Nice!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:16 schreef Gauner het volgende:
Voor studenten die toegang tot surfspot hebben:
Ga via Surfspot.nl naar de Sony.nl partnersite, dan kost de PS4 je slechts 320 euro.
Ik heb momenteel ook een PS3 en Xbox waarop ik game, alles is veel makkelijk vooral met de controller. Bij een PC gaat het toch ook allemaal anders wat betreft multiplayer?quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:43 schreef xminator het volgende:
Op een console gamen is gewoon chiller vind ik, voornamelijk games zoals nba 2k en fifa. Je kan op de pc ook een controller aansluiten maar online zijn er veel minder mensen bij zulke games.
Ligt er gewoon puur aan wat voor soort games je wil spelen. Voor zulke games is een console beter ja, maar shooters of spellen waar je mods kan installeren. Dan cind ik een pc weer veel beter en handiger.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:43 schreef xminator het volgende:
Op een console gamen is gewoon chiller vind ik, voornamelijk games zoals nba 2k en fifa. Je kan op de pc ook een controller aansluiten maar online zijn er veel minder mensen bij zulke games.
Verschilt van game tot game.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:54 schreef Woods het volgende:
[..]
Ik heb momenteel ook een PS3 en Xbox waarop ik game, alles is veel makkelijk vooral met de controller. Bij een PC gaat het toch ook allemaal anders wat betreft multiplayer?
Wat moet je nou met 2 Xbox consoles...quote:
quote:PS4 uitverkocht bij diverse Nederlandse retailers
De Playstation 4 is bij verschillende retailers, zoals Game Mania en Bol.com uitverkocht. Levering op de lanceerdag kan niet meer gegarandeerd worden aan klanten die het apparaat nu willen voorbestellen.
Dat laten de twee ketens vrijdag weten. Mediamarkt was niet beschikbaar voor commentaar en de PS4 (hands-on) kan daar online nog gewoon worden besteld.
Wie bij Game Mania voor 24 juni een pre-order geplaatst heeft, maakt sowieso aanspraak op de console op dag één. Bij pre-orders tussen 24 juni en 7 augustus kan enkel een levering in 2013 gegarandeerd worden. Game Mania spreekt namelijk over een verwachte tweede levering door Sony eind dit jaar.
Consumenten die na 7 augustus een pre-order geplaatst hebben, krijgen de Playstation 4 mogelijk pas in 2014. Een officiele lanceerdatum is overigens nog niet bekend, hoewel Bol.com en Mediamarkt eerder hintten naar 13 november.
Tom Henderikx van Game Mania laat weten dat de keten pas afgelopen maandag te horen heeft gekregen hoeveel exemplaren van de PS4 het ontvangt. Het bedrijf is toen gaan terugkijken naar eerder geplaatste pre-orders om zo te bepalen welke wel en niet vervuld kunnen worden. Vanwege de late informatie is nu pas bekend dat de bestellingen tot 24 juni gegarandeerd op de lanceringsdag beschikbaar zijn.
Bij online retailer Bol.com valt te lezen dat pre-orders tot en met 31 juli gegarandeerd zijn van een levering op de lanceringsdag. Latere pre-orders zijn hier niet meer zeker van. De webwinkel was vrijdag niet bereikbaar voor commentaar. Tegenover Gamer.nl laat Nedgame (filiaal Amersfoort) weten dat pre-orders voor de Playstation 4 zo'n anderhalve week geleden zijn gestopt. Iedereen die deze maand zijn aanbetaling doet op een gemaakte pre-order, is verzekerd van een Playstation 4 bij lancering.
Raar dat Microsoft met haar grote Xbox One alweer met zo'n blok komt en de PS4 met dunnere, kleinere behuizing gewoon alles intern heeft zitten.quote:
Microsoft wilt waarschijnlijk zo min mogelijk risico lopen qua warmteontwikkelingquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:15 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Raar dat Microsoft met haar grote Xbox One alweer met zo'n blok komt en de PS4 met dunnere, kleinere behuizing gewoon alles intern heeft zitten.
Dat kan ook door iets goed te ontwerpen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:33 schreef Aether het volgende:
[..]
Microsoft wilt waarschijnlijk zo min mogelijk risico lopen qua warmteontwikkeling
Klopt, maar het is volgens mij ook nog niet bekend hoeveel vermogen de 1 en 4 nodig hebben (ik neem aan dat dat bij de XBOX een stuk hoger is).quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat kan ook door iets goed te ontwerpen.
kleiner is duurder om te produceren, met name als het koel moet blijven. MS snapt er weer eens niks vanquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dat kan ook door iets goed te ontwerpen.
Krijg je die er gratis bij?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb mijn pre-order bij Nedgame gedaan en al 50,- aanbetaald.
Daarmee garandeerden ze een PS4 op launch, met Fifa 14 en BF4.
Misschien omdat Sony ook veel ervaring heeft opgedaan met compact bouwen door bijv. laptops e.d. die ze ook fabriceren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:15 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Raar dat Microsoft met haar grote Xbox One alweer met zo'n blok komt en de PS4 met dunnere, kleinere behuizing gewoon alles intern heeft zitten.
in de ps4 zit ongetwijfeld een dikke heat sink, dat kost wat. Snap aan de andere kant ook wel dat de Xbox tussen de media apparatuur moet passen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 14:08 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Misschien omdat Sony ook veel ervaring heeft opgedaan met compact bouwen door bijv. laptops e.d. die ze ook fabriceren.
Ik heb ook een pre order staan op 11-06quote:Op donderdag 8 augustus 2013 21:53 schreef xminator het volgende:
Gamemania pre-orders zijn uitverkocht:
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=675
Gelukkig nog een pre-order van 11-06 staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon raar :l
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zijn nog genoeg kleinere winkels die wel 'garanderen' dat je PS4 op tijd geleverd wordt.Wanneer is de releasedate?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja iedere winkel/filiaal krijgt een X aantal PS4's beloofd van Sony dus het is logisch dat bij die grote sites ze al bijna allemaal zijn uitverkocht.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:40 schreef Rogan het volgende:
Ik was gister in Media Markt Assen met een vriend die de PS4 ging pre-orderen.
Hij was de 2e..
Hoevaak valt het nou werkelijk uit, en als het al uitvalt dan is het binnen een poep en scheet opgelost. Niet zo zeiken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:29 schreef Dutchguy het volgende:
PSN down bij mij, ook bij meerderen lees ik.
Dat is het enige dat me nog tegenhoudt. Ik vind de games bij Sony beter, maar MS heeft toch een stabieler netwerk. Nu Sony nog wat met Gaikai gaat doen zal de druk op de servers alleen maar toenemen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben pro-Sony maar het netwerk lijkt me toch wel een potentiele achilleshiel.
Ik hou het een tijd bij mijn PS3 en kijk liever aan hoe dit zich over de tijd uitkristalliseert.
In de toekomst zal meer en meer online content komen, meer MMO's en als Gaikai van start gaat zal dat ook een druk op het netwerk geven. Ik wil dat wel even aanzien eigenlijk voor ik een definitieve keuze maak.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:39 schreef Woods het volgende:
[..]
Hoevaak valt het nou werkelijk uit, en als het al uitvalt dan is het binnen een poep en scheet opgelost. Niet zo zeiken.
Hij was de 2e die de PS4 daar ging pre-orderen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:06 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ja iedere winkel/filiaal krijgt een X aantal PS4's beloofd van Sony dus het is logisch dat bij die grote sites ze al bijna allemaal zijn uitverkocht.
Assen..lol boerengat mien jungquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:40 schreef Rogan het volgende:
Ik was gister in Media Markt Assen met een vriend die de PS4 ging pre-orderen.
Hij was de 2e..
In een hoax-site trappenquote:
Dan nog zou die licentie toch gewoon moeten kunnen blijven werken? Technisch gezienquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nee. Totaal niet bekend nog. Ik vrees zelf dat je er straks niets meer aan hebt omdat alles via Gaikai gestreamed gaat worden.
Dat is nooit verkeerd. Bij consoles kun je altijd beter even rustig wachten. Goed de voor- en nadelen afwegen etc.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:29 schreef Dutchguy het volgende:
PSN down bij mij, ook bij meerderen lees ik.
Dat is het enige dat me nog tegenhoudt. Ik vind de games bij Sony beter, maar MS heeft toch een stabieler netwerk. Nu Sony nog wat met Gaikai gaat doen zal de druk op de servers alleen maar toenemen.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben pro-Sony maar het netwerk lijkt me toch wel een potentiele achilleshiel.
Ik hou het een tijd bij mijn PS3 en kijk liever aan hoe dit zich over de tijd uitkristalliseert.
quote:In just a few short days we’ll be packing our bags and heading over to Cologne, Germany for the annual Gamescom extravaganza. PlayStation will of course have a major presence on the Koelnmesse show floor, with attendees able to get their hands on many of the biggest titles heading to PS3, PS Vita and PS4.
On Tuesday 20th August – the evening before the doors open – we’ll be holding our regular Gamescom press conference, where we’ll be showcasing the future of all things PlayStation. The show will be packed with news on both announced and unannounced titles – suffice to say, you won’t want to miss it.
You’ll be able to watch the conference in full right here on PlayStation Blog, on our dedicated Gamescom page, or in PlayStation Home from 6.00pm BST/7.00pm CET/3.00am (Wednesday) Sydney.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |