal detector enzo.
Je kan de binnenkomst van gevangenen stopzettenquote:Op zondag 1 september 2013 08:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dan plan je wel echt alles uit, of niet? Mijn eerste gevangenen heb ik meestal na een uur binnen.
Best wel ja. Ik had bij de eerdere alpha's vaak het probleem dat mijn workers moeite hadden om utilities onder muren aan te leggen, dus ik probeer dat tegenwoordig te vermijden. Verder ben ik nogal een sucker voor symmetrie, dus ik teken vaak alles in detail uit, dan bouw ik de zaken die de meeste prioriteit hebben en laat ik meestal mijn warden al beginnen met bureaucracy terwijl de rest van het gevang opgetrokken word.quote:Op zondag 1 september 2013 08:00 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Dan plan je wel echt alles uit, of niet? Mijn eerste gevangenen heb ik meestal na een uur binnen.
Ik heb voor mezelf gewoon een template.prison gemaakt waar ik $500.000 en de hele bureaucracy unlocked hebquote:Op zondag 1 september 2013 13:33 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Best wel ja. Ik had bij de eerdere alpha's vaak het probleem dat mijn workers moeite hadden om utilities onder muren aan te leggen, dus ik probeer dat tegenwoordig te vermijden. Verder ben ik nogal een sucker voor symmetrie, dus ik teken vaak alles in detail uit, dan bouw ik de zaken die de meeste prioriteit hebben en laat ik meestal mijn warden al beginnen met bureaucracy terwijl de rest van het gevang opgetrokken word.
Daar moet ik trouwens wel bij zeggen dat ik best veel met de money cheat speel. Het haalt de uitdaging grotendeels weg, maar op die manier kan ik sneller de nieuwe toevoegingen uitproberen.
Ja dat weet ikquote:Op zondag 1 september 2013 11:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Je kan de binnenkomst van gevangenen stopzetten
Ik weet volgens mij al waarom: mijn CPU draait tijdens het spelen continue op 100%quote:Op zondag 1 september 2013 21:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De tijd gaat alleen echt absurd langzaam. Dat is wel echt jammer.
Als dat gebeurt, even saven en opnieuw het spel opstarten. Het is nog Alpha he...quote:Op maandag 2 september 2013 08:13 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik weet volgens mij al waarom: mijn CPU draait tijdens het spelen continue op 100%
Daar moet ik even wat op gaan vinden.
Dat helpt wel maar als je dat elke 10 minuten moet doen wordt het vervelend.quote:Op maandag 2 september 2013 08:19 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, even saven en opnieuw het spel opstarten. Het is nog Alpha he...
Ik hoop het. Ik bedoel, mijn PC is echt niet nieuw meer maar het is nou niet precies een zwaar spel.quote:Op maandag 2 september 2013 08:24 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Klopt. Ik neem aan dat dat door de onstabiliteit van de Alpha komt.
het zou geen zwaar spel moeten zijn...quote:Op maandag 2 september 2013 11:23 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik bedoel, mijn PC is echt niet nieuw meer maar het is nou niet precies een zwaar spel.
Ja ik las het. Schijnen veel mensen last van te hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 11:51 schreef TwyLight het volgende:
Prison Architect is best zwaar voor je CPU, het gebruikt ook maar één thread
Helaas niet, ze worden alleen neergeknuppeld wanneer ze iets doen wat niet mag (en daarna in lockdown of isoleercel).quote:Op maandag 2 september 2013 13:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kan je ook martelen bij dit spel?
Dan lijkt het me ook wel wat.
die afvier niet neerleggen gebeurd niet heel vaak gelukkigquote:Op maandag 2 september 2013 13:44 schreef _The_General_ het volgende:
Leuk spel! Alleen af en toe irritante bugs. Geen afvoer onder de muur kunnen leggen. Fundering die niet afgemaakt wordt etc...
Als je met je muis over het error teken gaat geeft hij als het goed is aan wat er mis isquote:Op maandag 2 september 2013 14:54 schreef AvecLeCoeur het volgende:
Misschien heb ik ergens iets gemist, want ik speel pas sinds gisteren, maar soms heb ik een celblok gemaakt en dan wil ik die uitbreiden. Ik bouw er dan een gedeelte naast, precies zoals het eerste blok, gebruik dezelfde toegangsdeur en toch lukt het niet om er dan cellen van te maken. Hij blijft het in het rood aangeven. Weet iemand wat ik fout doe?
als hij rood is, dan is de geselecteerde ruimte niet groot genoeg..quote:Op maandag 2 september 2013 14:54 schreef AvecLeCoeur het volgende:
Misschien heb ik ergens iets gemist, want ik speel pas sinds gisteren, maar soms heb ik een celblok gemaakt en dan wil ik die uitbreiden. Ik bouw er dan een gedeelte naast, precies zoals het eerste blok, gebruik dezelfde toegangsdeur en toch lukt het niet om er dan cellen van te maken. Hij blijft het in het rood aangeven. Weet iemand wat ik fout doe?
Ik krijg geen errorteken. Het selectievakje blijft gewoon rood zeg maar. Zal later even een screenshot makenquote:Op maandag 2 september 2013 14:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je met je muis over het error teken gaat geeft hij als het goed is aan wat er mis is
Hij voldoet aan de eisen en is daarnaast ook precies hetzelfde als de al bestaande cellenquote:Op maandag 2 september 2013 15:13 schreef mschol het volgende:
[..]
als hij rood is, dan is de geselecteerde ruimte niet groot genoeg..
staat er misschien iets in de weg waardoor hij de cel niet kan plaatsen? (een object dat niet in de cel mag staan b.v.?)quote:Op maandag 2 september 2013 15:51 schreef AvecLeCoeur het volgende:
[..]
Ik krijg geen errorteken. Het selectievakje blijft gewoon rood zeg maar. Zal later even een screenshot maken
[..]
Hij voldoet aan de eisen en is daarnaast ook precies hetzelfde als de al bestaande cellen
had ik ook met workers. Ontslaan en nieuwe huren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:13 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb nu het probleem dat Janitors 0,0 doen. Blijven op dezelfde plek staan en bewegen niet.
Waarom zoveel douches?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:43 schreef TwyLight het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ben ik nu mee bezig met bouwen
Is dat te veel?quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:37 schreef BlaZ het volgende:
Hele gevangenis gebouwd, wilde ik een gebouw uitbreiden, ontsnapt de hele meute
Wat voor objecten zetten jullie overigens in de yard?
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Laatst was mijn boom voor 67% beschadigdtoen moest iemand 'm repareren met een schroevendraaier.
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Laatst was mijn boom voor 67% beschadigdtoen moest iemand 'm repareren met een schroevendraaier.
Geen detectiepoortjes bij je kantine? Jij bent niet bangquote:
daarom omhein ik alles met fencequote:Op woensdag 4 september 2013 15:37 schreef BlaZ het volgende:
Hele gevangenis gebouwd, wilde ik een gebouw uitbreiden, ontsnapt de hele meute
Wat voor objecten zetten jullie overigens in de yard?
Dan kunnen ze alsnog veel stelen uit de kantine en ziekenboeg. Lepels enzo.quote:
Maar voor de eerste dag moet alles gereed zijn en alles omheinen duurt ontzettend lang.quote:
je hoeft alleen maar het stuk te omheinen waar je pand staat he... niet gelijk de hele map...quote:Op woensdag 4 september 2013 16:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar voor de eerste dag moet alles gereed zijn en alles omheinen duurt ontzettend lang.
ik doe detectiepoorten bij kantine en bij cellenblok ingangquote:Op woensdag 4 september 2013 16:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dan kunnen ze alsnog veel stelen uit de kantine en ziekenboeg. Lepels enzo.
Klopt zo deed ik het na de eerste faalgevangenis dus ookquote:Op woensdag 4 september 2013 16:50 schreef mschol het volgende:
[..]
je hoeft alleen maar het stuk te omheinen waar je pand staat he... niet gelijk de hele map...
quote:Op woensdag 4 september 2013 17:36 schreef TwyLight het volgende:
Ik dacht, het is nu wel goed genoeg om alvast een paar prisoners binnen te laten. Hoppa 18 gasten binnen direct, binnen één nacht 6 prisoners en 3 staff vermoord
Thanks,quote:
Da's een bugquote:Op zondag 8 september 2013 15:10 schreef kroepoek89 het volgende:
[..]
Thanks,
ze blijven bij mij namelijk nog heel lang in het celletje zitten. Staat er vaak released -10 hours
de execution room werkt in de tutorial wel..quote:Op maandag 9 september 2013 18:30 schreef prefix1 het volgende:
Leuk topic!
prison architect heel erg verslavend:)!
hoe zit het eigenlijk met die dodenstraf kamer?, Werkt dat al of niet?
Moet je wel mensen hebben die de doodstraf hebben neem ik aanquote:Op maandag 9 september 2013 18:30 schreef prefix1 het volgende:
Leuk topic!
prison architect heel erg verslavend:)!
hoe zit het eigenlijk met die dodenstraf kamer?, Werkt dat al of niet?
Eens, maar het hoe bouw ik iets wat succesvol wordt is in het begin nogal zoeken en frustrerend. Nu had ik echt een versie of wat terug met heel veel bugs en relatief weinig functionaliteit dus dat irriteerdequote:Op dinsdag 10 september 2013 10:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Eerlijk is eerlijk; je kan beter gewoon beginnen. Dat is het leukste.
Uiteindelijk is het gewoon een kwestie van de essentials opzetten en gevangenen laten komen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 10:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Eens, maar het hoe bouw ik iets wat succesvol wordt is in het begin nogal zoeken en frustrerend. Nu had ik echt een versie of wat terug met heel veel bugs en relatief weinig functionaliteit dus dat irriteerde
proberen, proberen, proberenquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Eens, maar het hoe bouw ik iets wat succesvol wordt is in het begin nogal zoeken en frustrerend. Nu had ik echt een versie of wat terug met heel veel bugs en relatief weinig functionaliteit dus dat irriteerde
Toen ik het kocht (Alpha 9 dacht ik) had ik maar wat youtube tutorials bekekenquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:41 schreef Paxlie het volgende:
Binnenkort maar weer eens opstarten. Heb het echt heel lang geleden al gekocht omdat mij dit echt awesome leek. Is er ondertussen al een goede tutorial ingame? Of iets van missies?
Dat miste ik een beetje (en ja ik weet dat het een alpha is)
Zou wel tof zijn als je bewakers ook 'buiten het boekje' kunnen gaan. Vervelende prisoners in een donker steegje doodknuppelenquote:Op maandag 9 september 2013 21:35 schreef Petturik het volgende:
Doodstraf .. tihihihi
Policy :
Complaint - Search Prisoner - Search Cell - Penalize with : Lockdown, Solitary,Deathpenalty
![]()
Lijkt me lachen
en dat je het dan in de doofpot kan proberen te stoppen? (en bezoek van overheids officials vanwege een dooie gevangene..)quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Toen ik het kocht (Alpha 9 dacht ik) had ik maar wat youtube tutorials bekeken
[..]
Zou wel tof zijn als je bewakers ook 'buiten het boekje' kunnen gaan. Vervelende prisoners in een donker steegje doodknuppelen
Zoiets ja. Maar dan zou je wel echt een reden moeten hebben om hem te doden. Solitary lijkt mij genoeg voor de meeste daden maar dat het ook geld kost telkens als gevangenen iets doen. Geldkosten omdat hij telkens iets steelt, mensen die medische aandacht nodig hebben. Dan lopen de kosten door hem zo hoog op dat je beter af bent om hem gewoon neer te knuppelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:18 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat je het dan in de doofpot kan proberen te stoppen? (en bezoek van overheids officials vanwege een dooie gevangene..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |