Zoals iemand al zei weet hij het in interviews nog wel aardig te verbloemen. Dat is natuurlijk ook gewoon een kwestie van professionaliteit.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij houdt niet van verliezen dat is wel duidelijk, maar als hij na een verliespartij een interview geeft dan gedraagt hij zich alweer normaal, dit i.t.t. spelers als Barney
Tv staat nog aan, verrassend.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
taylor lekker kwaad naar het publiek, zoals we de hypocriet kennen.
Zomergasten kijken, misschien dat er nog wat zou gebeuren dus ik had live.dartsdata aan.quote:
Is dat nog wat?quote:
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:49 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Heeft iemand matchgemiddelden van beiden spelers?
Die die darts op een dubbel van Lewis zijn voor jou nog extra zuur dus.quote:
Stopt Jenkins met darten? Nee toch?quote:Op zondag 28 juli 2013 22:05 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jenkins. De had hem er uit moeten gooien.
Als ik niet zou hebben gekeken, en ik zou de uitslag hebben gezien zou ik denken ''blij dat ik deze pot niet heb gezien''. Maar dit was echt een belachelijk zieke partij. Ben heel blij dat ik hem heb kunnen zien. Ik heb heel veel darts wedstrijden gezien de afgelopen 10 jaar. Maar dit was echt het hoogste niveau!quote:Op zondag 28 juli 2013 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
Kon helaas niet kijken. Aan de ene kant jammer, want het was een spannende pot zo te lezen. Aan de andere kant geen verrassende winnaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |