Atheisten kunnen dat prima belangrijke leiders vinden hoor. Hoe kom je er bij dat dat niet kan ?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:09 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Humanisme is toch anders dan Atheïsme? Sommige Humanisten vinden bijvoorbeeld Mohammed, Buddah, Jezus enzovoort een belangrijk leider. Wat bij Atheisten niet het geval is.
Dat Satan blijkbaar geen trouwe dienaar van God is denk ik. Ofzoiets.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:14 schreef Jigzoz het volgende:
Wat is nou precies het punt? Atheïsten zijn geen christenen? Humanisten zijn satanisten? Waar moet er nu over gesproken gaan worden?
O, dat klopt denk ik wel inderdaad.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:16 schreef Grouch het volgende:
[..]
Dat Satan blijkbaar geen trouwe dienaar van God is denk ik. Ofzoiets.
Omdat Mohammed, Buddah, Jezus enzovoort religieus waren? Misschien nemen sommige Atheisten Christopher Hitchens, Richard Dawkins, Charles Darwin enzovoort als hun leider.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:12 schreef Grouch het volgende:
[..]
Atheisten kunnen dat prima belangrijke leiders vinden hoor. Hoe kom je er bij dat dat niet kan ?
Kom op Jigzoz, geen spelletjes meer. Het is allemaal voorbij. We zijn ontmaskerd...quote:Op zondag 28 juli 2013 00:14 schreef Jigzoz het volgende:
Wat is nou precies het punt? Atheïsten zijn geen christenen? Humanisten zijn satanisten? Waar moet er nu over gesproken gaan worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
Ja, of niemand. Kan ook nog.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:17 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Omdat Mohammed, Buddah, Jezus enzovoort religieus waren? Misschien nemen sommige Atheisten Christopher Hitchens, Richard Dawkins, Charles Darwin enzovoort als hun leider.
Ohnee, daar valt prima over te dicussieren. Dat iemand een aanklager is maakt hem nog niet tot een ontrouw dienaarquote:
Nu wordt het een beetje lastig, want wat is de definitie van God en wat is de definitie van Satan?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:18 schreef Grouch het volgende:
[..]
Ohnee, daar valt prima over te dicussieren. Dat iemand een aanklager is maakt hem nog niet tot een ontrouw dienaar
Ja, en ? Daarom kunnen het nog wel leiders zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:17 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Omdat Mohammed, Buddah, Jezus enzovoort religieus waren?
Een van die drie was ook zwaar religieus. So still not getting it.quote:Misschien nemen sommige Atheisten Christopher Hitchens, Richard Dawkins, Charles Darwin enzovoort als hun leider.
O ja, sorry.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:20 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Daarom typte ik ook ''sommige Atheisten''.
Dat de nieuwe vertalingen word de identiteit van satan weg gelaten en dat Jezus niet het vlees in God is, kijk eens dan het filmpje.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nu wordt het een beetje lastig, want wat is de definitie van God en wat is de definitie van Satan?
Er zijn zat atheïsten die op Rutte gestemd hebben.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:28 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Waarom zouden Atheisten religieuzen als leider nemen? Mohammed, Buddah, Jezus gaven religieuze uitspraken over God of reïncarnatie bijvoorbeeld. Daar hebben Atheisten geen baat aan (die geloven niet in religieuze dingen). Charles Darwin was een christen, ja.
Dat is één ander verhaal.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Er zijn zat atheïsten die op Rutte gestemd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |