Sommige mensen zijn wèl relaxed om te meetenquote:Op maandag 29 juli 2013 23:11 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Onze undercover meet wordt succesvoller dan de originele
jaquote:Op maandag 29 juli 2013 23:38 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ruim je het zelf ook weer even op?
Ik sta links achter aan de bar!! Zie ook niemand?!?!?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:52 schreef feyenoordfan92 het volgende:
hee jongons waar zijn jullie sta hier al bijna 3 uur te wachte was toch de 29ste??
Zoals?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:44 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn wèl relaxed om te meeten
Nikonloverquote:
Ik kom.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:00 schreef ZarB het volgende:
Hey mensen voor allle coole Fokkers morgen meet op Leidseplein Amsterdam vanaf 18:00 xoxo
Ja, leuk als je ziek bentquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:00 schreef ZarB het volgende:
Hey mensen voor allle coole Fokkers morgen meet op Leidseplein Amsterdam vanaf 18:00 xoxo
aii ik komquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:00 schreef ZarB het volgende:
Sluit mij maar weer buiten jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:00 schreef ZarB het volgende:
Sorry moet vrijdag werken! We laten ook zieke mensen toe hoor. Dat 'coole' is gewoon om in ieder geval het grootste gedeelte te filteren. Alleen voor intimi zeg maarquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ja, leuk als je ziek bentMaak er vrijdag van, dan leef ik ws. wel (hoop ik)
Jij vindt jezelf niet cool? Mensen zonder eigenwaarde hoeven we ook niet op onze meetquote:
Word ik nu dubbel buitengesloten?!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:12 schreef ZarB het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf niet cool? Mensen zonder eigenwaarde hoeven we ook niet op onze meet
Ik ben ziek in mijn hoofdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:11 schreef ZarB het volgende:
[..]
Sorry moet vrijdag werken! We laten ook zieke mensen toe hoor. Dat 'coole' is gewoon om in ieder geval het grootste gedeelte te filteren. Alleen voor intimi zeg maar
Dat maak jij ervan!1!1quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Word ik nu dubbel buitengesloten?!
open er een topic overquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:00 schreef ZarB het volgende:
Hoe is het met je dan verder, kerel ?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik ben ziek in mijn hoofd![]()
Nee onzin, het gaat langzaam iets beter hier. Ik zie wel in de DM naar welke pizzahut ik moet
Altijd zo irritant als iemand je naam zegt terwijl diegene tegen je spreekt. Vragen ze ineens aan me; "en hoe is het met Rodawa?"quote:
Fixedquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Altijd zo irritant als iemand je naam zegt terwijl diegene tegen je spreekt. Vragen ze ineens aan me; "en hoe is het met Rodawa?"
Vraag gewoon hoe het met hem gaat Smack!!!!
Ik hou niet van kola. Ik drink alleen maar bierquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:16 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoe is het met je dan verder, kerel ?
Yo man, hoe is het met jouquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:20 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Fix nog ff keer nu lijk je wel een Pool.
Ik heb ook even eentje gepaktquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik hou niet van kola. Ik drink alleen maar bier
Pizza is alleen voor mij en Aber. Vandaar dat de meet om 18:00 is. Als je interesse hebt dan dmen we wel waar we precies zitten op leidsequote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:15 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Ik ben ziek in mijn hoofd![]()
Nee onzin, het gaat langzaam iets beter hier. Ik zie wel in de DM naar welke pizzahut ik moet
Ik ben erbij!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:00 schreef ZarB het volgende:
Ah dat vraag ik me ook af, of op de meet iedereen gaat zeiken over het merk bier wat geschonken wordt.quote:
Hoe herken ik julliequote:
2 chicks sowieso. Blond en bruin haar. We laten weten waar we zitten om 18:00quote:
Ik zal hem eens in je nek leggen, kijken of je hem herkent.quote:
quote:
op fok zitten geen vrouwenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:33 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]Dacht dat het twee lekkere wijven waren.
Droom kapot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |