Misschien komen we wel.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:24 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Van mij mag je het topic volbaggeren, Ik vind het alleen frappant dat het van mensen komt die toch niet gaan komen. Als ik ergens geen interesse in heb, ga ik er niet de hele tijd aandacht aan besteden. Dat zegt wel genoeg, denk ik.
Het is een fokker ja.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:53 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Jullie krijgen een mysterie guest? Is t wel een fokker?
jeej.quote:
Oke, bedankt voor je antwoord.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:24 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Op de vorige meet is gebleken dat iedereen gewoon normaal tegen elkaar doet. Ik denk dat het vooral de combinatie is van anonimiteit en de algemene norm van KLB is waarom iedereen zo reageert in topics. Maar idd, er is niet echt een andere reden om naar de meet te gaan behalve om gewoon met mensen die je op internet kent in het echt te chillen
Als ik nog leef tegen de tijd. Kudtgriep *kuchroggelhoest*quote:Op zondag 28 juli 2013 21:14 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Dan mag je bij ons aanschuiven, wij komen ook lurken.
Misschien ben ik hetquote:
Misschien zijn we in het echt wel heel leuk en normaal? Dat weet je toch van niemand, aangezien iedereen hier zich als debiel gedraagt.quote:
Oh ik hoopte niet echt dat je een longontsteking zou krijgen hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 21:27 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Als ik nog leef tegen de tijd. Kudtgriep *kuchroggelhoest*
Dit dus!quote:Op zondag 28 juli 2013 21:30 schreef MadJackthePirate het volgende:
Nou Zarb en aberkullie, kom maar gewoon naar die meet dan en bewijs dat jullie geen trollen zijn. Verder wil ik hier liever geen SC meer zien, je kan ook gewoon DM'en met elkaar en er is een SC topic.
mvg. M.J. Piraat
Te laatquote:Op zondag 28 juli 2013 21:29 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Oh ik hoopte niet echt dat je een longontsteking zou krijgen hoor
Ze is bang dat jij vrouwelijker bent dan zijquote:Op zondag 28 juli 2013 21:34 schreef Nikonlover het volgende:
Ik vraag mij trouwens af waarom Aberkullie niet komt als ik naar de meet ga. Ik heb toch niets fout gedaan? En op de meet hoef je niet met mij te praten hoorBen je bang dat je mij een normaal iemand ga vinden?
Dat zal het zijnquote:Op zondag 28 juli 2013 21:36 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ze is bang dat jij vrouwelijker bent dan zij
Aberkullie zou sowieso al niet komen, dus nu heeft 'ze' een mooi 'excuus'.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:34 schreef Nikonlover het volgende:
Ik vraag mij trouwens af waarom Aberkullie niet komt als ik naar de meet ga. Ik heb toch niets fout gedaan? En op de meet hoef je niet met mij te praten hoorBen je bang dat je mij een normaal iemand ga vinden?
Tssss...dat is wel heel sneu, mij als excuus gebruikenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:42 schreef Voszje het volgende:
[..]
Aberkullie zou sowieso al niet komen, dus nu heeft 'ze' een mooi 'excuus'.
Ga ergens anders SC'en knulquote:Op zondag 28 juli 2013 21:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Tssss...dat is wel heel sneu, mij als excuus gebruiken
Het duurt ook nog even tot de meet, 1 post in de 2 dagen is wel genoeg als het puur om omhoog houden gaat. Bovendien willen de mods het niet hebben als hier geSC wordt en hebben we dus helemaal geen topic meer danquote:Op zondag 28 juli 2013 22:03 schreef ZarB het volgende:
Als je hier niet mag sc-en dan zakt dit topic wel gelijk naar onder.
4*quote:Op zondag 28 juli 2013 22:35 schreef tetouaribo het volgende:
Ik denk dat van alle mensen op de lijst maar een op de drie komt. Maar dat is gezellig genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |