quote:Op zondag 28 juli 2013 15:24 schreef Voszje het volgende:
Spatieloos staat er overigens bij zowel "misschien" als bij "aanwezig".
ZarB, Sebbeswens en ik hebben onze eigen meet, iedereen is welkom ongeacht je een kloon bent.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:05 schreef maxburger het volgende:
Yo teveel berichten verwijderd hier. Niet meer te volgen. Gr gr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
okee ik kom!quote:Op zondag 28 juli 2013 16:08 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
ZarB, Sebbeswens en ik hebben onze eigen meet, iedereen is welkom ongeacht je een kloon bent.
quote:Op zondag 28 juli 2013 16:58 schreef gargamelnl het volgende:
Welke FOK!sters waren bij de vorige meet ook alweer betast cq aangerand door haan?
Ik onder anderen.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:58 schreef gargamelnl het volgende:
Welke FOK!sters waren bij de vorige meet ook alweer betast cq aangerand door haan?
quote:
Dat waren CY en fantaquote:Op zondag 28 juli 2013 16:58 schreef gargamelnl het volgende:
....Die kans bestaatquote:
Oke zie je daar!quote:Op zondag 28 juli 2013 17:16 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
....Die kans bestaat
En nu weer einde SC, als je het mee wil maken moet je maar naar de meet gaan
Kun je wel uit de hoogte lopen doen, maar je hebt toch al zeker eenmaal FOK!pik tot je genomen.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:20 schreef Aberkullie het volgende:
Maar goed, dan zet je ons niet in de op SG, dan gaan we daar zelf wel zitten observeren. Hoeven we ons ook niet kenbaar te maken als er alleen maar auti's blijken te zijn.
quote:Op zondag 28 juli 2013 17:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Kun je wel uit de hoogte lopen doen, maar je hebt toch al zeker eenmaal FOK!pik tot je genomen.
Tuinfeestje bij M0cr1nat0r. Waarom niet?quote:Op zondag 28 juli 2013 18:07 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Ik zou wel willen komen, maar ik ben gewoon te lui om te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |