Hoezo?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:10 schreef Piye het volgende:
Iedereen die vraagt waarom dit op een donderdag is zou niet moeten komen.
Best als je dat even wil melden hoor maar dat heeft natuurlijk verder niks met de meet te maken.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kun je wel uit de hoogte lopen doen, maar je hebt toch al zeker eenmaal FOK!pik tot je genomen.
Wie heb je allemaal al gehad?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:49 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Best als je dat even wil melden hoor maar dat heeft natuurlijk verder niks met de meet te maken.
Het vriendje van VRMDNRP, vandaar dat hij het er even bij wil halen denk ik.quote:
MadJackThePiratequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 juli 2013 18:55 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
MadJackThePirate
Mortaxx
maxburger
jody566
Leonardofibonacci
Haan33
xTHEWAYYOUARE
Micson
Hakunamatafaka
Dima
CristinaYang
Panzermaus
SpatieloosTimmie85
Piye
Hugh_Myron
MAHL
tetouaribo
Braddie
Rodawa
Brummetje_
Chai
Voszje
Loppe
probeer
Kesefkesef
Nikmans
Hyaenidae
Jemappellefrikandelle
VMSDKRIn dat geval zou je toch gaan denken dat ik geen kloon/troll ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet niks, ik wil jou, ik moet gaan
quote:Op zondag 28 juli 2013 18:55 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
MadJackThePirate
Mortaxx
maxburger
jody566
Leonardofibonacci
Haan33
xTHEWAYYOUARE
Micson
Hakunamatafaka
Dima
CristinaYang
Panzermaus
SpatieloosTimmie85
Piye
Hugh_Myron
MAHL
tetouaribo
Braddie
Rodawa
Brummetje_
Chai
Voszje
Loppe
probeer
Kesefkesef
Nikmans
Hyaenidae
Jemappellefrikandelle
VMSDKRDoe normaal!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Duuuuude 1.888quote:Op zondag 28 juli 2013 14:37 schreef maxburger het volgende:
[..]
Xthewayyouare is 2 meter dus haar herken je wel.
Als die lijst echt zou kloppen mag je op de meet wel een bordje om 'slippery when wet'quote:Op zondag 28 juli 2013 18:56 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
In dat geval zou je toch gaan denken dat ik geen kloon/troll ben.
Hey supergirl! Hoe ist?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:35 schreef Paul het volgende:
Benieuwd hoe mijn fans zijn en of ik veel handtekeningen moet uitdelen
Ik hoef er maar 70.quote:Op zondag 28 juli 2013 19:35 schreef Paul het volgende:
Benieuwd hoe mijn fans zijn en of ik veel handtekeningen moet uitdelen
Ik dacht dat jij een troll was , wie is dan zijn vriendje die jij gehad hebt ?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:53 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Het vriendje van VRMDNRP, vandaar dat hij het er even bij wil halen denk ik.
Ja en nog wat grollen over dat er geen vrouwen op FOK! bestaan, iedereen op zijn telefoon aan het wow'en is tijdens de meet en meer van die ongein. Denk dat we dat ondertussen wel hebben gehad.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:33 schreef Proliner het volgende:
Een meet? dit kan toch helemaal niet! Moet iedereen uit z'n zolderkamer komen!
En ik kom praten over mijn mooie cameraquote:Op zondag 28 juli 2013 20:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Ja en nog wat grollen over dat er geen vrouwen op FOK! bestaan, iedereen op zijn telefoon aan het wow'en is tijdens de meet en meer van die ongein. Denk dat we dat ondertussen wel hebben gehad.
Kloptquote:
Ik wil ook in de appquote:Op zondag 28 juli 2013 20:50 schreef maxburger het volgende:
[..]
Nee ze is al verraden in de groepsapp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |