abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129406857
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:40 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Hoezo wordt het nooit bekend gemaakt? Ze zeggen gewoon van wie de klacht komt en voor wie hoor
echt niet dat staat er ook bij vermeld(het betrof een ernstige klacht,wat niet eens waar was)
pi_129406954
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:07 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

echt niet dat staat er ook bij vermeld(het betrof een ernstige klacht,wat niet eens waar was)
Bij ons zeggen ze het gewoon hoor, lijkt me ook wel zo handig, anders kun je toch niet zeggen of het wel of niet terecht is
pi_129407034
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:11 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Bij ons zeggen ze het gewoon hoor, lijkt me ook wel zo handig, anders kun je toch niet zeggen of het wel of niet terecht is
ik geloof je maar hier niet echt omdat ik er een ben die verhaal ga halen(die wijk heb ik niet meer)m n oudste is echt top al loop je achterstevoren alles is goed daar

[ Bericht 0% gewijzigd door ophaling10 op 27-07-2013 16:33:20 ]
pi_129407092
Ik denk dat een collega de helft van mijn HAH heeft meegenomen. Toen ik aankwam op het depot, lag het wel op de juiste plek in de stelling, maar met elastieken eromheen, maar zonder binnentas. En ik had voor 1.5 straat niets meer. :{
Wel opgeschreven natuurlijk.
Was niet veel verder, maar twee tassen. En ik ben redelijk droog gebleven gelukkig.

Haha strijkijzer mee. Ik zie mezelf al lopen :P

Ik hoor trouwens ook nooit iets van klachten eigenlijk. Soms zeggen mensen het zelf, maar verder hoor ik er nooit iets over van mijn tc.

[ Bericht 10% gewijzigd door Herfstblad op 27-07-2013 16:32:15 ]
pi_129407436
quote:
15s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:18 schreef Herfstblad het volgende:
Ik denk dat een collega de helft van mijn HAH heeft meegenomen. Toen ik aankwam op het depot, lag het wel op de juiste plek in de stelling, maar met elastieken eromheen, maar zonder binnentas. En ik had voor 1.5 straat niets meer. :{
Wel opgeschreven natuurlijk.
Was niet veel verder, maar twee tassen. En ik ben redelijk droog gebleven gelukkig.

Haha strijkijzer mee. Ik zie mezelf al lopen :P

Ik hoor trouwens ook nooit iets van klachten eigenlijk. Soms zeggen mensen het zelf, maar verder hoor ik er nooit iets over van mijn tc.
de ah hah is een drama in de regen(zet uit)
pi_129407680
Vandaag meegegaan met een postbezorger en komende dinsdag begin ik voor het eerst zelf op de fiets, Nu zag ik dat het best irritant is om een bundel in je handen ofzo te houden. Hebben jullie iets op je stuur bevestigd o.i.d. dat het makkelijker is om het post te bezorgen? Hij reed op de scooter en zo'n soort bakkie die hij erop had lijkt me wel handig voor op het stuur.
pi_129407876
Wat een KUT dag! 2,5 uur binnen wachten tot het weer droog was en gestopt met onweer.. Was al begonnen met lopen dus officieel valt het nog onder werktijd ook.. PostNL zal ook wel balen, weinig post dus als het niet zulk kutweer was was iedereen inderdaad vroeger klaar dan normaal. Nu ruim een uur extra over gedaan door al het wachten, als er geen regen was was ik dus 2,5 uur eerder klaar

Mijn overbelaste pols doet nu ECHT de hele tijd zeer, die is dus zeer waarschijnlijk voor dinsdag met de 4x HAH en H&M nog steeds zo kut. Kijk het wel ff aan maar ga anders echt niet risico lopen dat het permanent blijft door stug door te lopen komende week.

Was echt super weinig post, maar tweede wijk paar keer lopen vloeken op straat. Was net heel rondje geweest, begint hetzelfde rondje weer van voor af aan met bijna weer voor ieder huis een brief!! Wat is dat voor kansloze actie als voorbereider? Vond het al vreemd dat ik voor sommige straten maar een paar brieven had, doken ze heel ergens anders weer op! :( Zal wel weer weinig post = 5 wijken tegelijk voorbereiden zijn geweest.

En inderdaad door zeer weinig post vandaag alle grote enveloppen in een bundel platgevouwen door de elastiekjes. Was erg veel kapot leek het wel. Dus ja Vixen, ken ik wel die 'klacht' zie je ook vooral op daldagen.

WEEKEND!!!
pi_129408091
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:44 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
Vandaag meegegaan met een postbezorger en komende dinsdag begin ik voor het eerst zelf op de fiets, Nu zag ik dat het best irritant is om een bundel in je handen ofzo te houden. Hebben jullie iets op je stuur bevestigd o.i.d. dat het makkelijker is om het post te bezorgen? Hij reed op de scooter en zo'n soort bakkie die hij erop had lijkt me wel handig voor op het stuur.
dat zijn allemaal handigheidjes die je met de tijd vanzelf aanleert,nu is dat nog nieuw en onhandig
pi_129408140
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:51 schreef Deezertje het volgende:
Wat een KUT dag! 2,5 uur binnen wachten tot het weer droog was en gestopt met onweer.. Was al begonnen met lopen dus officieel valt het nog onder werktijd ook.. PostNL zal ook wel balen, weinig post dus als het niet zulk kutweer was was iedereen inderdaad vroeger klaar dan normaal. Nu ruim een uur extra over gedaan door al het wachten, als er geen regen was was ik dus 2,5 uur eerder klaar

Mijn overbelaste pols doet nu ECHT de hele tijd zeer, die is dus zeer waarschijnlijk voor dinsdag met de 4x HAH en H&M nog steeds zo kut. Kijk het wel ff aan maar ga anders echt niet risico lopen dat het permanent blijft door stug door te lopen komende week.

Was echt super weinig post, maar tweede wijk paar keer lopen vloeken op straat. Was net heel rondje geweest, begint hetzelfde rondje weer van voor af aan met bijna weer voor ieder huis een brief!! Wat is dat voor kansloze actie als voorbereider? Vond het al vreemd dat ik voor sommige straten maar een paar brieven had, doken ze heel ergens anders weer op! :( Zal wel weer weinig post = 5 wijken tegelijk voorbereiden zijn geweest.

En inderdaad door zeer weinig post vandaag alle grote enveloppen in een bundel platgevouwen door de elastiekjes. Was erg veel kapot leek het wel. Dus ja Vixen, ken ik wel die 'klacht' zie je ook vooral op daldagen.

WEEKEND!!!
ik merk wel dat ze langzamerhand steeds meer gaan inleveren op de voorbereidingskwaliteit,buiten kan je het maar uitzoeken,binnen zijn ze moven
pi_129408232
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:44 schreef DeVliegendeHollander het volgende:
Ja, je kan een fietstas/stuurtas voorop krijgen met zo'n zwart rekje voorop. Daar gooi ik altijd de HAH in, en op daldagen de post.
pi_129408271
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:00 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ik merk wel dat ze langzamerhand steeds meer gaan inleveren op de voorbereidingskwaliteit,buiten kan je het maar uitzoeken,binnen zijn ze moven
De vaste krachten hebben ze eruit gegooid en de zaterdagbestellers die het wel weten zijn met vakantie. Paar uitzendkrachten die het van een briefje moeten aflezen zonder kennis en tel uit je winst...
pi_129408285
No offence, maar sinds wanneer stoppen wij met lopen in de regen? Ik ben na de ergste hoos toch echt verder gegaan hoor.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 juli 2013 @ 17:08:08 #263
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_129408353
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:05 schreef Puurheid het volgende:
No offence, maar sinds wanneer stoppen wij met lopen in de regen? Ik ben na de ergste hoos toch echt verder gegaan hoor.
niet. Als het te erg wordt even schuilen en dan weer verder.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_129408406
quote:
we werken in principe onder alle omstandigheden op een oorlog/kernramp na
pi_129408445
quote:
Beetje regen ben ik wel gewend, maar als je het flink hoort donderen en flitsen en pijpenstelen regen....
Bovendien verzuipen alle folders en post dan, dus zal ik zelf ook echt niet blij mee zijn.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 17:13:03 #266
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_129408480
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:37 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

namen worden nooit bekend gemaakt ivm reprasailles,de kl is heilig de pb kan doodvallen(echt waar)
Represailles? Zijn ze bang dat iemand z'n baan riskeert door een klant een muilpeer te geven?

Hier staat op die klachtenformulieren wel altijd de naam en adres van de klant. Anders weet je niet in welke wijk het gebeurd is en wie je er op moet aanspreken. En bovendien, hoe zou je je als bezorger moeten verweren tegen anonieme klachten? Stel, de TC komt naar me toe met de klacht dat ik ergens de post verfrommeld door de bus heb gedaan. Als hij er niet bij zegt van welk adres de klacht is, hoe moet ik me dan verweren? Ik doe dagelijks honderden bussen aan. Als hij nou zegt dat het bijv. nummer Y in straat X is, dan kan ik nog wijzen op de sterke veer in de bus en de weerbarstige borstel. Of ik zeg: oh, dat is dat straatje met maar 5 huizen waar ze ook op daldagen 1 aparte bundel van maken, dus drie brieven met een elastiekje er omheen gesnoerd.

De enige klachten die anoniem blijven zijn die van leden van het hah-panel, als ze over niet bezorgde hah klagen. Dit omdat wij niet mogen weten op welk adres ze zitten. Daarvan zeggen ze alleen in welk postcodegebied het is misgegaan. Maar daar weten de TC's dus ook niet van welk adres het betreft, zo dat ze ook niemand in het bijzonder kunnen aanspreken op niet bezorgen van hah.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_129408595
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:13 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Represailles? Zijn ze bang dat iemand z'n baan riskeert door een klant een muilpeer te geven?

Hier staat op die klachtenformulieren wel altijd de naam en adres van de klant. Anders weet je niet in welke wijk het gebeurd is en wie je er op moet aanspreken. En bovendien, hoe zou je je als bezorger moeten verweren tegen anonieme klachten? Stel, de TC komt naar me toe met de klacht dat ik ergens de post verfrommeld door de bus heb gedaan. Als hij er niet bij zegt van welk adres de klacht is, hoe moet ik me dan verweren? Ik doe dagelijks honderden bussen aan. Als hij nou zegt dat het bijv. nummer Y in straat X is, dan kan ik nog wijzen op de sterke veer in de bus en de weerbarstige borstel. Of ik zeg: oh, dat is dat straatje met maar 5 huizen waar ze ook op daldagen 1 aparte bundel van maken, dus drie brieven met een elastiekje er omheen gesnoerd.

De enige klachten die anoniem blijven zijn die van leden van het hah-panel, als ze over niet bezorgde hah klagen. Dit omdat wij niet mogen weten op welk adres ze zitten. Daarvan zeggen ze alleen in welk postcodegebied het is misgegaan. Maar daar weten de TC's dus ook niet van welk adres het betreft, zo dat ze ook niemand in het bijzonder kunnen aanspreken op niet bezorgen van hah.
ik heb dat echt meegemaakt,kan zijn dat per lokatie verschilt,over dat panel die kun je achterhalen aan de post die ze erover krijgen :)
pi_129408711
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:11 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Beetje regen ben ik wel gewend, maar als je het flink hoort donderen en flitsen en pijpenstelen regen....
Bovendien verzuipen alle folders en post dan, dus zal ik zelf ook echt niet blij mee zijn.
je zal er net lopen met die inslag:
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-ingetrokken-.html#
pi_129408720
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja, je kan een fietstas/stuurtas voorop krijgen met zo'n zwart rekje voorop. Daar gooi ik altijd de HAH in, en op daldagen de post.
Had ik al in mn hoofd. Ik lees het zo dat ik ook een zwart rekje erbij krijg:p Ik dacht ook aan een dirigentenstandaard (geen idee hoe zoiets heet:p
pi_129408981
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Je lacht je wel dood om die tweets van klanten op Webcare:

[..]

Denkt zo iemand nou serieus dat er in heel Vlaardingen maar 1 postbode is en dat Webcare precies weet in welke straat íe nu loopt?
Ja zag er toen ook een keer eentje, heb op donderdag en vrijdag geen post gehad!! Hoe zit dat... tja :')
Kijk er regelmatig even, sommige dingen zijn echt triest.. maar helaas ook een hoop terechte klachten.

Hier maar 1x iets van een klacht gezien en dat ging over een depot (de buren waren er niet zo blij mee). Wel eens mensen gehad die ergens een opmerking over maakten, maar iig van de TC verder nooit wat gehoord :P
O wacht, ook wel 1x bij 1 adres op moeten schrijven wat er binnen kwam omdat die mensen vaak een bepaald blaadje misten, maar dat had niks met mij te maken :P

quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:13 schreef dud0r het volgende:

[..]

Strijkijzer mee zodat je het glad maken voordat het in de bus gaat. ^O^
:P echte service!
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_129409045
https://twitter.com/ingri(...)467062845440/photo/1

@PostNL stoppen al jullie postbodes de post weer terug in de brievenbus?? #betrapt #dendungen #beetjevreemd pic.twitter.com/30NaMgcRfv

:')! Daar heb ik ook al eens opmerkingen over gehad
pi_129409344
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:36 schreef VixenFromHell het volgende:

[ afbeelding ]
@PostNL stoppen al jullie postbodes de post weer terug in de brievenbus?? #betrapt #dendungen #beetjevreemd pic.twitter.com/30NaMgcRfv

Is de herstel/retour sticker he... maar dat weten gewone mensen niet. Vind het ook altijd een vreemde zaak als ik het doe hoor, zeker omdat ik altijd een oranje bus heb bij een bejaardenhuis en die oudjes best vaak buiten zitten.. Maar leuke aan Twitter is dat je ook meteen ziet wie die kansloze persoon is die zovaak onterecht klaagt :P
pi_129409384
Nee dat weten veel mensen idd niet, tenzij ze er wel eens gehad hebben op hun post. Maar vraag het anders gewoon aan de postbode.. of wel aan de webcare maar zonder foto :') zou het niet tof vinden als ik zo op twitter stond :X
pi_129409403
quote:

[ afbeelding ]

dacht dat de NSB al opgedoekt was,zo zien we weer sommige mensen hebben echt niks anders te doen,dan als een oud wijf met een tel te kloten
  zaterdag 27 juli 2013 @ 17:51:54 #275
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_129409444
quote:

[ afbeelding ]

Haha ik heb daa rook opmerkingen over gehad idd.. Al is dat een van de weinige dingen waarvan ik wel snap dat de gewone burger hem niet snapt :p
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')