Dit dusquote:Op zondag 28 juli 2013 00:54 schreef Crimyclown het volgende:
Vrees niet, die boete komt wel binnen.
En voor een bekeuring tekenen? Dan zet niemand zijn handtekening.
Wou in een ander topic posten.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:26 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
23 minuten na de laatste post en nog te laat?
Liegen kan je ook nog. En het is niet eens iets om je voor te schamen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wou in een ander topic posten.
TTK / Originele taal- en spelfouten op FOK! #72quote:Op zondag 28 juli 2013 01:27 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Liegen kan je ook nog. En het is niet eens iets om je voor te schamen.
Sorry ...quote:Op zondag 28 juli 2013 01:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
TTK / Originele taal- en spelfouten op FOK! #72
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Sorry ...maar alsnog. Je mag het er bij TS wel inwrijven.
ts is een vrouw van lichte zedequote:Op zondag 28 juli 2013 04:21 schreef Av- het volgende:
Waarom zouden ze je 25 gulden geven voor wildplassen?
Nee man, dan word je gearresteerd voor openbare zedenschennis en daarvoor is de maximum straf 3 maanden cel of een geldboete van de tweede categorie.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:04 schreef bulldogking123 het volgende:
Waarom zei je niet dat je aan het trekken was dan? Dan kreeg je maar ¤60
Haha jij hebt die smoes ook gebruikt?quote:Op zondag 28 juli 2013 11:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee man, dan wordt je gearresteerd voor openbare zedenschennis en daarvoor is de maximum straf 3 maanden cel of een geldboete uit de tweede categorie.
Mensen die deze urban legend geloven.
Blaasproblemen?quote:Op zondag 28 juli 2013 14:40 schreef wenfer2 het volgende:
Als ik voor elke keer dat ik heb wildgeplast een boete mocht betalen dan kon ik van dat geld ook makkelijk een auto kopen.
Ja dan moet je eigenlijk net doen alsof je gewoon loopt en dat is nog best lastig met zo'n ferme straal uiteraard.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:41 schreef Twiitch het volgende:
als ik agenten zie aankomen dan richt ik de straal gewoon m'n keelgat in. dat is namelijk niet strafbaar.
Haha, tegendrukquote:Op zondag 28 juli 2013 14:44 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja dan moet je eigenlijk net doen alsof je gewoon loopt en dat is nog best lastig met zo'n ferme straal uiteraard.
Hey goed idee om dat hier ook voor te stellen.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Haha, tegendruk![]()
Maarja. Als je gedronken hebt is de drempel lager dus opzich, ik snap het wel. Maar in Utrecht weet ik de urinoirs te vinden dus vind ik het een kleine moeite om ff te lopen als het zo uitkomt.
Paar emmertjes.quote:Op zondag 28 juli 2013 14:51 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Hey goed idee om dat hier ook voor te stellen.Ga ik misschien wel even werk van maken.
Maar dan gaat de horeca misschien weer klagen omdat zij natuurlijk ook geld vangen voor het wc gebruik.quote:
Nah, die omzet zal ongetwijfeld lager zijn dan de omzet van de mensen die na het legen van hun blaas de boel weer komen volgooien. Vind eigenlijk dat de wc's gratis moeten zijn, alleen in de Tivoli betaal ik 'grof' omdat ik het daar relax geregeld vind.quote:Op zondag 28 juli 2013 15:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Maar dan gaat de horeca misschien weer klagen omdat zij natuurlijk ook geld vangen voor het wc gebruik.
Dikke carequote:
Ik neem aan dat je dan toch wel de moeite neemt om naar de WC te lopen...quote:Op maandag 29 juli 2013 23:12 schreef 16573 het volgende:
wat ik er van zou vinden als het bij mij thuis gedaan zou worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |