De harmony is gebonden aan het kantoor waar je zit /zat dus ik kan alleen in m'n eigen harmony.quote:Misschien Harmony?
Bezuiniging door Fok!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
De harmony is gebonden aan het kantoor waar je zit /zat dus ik kan alleen in m'n eigen harmony.
Waarom kan ik trouwens geen langere tt maken?
De gewone burger is dan ook dom.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:51 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Haha ik heb daa rook opmerkingen over gehad idd.. Al is dat een van de weinige dingen waarvan ik wel snap dat de gewone burger hem niet snapt :p
Fok! Is net de post?quote:
Het is zondag, dan moeten we ons niet bezig houden met postgerelateerde dingen hequote:Op zondag 28 juli 2013 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Fok! Is net de post?
Waar is iedereen op deze prachtige zon overgoten ochtend?
Ik had al minstens 10posts verwacht sinds de laatste.
True, maar dan kunnen we nog wel gezellig over andere dingen posten.quote:Op zondag 28 juli 2013 11:26 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Het is zondag, dan moeten we ons niet bezig houden met postgerelateerde dingen he
slapen hequote:Op zondag 28 juli 2013 11:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
True, maar dan kunnen we nog wel gezellig over andere dingen posten.
De helft van deze reeks is toch sc.
Dat ook ja, voor het eerst in bijna een week dat ik meer dan 3 a 3,5 uur slaap heb gehad, met die warmte zat er gewoon niet echt meer in, dus ik was ook wel hard toe aan de zondag. Goed, was nu nog steeds vroeg wakker, half 6 of zo, maar dat is toch al een hele vooruitgang ten opzichte van half 4quote:
Dat hoort. Alle fietstassen zijn zo.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:10 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
Ik heb gisteren 2 fietstassen gekregen en het lijkt net of ik 2 linker (of rechter) fietstassen heb ontvangen.
[ afbeelding ]
Ze zitten ongelijk. Hebben jullie dit ook of heb ik gelijk?
En hebben jullie nog ideetjes voor iets op mn stuur?
sommige kranten maken er een mooi verhaal van.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:03 schreef Peterselieman het volgende:
gaan we weer: http://nos.nl/artikel/534178-postbode-verbrandde-haar-post.html
Een bezorgster in Swalmen had meteen al geen zin in haar baantje en heeft een deel van de te bezorgen post in brand gestoken ...
Er bestaan geen linker- of rechtertassen. Maar door de slordige productie van deze dingen zitten de riempjes e.d. nooit op precies dezelfde plaats.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:10 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
Ik heb gisteren 2 fietstassen gekregen en het lijkt net of ik 2 linker (of rechter) fietstassen heb ontvangen.
[ afbeelding ]
dat hoort, zodat je met dunne dragers ook de tassen kwijt kan.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:10 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
[ afbeelding ]
Oké bedankt voor de info! Toch vind ik het slordig.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Er bestaan geen linker- of rechtertassen. Maar door de slordige productie van deze dingen zitten de riempjes e.d. nooit op precies dezelfde plaats.
Kan je ook zo'n rekje krijgen bij PostNL of niet?quote:Op zondag 28 juli 2013 12:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat hoort. Alle fietstassen zijn zo.
Rekje met voortas voor op je stuur.
Het lijkt me handiger om de post gewoon in de hand te houden. Gezien je de meeste stukken toch lopend aflegt. Als je in een bijzondere omstandigheid verkeert dat je een wijk hebt waar de meeste adressen per fiets te bereiken zijn: Met zo'n tasje aan het stuur heb je niet de flexibiliteit om de post bij elk adres zo even van de bundel af te pakken, omdat je bij elk adres eerst de post uit het tasje moet pakken om vervolgens pas de post voor het adres van de bundel af te pakken.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:16 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
[..]
Kan je ook zo'n rekje krijgen bij PostNL of niet?
De wijk waar ik komende dinsdag ga bezorgen is eigenlijk een scooterwijk met veel vrijstaande huizen en op sommige plekken zitten de huizen ver uit elkaar. Het lopen zit er dus niet in. Ik probeer gewoon iets te bedenken dat er iets aan m'n stuur kan zodat ik steeds één bundel erop kan leggen (zoiets als die bakjes die op die scooters zitten). Dit moet ik voor 1 maand doen en daarna ga ik wel naar een 'fietswijk' waar ik veel makkelijker stukken kan lopen maar voor nu schiet dat totaal niet op.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:25 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Het lijkt me handiger om de post gewoon in de hand te houden. Gezien je de meeste stukken toch lopend aflegt. Mocht je toch, als je in een bijzondere omstandigheid verkeert dat je een wijk hebt waar de meeste adressen per fiets te bereiken zijn: Met zo'n tasje aan het stuur heb je niet de flexibiliteit om de post bij elk adres zo even van de bundel af te pakken, omdat je bij elk adres eerst de post uit het tasje moet pakken om vervolgens pas de post voor het adres van de bundel af te pakken.
Voor de rest is het bij fietswijken vaak zo dat je de fiets ergens parkeert om vervolgens een straat(-deel) lopend te bezorgen. Hierbij is een schoudertas, zeker met huis aan huis, wel heel handig.
Ah, oké. Dat lijkt me dan wel wat lastiger inderdaad, zo met de fiets.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:29 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
[..]
De wijk waar ik komende dinsdag ga bezorgen is eigenlijk een scooterwijk met veel vrijstaande huizen en op sommige plekken zitten de huizen ver uit elkaar. Het lopen zit er dus niet in. Ik probeer gewoon iets te bedenken dat er iets aan m'n stuur kan zodat ik steeds één bundel erop kan leggen (zoiets als die bakjes die op die scooters zitten). Dit moet ik voor 1 maand doen en daarna ga ik wel naar een 'fietswijk' waar ik veel makkelijker stukken kan lopen maar voor nu schiet dat totaal niet op.
Met of zonder rekje?quote:Op zondag 28 juli 2013 13:33 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Ah, oké. Dat lijkt me dan wel wat lastiger inderdaad, zo met de fiets.
Met niet al te dikke bundels zou je eventueel alsnog de post in een hand kunnen houden ( arm aan de zij houden ) en met de andere hand sturen. Een stuurtasje zou ook wat kunnen zijn, maar dat vind ik persoonlijk wat onhandiger vanwege de extra handeling die je per adres moet verrichten. Maar dat is maar een mening.
Die fietstasjes zijn beschikbaar bij de post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |