p e c hquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:53 schreef Dearest het volgende:
[..]
OMDAT IK WIST DAT JIJ HEM GING APPEN VERDORIE
Ik heb als clausule in mijn contract opgenomen dat ik mag zeggen wat ik wil als topics een bepaalde ondergrens bereikt hebben.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zolang in ons betaalde contract staat mogen we ook emoties uiten.
Ik krijg gewoon een riant salaris.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb als clausule in mijn contract opgenomen dat ik mag zeggen wat ik wil als topics een bepaalde ondergrens bereikt hebben.
toen ik nog JNGmod was, eiste ik ook 6 cijfers om als babysit te dienenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon een riant salaris.
Ik pijp Dannyquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon een riant salaris.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
toen ik nog JNGmod was, eiste ik ook 6 cijfers om als babysit te dienen
Waarom ben je gestopt?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb conflict een flinke tijd geholpen, voor LB en ara er waren.
Mijn hulp was niet meer nodig met het vertrek van conflict en de komst van LB en ara. Ik had nog zat te doen met priveproblemen, NWS en het postkantoor.quote:
Oh dus je kan nu wel weer terug komen?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn hulp was niet meer nodig met het vertrek van conflict en de komst van LB en ara. Ik had nog zat te doen met priveproblemen, NWS en het postkantoor.
Je hebt twee bazenmods, en dt is meer dan genoeg. Ik ben niet van plan weer JNG te modden, aan NWS valt nog genoeg te doen, en ik ben op het moment vooral met mezelf bezig.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dus je kan nu wel weer terug komen?
Want Ara is ook niet elke dag online denk ik zo, en LB is soms te lief. ./kritiekopmods
Nee is niet genoeg!! #Spatieformod!!quote:Op zondag 28 juli 2013 00:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hebt twee bazenmods, en dt is meer dan genoeg. Ik ben niet van plan weer JNG te modden, aan NWS valt nog genoeg te doen, en ik ben op het moment vooral met mezelf bezig.
Stuur vooral je sollicitatie in naar forum@fok.nlquote:Op zondag 28 juli 2013 00:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee is niet genoeg!! #Spatieformod!!
Als ik naar een functie zou solliciteren waar ik mijn ervaring op FOK! relevant zou achten, zou ik dt zeker doen.quote:
Moet je bij zo'n sollicitatie ook echt motivatiebrief en CV meesturen of gewoon een mailtje dat je mod wil worden en waarom?quote:Op zondag 28 juli 2013 00:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stuur vooral je sollicitatie in naar forum@fok.nl
Ik zou er alleen niet op rekenen, want A, ik zie het nog ff niet gebeuren bij jou en B, LB is de beste mod ooit, die heeft geen hulp nodig joh
Politie!quote:Op zondag 28 juli 2013 00:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ik naar een functie zou solliciteren waar ik mijn ervaring op FOK! relevant zou achten, zou ik dt zeker doen.
Beetje motivatie is genoeg hoor. Dat je mod wil worden en waarom ja. En vooral waarom je denkt dat je dat wel kanquote:Op zondag 28 juli 2013 00:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
Moet je bij zo'n sollicitatie ook echt motivatiebrief en CV meesturen of gewoon een mailtje dat je mod wil worden en waarom?
Ze kijken naar je posthistorie en je motivatie. Daarnaast word ik bij voorkeur geen mod omdat ik dan niet meer kan schelden in VBL.quote:Op zondag 28 juli 2013 00:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
Moet je bij zo'n sollicitatie ook echt motivatiebrief en CV meesturen of gewoon een mailtje dat je mod wil worden en waarom?
Nou ik heb bijvoorbeeld vorige verkiezingen contact gehad met diverse politieke partijen, Halbe Zijlstra, Hero Brinkman, Kees Verhoeven etc. Daar hebben we mee afgesproken dat ze op FOK! een vraaggesprek kwamen doen. Dat is gewoon grote mensen PR, als ik later in die wereld zou willen werken, zou ik dat dus wel op mijn CV zetten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |