Andere bank kopen danquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel verstandig anders rolt dadelijk zijn blikje nog onder de bank
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wel verstandig anders rolt dadelijk zijn blikje nog onder de bank
Of een echte baas zijn en kunnen drinkenquote:
dat kan ookquote:
Dan maar die nieuwe bankquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:07 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[..]
Of een echte baas zijn en kunnen drinken
Nee man veel eelt=veel grip.quote:
Ik heb ook zachte handenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nee man veel eelt=veel grip.
Die kantoorslaafjes kunnen nog nog niet losse handen in de bus zitten
Huh wat?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Nee man veel eelt=veel grip.
Die kantoorslaafjes kunnen nog nog niet losse handen in de bus zitten
Jij hebt bidonsquote:
Je hebt geen eelt om je dopje vast te houdenquote:
Kom maar, ik wachtquote:
Misschien zijn ze op dat moment beterquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg een steeds grotere hekel aan LewisHad ik met Chisnall ook al. Die gooien steeds mijn favoriete spelers eruit
Misschien waren ze niet op de hoogte van wie jouw favoriet wasquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik krijg een steeds grotere hekel aan LewisHad ik met Chisnall ook al. Die gooien steeds mijn favoriete spelers eruit
Dat noemen ze toch chauvinismequote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:35 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien waren ze niet op de hoogte van wie jouw favoriet was
Zou Fles enkel Nederlanders als favoriet hebben?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Dat noemen ze toch chauvinisme
Nee hoorquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Zou Fles enkel Nederlanders als favoriet hebben?
FIXEDquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Zou Fles enkel Nederlanders hollanders als favoriet hebben?
Nja het is en blijft een spelletje, als je op dat moment je dag niet hebt is het overquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik was ook voor Nicholson, voor Caven en voor Hamilton. Dat zijn gewoon toffere gasten. Denk ik
Nee, een buurmanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:43 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Met vriendelijke groet
En geen limbo![]()
quote:
Voor jou welquote:
Liever dat dan een nederlander/hollander schaam ik me dood voorquote:
Een Nederlander zijn we allemaal, een Hollander gelukkig nietquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:52 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Liever dat dan een nederlander/hollander schaam ik me dood voor![]()
Wil je echt zo'n sukkel als rutte en samsom als leider hebben?
Laat staan de burgemeester van maastricht
Neen! Verloofde voelde zich niet lekker.quote:
En zij wilde dat je je hier kwam melden?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:55 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Neen! Verloofde voelde zich niet lekker.
En ze is zwanger dus haar wil is wet op het moment
Ik snap je punt uiteraardquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:53 schreef D. het volgende:
[..]
Een Nederlander zijn we allemaal, een Hollander gelukkig niet
Als ik zat zou hebben dan uiteraard!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ah
Heb je 2,48 miljoen euro voor mij?
*wacht op levering
Dat vind ik te gemakkelijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als ik zat zou hebben dan uiteraard!
Maar spijtig genoeg heb ik niet genoeg.
Maar de gedachte telt mhm?
neuh liever een etentjequote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als ik zat zou hebben dan uiteraard!
Maar spijtig genoeg heb ik niet genoeg.
Maar de gedachte telt mhm?
op z'n minstquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vind ik te gemakkelijk
Als je het had wilde je het vast zelf houden
Als ik genoeg geld had en het kon missen waarom dan niet?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vind ik te gemakkelijk
Als je het had wilde je het vast zelf houden
Dat kan ook!quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als ik genoeg geld had en het kon missen waarom dan niet?
Ik ben niet van het geld. Zolang ik genoeg heb om van te leven en dergelijke ben ik al lang blij.
[..]
Dat kan ook!
Kan ook zelf koken.
Een beetje kerel kan dat.
Misschien kan ik zelf wel heel lekker koken.quote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Misschien kan ik zelf wel heel lekker koken.
En alles hier is duur
Ik denk dat zelfs als je 100 miljoen had je het nog niet aan zomaar iemand op een forum zou weggevenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als ik genoeg geld had en het kon missen waarom dan niet?
Ik ben niet van het geld. Zolang ik genoeg heb om van te leven en dergelijke ben ik al lang blij.
Weet ik eigenlijk niet!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs als je 100 miljoen had je het nog niet aan zomaar iemand op een forum zou weggeven
Zou wel een strakke actie zijn natuurlijk
Wij hebben een vriend die al een paar keer beloofd heeft, als hij veel geld wint, wij een groot deel krijgen. We vertrouwen hem daar wel opquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs als je 100 miljoen had je het nog niet aan zomaar iemand op een forum zou weggeven
We zullen het nooit wetenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:05 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet!
Kan ik nu natuurlijk wel mooi zeggen.
Maar als je het hebt is het denk ik anders.
Maar ik zou hopen dat ik dat wel gewoon zou doen![]()
Beetje humaan en aardig zijn en dergelijke.
Maar dan zou ik die persoon toch wel eerst wat beter moeten kennen denk ik.
Puur en echt Altruīsme bestaat niet volgens mij
Da's iets andersquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:06 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Wij hebben een vriend die al een paar keer beloofd heeft, als hij veel geld wint, wij een groot deel krijgen. We vertrouwen hem daar wel op
TRUEquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:07 schreef D. het volgende:
[..]
Da's iets anders
Dat heb ik ook
Maar da's iets anders dan 'zomaar' een Fokker
Ik welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:08 schreef Insomnium het volgende:
Ik vrees dat ik toch nooit echt rijk ga worden.
Dat is een goed voornemenquote:
Nu hoeft er niet veel op mijn bankrekening te staan, maar wil wel veel verdienen en dat weer kunnen investeren om nog meer te verdienenquote:
Dat heeft mij nooit echt getrokken.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:11 schreef D. het volgende:
[..]
Nu hoeft er niet veel op mijn bankrekening te staan, maar wil wel veel verdienen en dat weer kunnen investeren om nog meer te verdienen
Mij welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat heeft mij nooit echt getrokken.
Veel geld verdienen en dat soort dingen.
Ook niet toen ik nog een jaar of zestien was.
Ik ben content met GENOEG geld om rond te komen.
En te eten en drinken wat je wilt en dan nog wat geld over hebt om soms wat leuke dingen mee te doen.
Hah, ik denk dat het een deel is van het ouder worden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Mij wel
Maar wilde ik het vroeger op mijn bankrekening, nu wil ik het investeren
Nouja, eerst maar eens zonder geldzorgen leven, da's stap 1quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hah, ik denk dat het een deel is van het ouder worden.
Dan besef je toch al snel dat er meerdere mogelijkheden zijn om meer geld binnen te halen.
Als in investeren en dergelijke.
fixedquote:Op zaterdag 27 juli 2013 21:48 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
[..]
Voor jou wel![]()
Onze buren zijn brabanders,belgen en duitsers![]()
'quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, eerst maar eens zonder geldzorgen leven, da's stap 1
Ik weet er alles vanquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:18 schreef Insomnium het volgende:
[..]
'
Dat is dan ook gelijk de lastigste
ik welquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ookquote:
iddquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:18 schreef Insomnium het volgende:
[..]
'
Dat is dan ook gelijk de lastigste
dan brengt hij wel zijn bazencopter meequote:
Overdrijven is ook een vakquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap dat echt niet hoor. Die James Wade. Heb je het leukste baantje van de wereld, verdien je scheppen met geld, heb je het lekkerste wijf ter wereld, en dan lijd je aan manische depressiviteitHoe is het mogelijk?
Eh... Geen idee, weet niet wat jou uitkomtquote:
Dat is juist het bipolaire.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap dat echt niet hoor. Die James Wade. Heb je het leukste baantje van de wereld, verdien je scheppen met geld, heb je het lekkerste wijf ter wereld, en dan lijd je aan manische depressiviteitHoe is het mogelijk?
Weet ik ook niet. Wanneer is die verhuizing?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:25 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eh... Geen idee, weet niet wat jou uitkomtVoor of na de verhuizing, niet er middenin iig
Tenzij je wil helpen
Niet alle schouders kunnen de roem dragen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Vraag dat maar aan Antonie Kamerlingquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter van niet, die zegt toch niets terugquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan Antonie Kamerling
Inderdaad!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
En nu in het Nederlandsquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:25 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is juist het bipolaire.
En dat is geen keuze.
Het is een fysiek iets.
Je hersenen maken of te veel bepaalde hormonen aan of te weinig.
Daar valt verder weinig aan te doen.
( Als hij dan echt manisch depressief is AKA bipolair )
Tsja, ook zoiets dan waarschijnlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Als hij daad werkelijk een bipolaire stoornis heeft ( manische depressie )quote:
Wie heeft ooit gezegt dat james wade depressief isquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Inderdaad!
Die was ook bipolair toch?
Tenzij je glaasje draaien leuk vindquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:30 schreef D. het volgende:
[..]
Beter van niet, die zegt toch niets terug
Fles net dacht ikquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Wie heeft ooit gezegt dat james wade depressief is
[..]
Tenzij je glaasje draaien leuk vind
Leuk is niet de goede term, maar het heeft wel indruk op me gemaaktquote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:37 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
Wie heeft ooit gezegt dat james wade depressief is
[..]
Tenzij je glaasje draaien leuk vind
heejjjjjjjjquote:
duitse fransoosquote:
Ja dat hoorde ik ook. En als het inderdaad iets fysieks is, tsja dan is dat zo. Maar het komt gewoon raar over.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 22:38 schreef Royco1 het volgende:
James wade schijnt inderdaad manisch depressief te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |