ik welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs als je 100 miljoen had je het nog niet aan zomaar iemand op een forum zou weggeven
Zou wel een strakke actie zijn natuurlijk
Ik ookquote:
iddquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:18 schreef Insomnium het volgende:
[..]
'
Dat is dan ook gelijk de lastigste
dan brengt hij wel zijn bazencopter meequote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap dat echt niet hoor. Die James Wade. Heb je het leukste baantje van de wereld, verdien je scheppen met geld, heb je het lekkerste wijf ter wereld, en dan lijd je aan manische depressiviteitHoe is het mogelijk?
Eh... Geen idee, weet niet wat jou uitkomtquote:
Dat is juist het bipolaire.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap dat echt niet hoor. Die James Wade. Heb je het leukste baantje van de wereld, verdien je scheppen met geld, heb je het lekkerste wijf ter wereld, en dan lijd je aan manische depressiviteitHoe is het mogelijk?
Weet ik ook niet. Wanneer is die verhuizing?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eh... Geen idee, weet niet wat jou uitkomtVoor of na de verhuizing, niet er middenin iig
Tenzij je wil helpen
Niet alle schouders kunnen de roem dragen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Vraag dat maar aan Antonie Kamerlingquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter van niet, die zegt toch niets terugquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Antonie Kamerling
Inderdaad!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
En nu in het Nederlandsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is juist het bipolaire.
En dat is geen keuze.
Het is een fysiek iets.
Je hersenen maken of te veel bepaalde hormonen aan of te weinig.
Daar valt verder weinig aan te doen.
( Als hij dan echt manisch depressief is AKA bipolair )
Tsja, ook zoiets dan waarschijnlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Als hij daad werkelijk een bipolaire stoornis heeft ( manische depressie )quote:
Wie heeft ooit gezegt dat james wade depressief isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Inderdaad!
Die was ook bipolair toch?
Tenzij je glaasje draaien leuk vindquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Beter van niet, die zegt toch niets terug
Fles net dacht ikquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Wie heeft ooit gezegt dat james wade depressief is
[..]
Tenzij je glaasje draaien leuk vind
Leuk is niet de goede term, maar het heeft wel indruk op me gemaaktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Wie heeft ooit gezegt dat james wade depressief is
[..]
Tenzij je glaasje draaien leuk vind
heejjjjjjjjquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |