Maar dat is altijd toch? Als er niks aan de hand is dik lawaai. Is er werkelijk wat aan de hand, dan hoor je niks.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:25 schreef BlueNumber het volgende:
Overigens onbegrijpelijk dat alles en iedereen code oranje kreeg vanochtend en nu alles geel blijft.
Code oranje voor Zuid-Holland lijkt me wel terecht.
Nee, het is vooral gebabbel in een tuinquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:25 schreef starla het volgende:
[..]
Me too![]()
Straat?
Misschien komt die muziek wel van mij![]()
Inderdaad wel apart. Dit complex is minstens zo zwaar. Maar toen met die hagel september 2011 werd er ook veel te laat opgeschaald. Het KNMI is erg conservatief geworden. Vroeger gaven ze te snel een code af wat uitdraaide op niets en toen hebben ze het systeem herzien.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:25 schreef BlueNumber het volgende:
Overigens onbegrijpelijk dat alles en iedereen code oranje kreeg vanochtend en nu alles geel blijft.
Code oranje voor Zuid-Holland lijkt me wel terecht.
QFTquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:26 schreef practics het volgende:
[..]
Maar dat is altijd toch? Als er niks aan de hand is dik lawaai. Is er werkelijk wat aan de hand, dan hoor je niks.
Welk complex moet daar voor gaan zorgen dan?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Het westen krijgt een voorproefje, het echte werk is voor Midden- en Oost Nederland.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:30 schreef BlueNumber het volgende:
[..]
Welk complex moet daar voor gaan zorgen dan?
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:29 schreef tralalala het volgende:
Het westen krijgt een voorproefje, het echte werk is voor Midden- en Oost Nederland.
Zoals gewoonlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 23:31 schreef zoem het volgende:
Het noordwesten en het zuidoosten krijgen duidelijk het minst mee van het front.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |