Misschien onhandig verwoord. Ik bedoel dat ik de nog aan te schaffen junghans niet wil dragen tijdens uitgaan/vakantie uit angst voor beschadigingen of verlies. Daarom zoek ik een wat goedkoper horloge waarbij het minder erg is als er iets mee gebeurtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:51 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Hoezo zou je hem niet willen dragen tijdens uitgaan/vakanties?
Leuk model, maar misschien te glimmend waardoor het misschien goedkoop oogt?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:23 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de Bijenkorf geprobeert, zag er prachtig uit.
Met leren band is 'ie mooier zeg ik uit ervaringquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:23 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Wel wat klassiek, maar leuke modellen. Ik kende ze al wel. Ze staan me wel aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:23 schreef Susteren het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was verwonderd dat hij voor die prijs automatisch was, en ik vraag me af of er soortgelijke alternatieven zijn (automatisch, <400)?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:53 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Wel wat klassiek, maar leuke modellen. Ik kende ze al wel. Ze staan me wel aan.
De stalen band bij dit model vind ik ook erg geslaagd, doet een beetje aan de oudere Omega banden denken.
Ja hoor, voor zover ik weet wel... Heb de bandjes al eerder losgehaald ivm inkorten. Kwestie van de juiste maat pakken en je kan hem er gewoon opzetten lijkt me.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:57 schreef Baje het volgende:
Kan je eigenlijk altijd de stalen band verwisselen voor een leren? Leer is in m.i. veel mooier.
Wat betreft de batterij van je PRC, ik denk dat ze bij Tissot er ook een nieuwe pakking tussen doen, wat wellicht bij de lokale juwelier/horlogemaker niet gedaan wordt. Verder zal het weinig uitmaken denk ik.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 23:37 schreef m0ridin het volgende:
Mijn 2 favorieten welke ik het meest draag
Tissot PRC200:
[ afbeelding ]
Tissot Le Locle:
[ afbeelding ]
Waarbij ik de achterkant ook zo mooi vind:
[ afbeelding ]
Prachtige prijs/kwaliteit, alleen laatst wel batterij van de PRC moeten laten vervangen waarvoor ie blijkbaar terug moest naar Tissot, kosten a 70 euro oid. Is het af te raden dit door een lokale juwelier te laten doen voor 10 of 20 euro? Kreeg te horen dat dit ivm garantie waterdichtheid ed was...
Ik vind die dag/datum geen gezicht op die Visodate. Hele wijzerplaat is daardoor direct uit balans.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:15 schreef announcement het volgende:
Dan vind ik de Visodate weer net iets mooier:
[ afbeelding ]
Heb er zelf zoeen:
[ afbeelding ]
Ik vind de visodate ook een heel stuk mooier dan de lecocle, echt een vintage uitstraling, maar wel de voordelen van een modern horloge.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:15 schreef announcement het volgende:
Dan vind ik de Visodate weer net iets mooier:
[ afbeelding ]
Heb er zelf zoeen:
[ afbeelding ]
Wordt verkocht door een juwelier, zal wel goed zitten. Persoonlijk vind het alleen helemaal niks ;-)quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:34 schreef Susteren het volgende:
http://www.chrono24.nl/ti(...)&manufacturerIds=243
Is dit betrouwbaar? Scheelt bijna 100 euro met de bijenkorf.
Dat hoort bij de vintage uitstraling en was vroeger heel normaal een dergelijk venster.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:23 schreef F10F30 het volgende:
[..]
Ik vind die dag/datum geen gezicht op die Visodate. Hele wijzerplaat is daardoor direct uit balans.
Dat verpest het horloge een beetje.
Dat het een vintage uitstraling moet uitbeelden begrijp ik ook wel, alleen wil dat niet zeggen dat het mooi is.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:37 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Dat hoort bij de vintage uitstraling en was vroeger heel normaal een dergelijk venster.
Tegenwoordig zie je dat alleen bij de luxere wijzerplaten.
Is het trouwens met zo eentje zo, dat als de maand maar 30 dagen heeft dat die dan alsnog de 31e aangeeft als het de 1e is van de volgende maand is?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 17:34 schreef Susteren het volgende:
http://www.chrono24.nl/ti(...)&manufacturerIds=243
Is dit betrouwbaar? Scheelt bijna 100 euro met de bijenkorf.
Natuurlijk, wat verwacht je zelf bij een dergelijk horloge in deze prijsklassequote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:23 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Is het trouwens met zo eentje zo, dat als de maand maar 30 dagen heeft dat die dan alsnog de 31e aangeeft als het de 1e is van de volgende maand is?
Oh lekker dan.. Dus buiten dat je hem elke week op tijd moet zetten moet je ook nog eens zelf de datum bij gaan lopen houdenquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:27 schreef F10F30 het volgende:
[..]
Natuurlijk, wat verwacht je zelf bij een dergelijk horloge in deze prijsklasse![]()
Het is natuurlijk geen kalender-uurwerk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |