abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129419121
Ja, het is al paar jaren bekent dat Atheïsten (humanisme) ontmaskert zijn dat ze geen christenen zijn in hart zijn maar schijn christenen zijn wolven in schapen (doen alsof ze een Christen zijn) kleren.

Atheïsten (humanisme) zijn zo wanhopig over hun religie evolutie (new world order) dat ze zelf nep Bijbels drukken om christenen laten misleiden en van de redding van onze heer Jezus Christus weg te laten.

Gelukkig zijn wij Christenen al gewaarschuwd door Jezus dat we alert moeten blijven voor deze smerige als een serpent (Satanisme) in onze heiligboek het woord van God veranderd met andere vertalingen.

Hier kunnen jullie kijken hoe Atheïsten (humanisme) ontmaskert wordt door een echte Christen.

zaterdag 27 juli 2013 @ 23:46:54 #2
396386 sturmpie
for night & nature
pi_129419224
de bijbel is een mooi verhaal, toevallig op schrift gezet, en door de tijd heen aangepast tot wat het nu is.

er zijn ook hele mooie sprookjes ;)
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_129419281
Je moet de OP lezen met een Hans Teeuwen-stem
pi_129419580
Is het nog maar een paar jaar bekend dat Atheïsten geen Christenen zijn ja? Verrekt.
Ron Paul 2012
  zaterdag 27 juli 2013 @ 23:57:50 #5
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_129419620
Hier komen alle spelfouten op een rijtje:

Ja, het is al paar jaren bekent dat Atheïsten (humanisme) ontmaskert zijn dat ze geen christenen zijn in hart zijn maar schijn christenen zijn wolven in schapen(stijlfout: schapenkleren??) (doen alsof ze een Christen zijn) kleren.

Atheïsten (humanisme) zijn zo wanhopig over hun religie evolutie (new world order) dat ze zelf nep Bijbels drukken om christenen laten misleiden en van de redding van onze heer Jezus Christus weg te laten. Wow, los van die laatste zin die nergens op sloeg is werkelijk elk werkwoord goed gespeld! En dat laat ik nep Bijbels ( aan elkaar ) maar even gaan. EDIT, oh nee toch een fout, haha!

Gelukkig zijn wij Christenen al gewaarschuwd door Jezus dat we alert moeten blijven voor deze smerige als een serpent (Satanisme) in onze heiligboek het woord van God veranderd met andere vertalingen.

Hier kunnen jullie kijken hoe Atheïsten (humanisme) ontmaskert wordt door een echte Christen.

Oh, ontopic? Ja je hebt helemaal gelijk. Ik ben een soldaat die mijn leven zal geven voor de heilige drie-eenheid bestaande uit Satan, Charles Darwin en Sam Harris. Maak je klaar om vernietigd ( vernietigt ) te worden door de nieuwe wereld orde!!!
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
  zondag 28 juli 2013 @ 00:01:50 #6
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_129419753
Wat is trouwens Humannsime? Is dat een nieuw woord voor de sekte waartoe ik behoor? Dan wens ik daar gaarne middels nog zo'n verhelderend filmpje kennis van te nemen! En die bijbels heb ik expres laten drukken omdat de echte bijbel mij veel te accuraat was! Vergeef me! Als Atheist, of Humannsimist zoals dat tegenwoordig blijkbaar heet, heb je gewoon weinig keus! De diep-religieuzen zijn ons telkens te slim af! :'(
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
  zondag 28 juli 2013 @ 00:08:57 #7
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_129420039
Trouwens, die kerk van het filmpje is gewoon van Satan, hoor. Dat zie ik na 9 seconden al. Kijk alleen maar naar dat telefoonnummer en de postcode.

Postcode: 1233. Ha, als je die 1 en die 2 bij elkaar optelt krijg je 333. En als je dat keer 2 doet: 666!! Getal van de duivel!!!!!

Telefoonnummer: 636: daar heb je het al, als je die middelste 3 keer 2 doet, krijg je ook 666!!!!
931: En welk getal wordt hier overgeslagen in de reeks 1-3-6-9? Juist! De 6 van 666!
Maar dan! 3999: als je die drie weghaalt en dan die negens op hun kop zet, wat krijg je dan? 666!!!!!!

OHH NEEEEEE!!! Illuminatie!!!!! }) }) }) }) :X :X :X :X
pi_129420067
Humanisme is toch anders dan Atheïsme? Sommige Humanisten vinden bijvoorbeeld Mohammed, Buddah, Jezus enzovoort een belangrijk leider. Wat bij Atheisten niet het geval is.
pi_129420152
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:09 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Humanisme is toch anders dan Atheïsme? Sommige Humanisten vinden bijvoorbeeld Mohammed, Buddah, Jezus enzovoort een belangrijk leider. Wat bij Atheisten niet het geval is.
Atheisten kunnen dat prima belangrijke leiders vinden hoor. Hoe kom je er bij dat dat niet kan ?
  zondag 28 juli 2013 @ 00:12:46 #10
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_129420157
En kijk waar die Kerk gevestigd is: American Legion Drive.

En wat vinden wij daarover in de Bijbel ( ik ben best goed in deze shit trouwens :P )?????

And Jesus asked him, saying, "What is thy name?" And he said, "Legion": because many devils were entered into him. The Gospel of Matthew, Matthew 8:28-34,
http://en.wikipedia.org/wiki/Legion_(demon)

De Duivel is gewoon de baas van die kerk!
pi_129420219
Wat is nou precies het punt? Atheïsten zijn geen christenen? Humanisten zijn satanisten? Waar moet er nu over gesproken gaan worden?
pi_129420276
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:14 schreef Jigzoz het volgende:
Wat is nou precies het punt? Atheïsten zijn geen christenen? Humanisten zijn satanisten? Waar moet er nu over gesproken gaan worden?
Dat Satan blijkbaar geen trouwe dienaar van God is denk ik. Ofzoiets.
pi_129420299
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:16 schreef Grouch het volgende:

[..]

Dat Satan blijkbaar geen trouwe dienaar van God is denk ik. Ofzoiets.
O, dat klopt denk ik wel inderdaad.
pi_129420303
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:12 schreef Grouch het volgende:

[..]

Atheisten kunnen dat prima belangrijke leiders vinden hoor. Hoe kom je er bij dat dat niet kan ?
Omdat Mohammed, Buddah, Jezus enzovoort religieus waren? Misschien nemen sommige Atheisten Christopher Hitchens, Richard Dawkins, Charles Darwin enzovoort als hun leider.
  zondag 28 juli 2013 @ 00:17:56 #15
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_129420324
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:14 schreef Jigzoz het volgende:
Kom op Jigzoz, geen spelletjes meer. Het is allemaal voorbij. We zijn ontmaskerd...

Het is tijd om toe te geven dat we uit waren op totale controle over de wereld middels het verspreiden van verkeerde bijbels. Kom, laten we samen toegeven dat we behoren tot de orde van de Serpent. Uiteindelijk zal deze bekentenis ons alleen maar sterker maken, daar liegen geen zin meer heeft... Hollander1000, ik geef het eerlijk toe. Je hebt me. En ik ben inderdaad een volgeling van Satan.
Vergeef me...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129420327
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:17 schreef winkelwagenworstje het volgende:

[..]

Omdat Mohammed, Buddah, Jezus enzovoort religieus waren? Misschien nemen sommige Atheisten Christopher Hitchens, Richard Dawkins, Charles Darwin enzovoort als hun leider.
Ja, of niemand. Kan ook nog.
pi_129420337
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

O, dat klopt denk ik wel inderdaad.
Ohnee, daar valt prima over te dicussieren. Dat iemand een aanklager is maakt hem nog niet tot een ontrouw dienaar ;)
pi_129420369
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:18 schreef Grouch het volgende:

[..]

Ohnee, daar valt prima over te dicussieren. Dat iemand een aanklager is maakt hem nog niet tot een ontrouw dienaar ;)
Nu wordt het een beetje lastig, want wat is de definitie van God en wat is de definitie van Satan?
pi_129420374
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:17 schreef winkelwagenworstje het volgende:

[..]

Omdat Mohammed, Buddah, Jezus enzovoort religieus waren?
Ja, en ? Daarom kunnen het nog wel leiders zijn.

quote:
Misschien nemen sommige Atheisten Christopher Hitchens, Richard Dawkins, Charles Darwin enzovoort als hun leider.
Een van die drie was ook zwaar religieus. So still not getting it.
pi_129420403
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, of niemand. Kan ook nog.
Daarom typte ik ook ''sommige Atheisten''.
pi_129420421
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:20 schreef winkelwagenworstje het volgende:

[..]

Daarom typte ik ook ''sommige Atheisten''.
O ja, sorry.
pi_129420709
Waarom zouden Atheisten religieuzen als leider nemen? Mohammed, Buddah, Jezus gaven religieuze uitspraken over God of reïncarnatie bijvoorbeeld. Daar hebben Atheisten geen baat aan (die geloven niet in religieuze dingen). Charles Darwin was een christen, ja.
  zondag 28 juli 2013 @ 00:29:18 #23
397682 Hollander1000
The Last Of Us
pi_129420747
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:19 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nu wordt het een beetje lastig, want wat is de definitie van God en wat is de definitie van Satan?
Dat de nieuwe vertalingen word de identiteit van satan weg gelaten en dat Jezus niet het vlees in God is, kijk eens dan het filmpje.
pi_129420781
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:28 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Waarom zouden Atheisten religieuzen als leider nemen? Mohammed, Buddah, Jezus gaven religieuze uitspraken over God of reïncarnatie bijvoorbeeld. Daar hebben Atheisten geen baat aan (die geloven niet in religieuze dingen). Charles Darwin was een christen, ja.
Er zijn zat atheïsten die op Rutte gestemd hebben.
pi_129420841
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 00:30 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Er zijn zat atheïsten die op Rutte gestemd hebben.
Dat is één ander verhaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')